Ihana hääpari Saija-Annika ja Joonas.. Ihanaa eikö?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Kamalia tommoset sössöttävät kimittäjänaiset
Ja spontaanihalaajat!
Pappi kirjoitti:
Aivan IHANA pari
Niinkö tosiaan?! No kuule, kun tämä Saija-Annika kehui kuinka hienoa on, ettei Joonas sanonut hänen pelkoihinsa, että lopeta tuo märiseminen niin miten se on hienoa tai Saija-Annikan omaa kyvykkyyttä? Itsellä nimittäin ex-mies lyttäsi ja haukkui vastaavassa tilanteessa ja vähätteli muutenkin niin, että psyykeeni ei kestänyt ja hain eroa. Omalla kohdallani tämä sama asia on kuitenkin ollut teidän ulkopuolisten mielestä oma vikani ja puute, ei suinkaan kehujen aihe. Miten siis voi olla, että minua ja Saija-Annikaa kohdellaan näin eri tavoin MIEHIEMME tekojen perusteella??!!!
Hyvää tuossa oli se laulaja kirkossa, hyvin veti suositun kappaleen verrattuna useaan muuhun häälaulajaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tuossa oli se laulaja kirkossa, hyvin veti suositun kappaleen verrattuna useaan muuhun häälaulajaan.
Ei tullut katsottua. Minkä kipaleen lauloi?
Vierailija kirjoitti:
Ai sen Johanna Kurkelan biisin? Mun mielestä oli aika kamala. Hyvä ääni toki, mutta sellanen "kova", joka kirkossa sitten kiekui. En tykännyt. Kurkelan oma ääni kun on niin pehmeä ja heleä.
Ohjelmaa katsomatta on pakko sanoa, että ilmeisesti tämä jakso oli virkistävä poikkeus siihen tavanomaiseen suomalaiseen tositeeveemalliin, jossa ihmiset ovat omia ihtejään tatskoineen, skunkkifrisyyreineen, toimeentulotukineen ja nilkkapantoineen. Lisää vaihtelua! Katson jakson.
Sebastian-vauva syntymässä vapun tienoilla. Kuka oli kuollut aivosyöpään, meni ohi?
Vierailija kirjoitti:
Pappi kirjoitti:
Aivan IHANA pari
Niinkö tosiaan?! No kuule, kun tämä Saija-Annika kehui kuinka hienoa on, ettei Joonas sanonut hänen pelkoihinsa, että lopeta tuo märiseminen niin miten se on hienoa tai Saija-Annikan omaa kyvykkyyttä? Itsellä nimittäin ex-mies lyttäsi ja haukkui vastaavassa tilanteessa ja vähätteli muutenkin niin, että psyykeeni ei kestänyt ja hain eroa. Omalla kohdallani tämä sama asia on kuitenkin ollut teidän ulkopuolisten mielestä oma vikani ja puute, ei suinkaan kehujen aihe. Miten siis voi olla, että minua ja Saija-Annikaa kohdellaan näin eri tavoin MIEHIEMME tekojen perusteella??!!!
Nyt en kyllä ihan ymmärrä eli voisitteko alanuolettajat kertoa ystävällisesti mitä mahdatte tarkoittaa? Minunkin ieheni antoi aluksi ymmärtää, että hän on täysin normaali ihminen joka tukee minua "niin myötä kuin vastamäessä" kuten minäkin häntä. Miten siis tämä omalla kohdallani väkivallaksi kääntynyt tilanne on minun syytäni kun taas ko. morsiamnen mieheltään saama tuki on hyvä juttu ja melkein hänen ansiotaan?
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmaa katsomatta on pakko sanoa, että ilmeisesti tämä jakso oli virkistävä poikkeus siihen tavanomaiseen suomalaiseen tositeeveemalliin, jossa ihmiset ovat omia ihtejään tatskoineen, skunkkifrisyyreineen, toimeentulotukineen ja nilkkapantoineen. Lisää vaihtelua! Katson jakson.
Poikkeus oli YMMÄRTÄVÄ sulhanen, joten mitä eroa?! Kaikki kunnia siis MIEHELLE, muuta eroahan tässä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappi kirjoitti:
Aivan IHANA pari
Nyt en kyllä ihan ymmärrä eli voisitteko alanuolettajat kertoa ystävällisesti mitä mahdatte tarkoittaa? Minunkin ieheni antoi aluksi ymmärtää, että hän on täysin normaali ihminen joka tukee minua "niin myötä kuin vastamäessä" kuten minäkin häntä. Miten siis tämä omalla kohdallani väkivallaksi kääntynyt tilanne on minun syytäni kun taas ko. morsiamnen mieheltään saama tuki on hyvä juttu ja melkein hänen ansiotaan?
Täysin relevantti kysymys, mutta EI TIETENKÄÄN rusina-ai vot kykene täällä ymmärtämään x,D itse ainakin olen jo huomannut kuinka LOPUTTOMAN TYH MIÄ suurin osa on joten turha vaiva, ei onnistu Suomessa, jossain aidossa sivistys- ja oikeusvaltiossa ehkä. Ihmiset on ihan oikeasti ihan käsittämättömän yksinkertaisia.
Jos en tuntisi ihmistä, joka on brunette painos kyseisestä morsiamesta, luulisin, että tuo feikkaa. Tuntemallani vastineella ei ole vielä puolisoa, mutta voisin kuvitella hänen häänsä juuri tuollaisiksi. En onneksi tule saamaan kutsua ;-)
Miten ihmiset on täällä noin kateellisia ja katkeria !? Onnellinen ja rakastunut pari joka vaikutti siltä ettei halua muuta kun elää omaa onnellista ja omanlaista arkeaan. Surullista miten ihmiset tuntee vihaa jos jollakin menee hyvin. Se kertoo enemmän vihaajista. Mun mielestä maailma tarvii enemmän tällaisia hyväntahtoisia ihmisiä. Propsit heille!
Kun tulivat ohjelmaan niin kai osasivat odottaa että kaikki eivät pidä heistä. Omat arvot voivat olla täysin erilaisia kuin ko. pintaliitäjä parilla.
Vierailija kirjoitti:
Äijä jankkasi siitä kälysestä mittatilauspuvusta kuin olisi ollut ostamassa Munsalan kansallispukua.
😂😂
Insta paljastaa, että alkavat rakennuttaa kivitaloja Westendiin..
Siis kivitaloa! Ihanan autocorrect.
Jospa kolmas kerätä toden sanoisi. Siis i h a n a autocorrect.
Näkeekö näitä unelmahäitä jostain katsomosta tai ruudusta?