Vieläkö joku uskoo, että terveydenhuollon yksityistäminen on hieno asia?
Kommentit (9)
tuskinpa siihen on ennenkään uskonut juuri kukaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, minä uskon siihen, koska meillä on yksityisiä hoitopaikkoja, joissa homma toimii. Kunta ei osta niiltä mitään, palveluseteliä ei saa, vaan kaikki maksetaan itse. Ongelmia on kuntien hankkimissa palveluissa, joissa ei ole määritelty oikeastaan muuta kuin potilaspaikkaluku ja hinta.
Yksityinen ja yksityistäminen ovat vähän eri asioita...
tietenkin
mitä olette mieltä maasta jossa yli 80% sairaaloista ja yli 90% lääkäreistä on yksityisiä?
Kyllä me Kokoomuksessa uskomme. Kansalla on vielä ihan liikaa rahaa, joka kuuluisi suurpääoman isohanneille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me Kokoomuksessa uskomme. Kansalla on vielä ihan liikaa rahaa, joka kuuluisi suurpääoman isohanneille.
Juuri näin. Miksi jollakin tavan Marjatalla pitäisi olla yhtään mitään kun minulla itselläni voisi olla kaikki.
T. johtaja IsoAnni
No kyllähän ne uskoo, jotka ovat siitä taloudellisesti hyötyneet. Eettisestihän se on kyllä sairasta rahastaa ihmisen heikkouksilla, mutta niinhän aina on tehty. Minä olen huononäköinen ja joudun pulittamaan muovilinsseistä ja sangoista satoja euroja, vaikka niiden todellinen arvo hankitahinnan jälkeenkin on noin muutaman euron. Kiinassa hiontarobotti hioo linssejä alle eurolla kappale ja kumma että niistä sitten täällä pitää pulittaa "parhaimmillaan" 150€ kappaleelta.
Kyllä, minä uskon siihen, koska meillä on yksityisiä hoitopaikkoja, joissa homma toimii. Kunta ei osta niiltä mitään, palveluseteliä ei saa, vaan kaikki maksetaan itse. Ongelmia on kuntien hankkimissa palveluissa, joissa ei ole määritelty oikeastaan muuta kuin potilaspaikkaluku ja hinta.