Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana hääpari Saija-Annika ja Joonas.. Ihanaa eikö?

Pappi
04.02.2019 |

Aivan IHANA pari

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö näitä unelmahäitä jostain katsomosta tai ruudusta?

Vierailija
42/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalia tommoset sössöttävät kimittäjänaiset

Ja spontaanihalaajat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi kirjoitti:

Aivan IHANA pari

Niinkö tosiaan?! No kuule, kun tämä Saija-Annika kehui kuinka hienoa on, ettei Joonas sanonut hänen pelkoihinsa, että lopeta tuo märiseminen niin miten se on hienoa tai Saija-Annikan omaa kyvykkyyttä? Itsellä nimittäin ex-mies lyttäsi ja haukkui vastaavassa tilanteessa ja vähätteli muutenkin niin, että psyykeeni ei kestänyt ja hain eroa. Omalla kohdallani tämä sama asia on kuitenkin ollut teidän ulkopuolisten mielestä oma vikani ja puute, ei suinkaan kehujen aihe. Miten siis voi olla, että minua ja Saija-Annikaa kohdellaan näin eri tavoin MIEHIEMME tekojen perusteella??!!!

Vierailija
44/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian on raskaana.

Vierailija
45/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tuossa oli se laulaja kirkossa, hyvin veti suositun kappaleen verrattuna useaan muuhun häälaulajaan.

Vierailija
46/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää tuossa oli se laulaja kirkossa, hyvin veti suositun kappaleen verrattuna useaan muuhun häälaulajaan.

Ei tullut katsottua. Minkä kipaleen lauloi?

Vierailija
47/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sen Johanna Kurkelan biisin? Mun mielestä oli aika kamala. Hyvä ääni toki, mutta sellanen "kova", joka kirkossa sitten kiekui. En tykännyt. Kurkelan oma ääni kun on niin pehmeä ja heleä.

Vierailija
48/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaa katsomatta on pakko sanoa, että ilmeisesti tämä jakso oli virkistävä poikkeus siihen tavanomaiseen suomalaiseen tositeeveemalliin, jossa ihmiset ovat omia ihtejään tatskoineen, skunkkifrisyyreineen, toimeentulotukineen ja nilkkapantoineen. Lisää vaihtelua! Katson jakson.

Vierailija
49/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian-vauva syntymässä vapun tienoilla. Kuka oli kuollut aivosyöpään, meni ohi?

Vierailija
50/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappi kirjoitti:

Aivan IHANA pari

Niinkö tosiaan?! No kuule, kun tämä Saija-Annika kehui kuinka hienoa on, ettei Joonas sanonut hänen pelkoihinsa, että lopeta tuo märiseminen niin miten se on hienoa tai Saija-Annikan omaa kyvykkyyttä? Itsellä nimittäin ex-mies lyttäsi ja haukkui vastaavassa tilanteessa ja vähätteli muutenkin niin, että psyykeeni ei kestänyt ja hain eroa. Omalla kohdallani tämä sama asia on kuitenkin ollut teidän ulkopuolisten mielestä oma vikani ja puute, ei suinkaan kehujen aihe. Miten siis voi olla, että minua ja Saija-Annikaa kohdellaan näin eri tavoin MIEHIEMME tekojen perusteella??!!!

Nyt en kyllä ihan ymmärrä eli voisitteko alanuolettajat kertoa ystävällisesti mitä mahdatte tarkoittaa? Minunkin  ieheni antoi aluksi ymmärtää, että hän on täysin normaali ihminen joka tukee minua "niin myötä kuin vastamäessä" kuten  minäkin häntä. Miten siis tämä omalla kohdallani väkivallaksi kääntynyt tilanne on minun syytäni kun taas ko. morsiamnen mieheltään saama tuki on hyvä juttu ja melkein hänen ansiotaan?

Vierailija
51/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmaa katsomatta on pakko sanoa, että ilmeisesti tämä jakso oli virkistävä poikkeus siihen tavanomaiseen suomalaiseen tositeeveemalliin, jossa ihmiset ovat omia ihtejään tatskoineen, skunkkifrisyyreineen, toimeentulotukineen ja nilkkapantoineen. Lisää vaihtelua! Katson jakson.

Poikkeus oli YMMÄRTÄVÄ sulhanen, joten mitä eroa?! Kaikki kunnia siis MIEHELLE, muuta eroahan tässä ei ollut.

Vierailija
52/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappi kirjoitti:

Aivan IHANA pari

Nyt en kyllä ihan ymmärrä eli voisitteko alanuolettajat kertoa ystävällisesti mitä mahdatte tarkoittaa? Minunkin  ieheni antoi aluksi ymmärtää, että hän on täysin normaali ihminen joka tukee minua "niin myötä kuin vastamäessä" kuten  minäkin häntä. Miten siis tämä omalla kohdallani väkivallaksi kääntynyt tilanne on minun syytäni kun taas ko. morsiamnen mieheltään saama tuki on hyvä juttu ja melkein hänen ansiotaan?

Täysin relevantti kysymys, mutta EI TIETENKÄÄN  rusina-ai vot   kykene täällä ymmärtämään x,D  itse ainakin olen jo huomannut kuinka LOPUTTOMAN TYH MIÄ suurin osa on joten turha vaiva, ei onnistu Suomessa, jossain aidossa sivistys- ja oikeusvaltiossa ehkä. Ihmiset on ihan oikeasti ihan käsittämättömän yksinkertaisia.

Vierailija
53/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tuntisi ihmistä, joka on brunette painos kyseisestä morsiamesta, luulisin, että tuo feikkaa. Tuntemallani vastineella ei ole vielä puolisoa, mutta voisin kuvitella hänen häänsä juuri tuollaisiksi. En onneksi tule saamaan kutsua ;-)

Vierailija
54/114 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset on täällä noin kateellisia ja katkeria !? Onnellinen ja rakastunut pari joka vaikutti siltä ettei halua muuta kun elää omaa onnellista ja omanlaista arkeaan. Surullista miten ihmiset tuntee vihaa jos jollakin menee hyvin. Se kertoo enemmän vihaajista. Mun mielestä maailma tarvii enemmän tällaisia hyväntahtoisia ihmisiä. Propsit heille!

Vierailija
55/114 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulivat ohjelmaan niin kai osasivat odottaa että kaikki eivät pidä heistä. Omat arvot voivat olla täysin erilaisia kuin ko. pintaliitäjä parilla.

Vierailija
56/114 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus...

Vierailija
57/114 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä jankkasi siitä kälysestä mittatilauspuvusta kuin olisi ollut ostamassa Munsalan kansallispukua.

😂😂

Vierailija
58/114 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insta paljastaa, että alkavat rakennuttaa kivitaloja Westendiin..

Vierailija
59/114 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kivitaloa! Ihanan autocorrect.

Vierailija
60/114 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kolmas kerätä toden sanoisi. Siis i h a n a autocorrect.