Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana hääpari Saija-Annika ja Joonas.. Ihanaa eikö?

Pappi
04.02.2019 |

Aivan IHANA pari

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkymmen vuoden päästä ihana rouva on ryppyinen rustonpala joka imee laatikollisen hanaviiniä päivässä. Mies istuu istutettu tukka päässä ja viskilasi turpeissa kourissa mihin ei enää kello mahdu toisella puolella taloa ja miettii miten tämänkertaisen klamydian parantaisi kun golfklubilla tapahtui poikien kanssa lipsahdus. Lapsia ei tullut, verovelat painaa, leasing kamat palautettu ja lähiräkälään ei kehtaa mennä. Vielä....

Vierailija
22/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää pintaliitoa. Kuin jotain näytelmää onnesta. Miks pitää kaikki omaisuus mainita? Kun me näissä kommenteissä säälitään heidän elämäntyyliään niin he varmaan omassa rahakuplassaan säälii meitä taviksia ja köyhiksiä ja katsoo ylhäältäpäin. Onneksi kuitenki kaikki voi valita minkälaisessa seurassa aikansa viettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rouva nyt miettii miks ihmiset on näin ilkeitä eivätkä ymmärrä hänen erinomaisuutta.

Vierailija
24/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kirkon pihalla bemmillä kaasuttelu oli kyllä noloa!

Vierailija
25/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten harvinaisen heikko kampaus rouvalla. Ois luullut, että vähä enempi olisi panostanut sen kestävyyteen.

Vierailija
26/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Js se äijä ei osannut edes soutaa. Souti väärin päin, perä edellä.

Koko hääjuhla sellasta jenkkihapatusta.

Myötähäpeä.

Vierailija
27/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! On kuin joku hyvin näytelty hääparodiakomedia. Siis katson tätä samalla ja on helpompaa katsoa kun kuvittelee komediaksi.

Vierailija
28/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aivan ihana mittatilauspuku! Muistinko jo kertoa että se oli mittatilauksena tehty.

Kyllä on ihanaa mennä vihille mittatilauspuvussa, olenhan jo teettänyt paitani mittatilauksena vuosien ajan.

voiko joku tehdä minulle mittatilauspuvun? Harrastan naimisiin menoa ja haluaisin mittatilauspuvun. Voin maksaa siitä sata euroa. Voitko tehdä minulle, joka harrastan naimista, mittatilauspuvun. Voisitko olla Vantaalta ja tehdä minulle mittatilauspuvun?

Vierailija
29/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo C. kirjoitti:

Kaikkien aikojen kornein esitys oli tämä, huh-huh. Myötähäpeälläni ei ole mitään määrää. Nuoria menestyjiä, lol! Miten joku ei tajua, miten uskomattoman tyhmän vaikutelman itsestään antaa tuollaisella. Miksi menette esittelemään tällaiseen ohjelmaan vaatteitanne ja laina bemareitanne. Kalliit kellot alusta asti vahingossa näkyvissä niin, että melkein tuli ruudun tälle puolelle. Kalifornian ja buenos airesin reissut on tehty, amerikkaa ihannoidaan, savukone ja ilmapalloja tuodaan kirkkoon, golfia pelataan, jokainen esine ostettu uutta asuntoa varten, ei ei, tätä ei vaan kestä. Mutta miksi ihmeessä ekonomi toimii vakuutusten puhelumyyjänä ja kysellen ihmisiltä miten kesä on mennyt, voi tulla pankkilainan kanssa tiukkaa? Hui kauhea, kun tuollainen soittaa. Kesä on kuule mennyt hyvin ja menee tästä eteenpäinkin, kunhan lopetat nyt heti. Sitten: "Käytännössä tilaan mittatilauspaitani aina täältä" "Olen aktiivinen kelloharrastaja". Ja vaimo: "Tällä maalilla mä maalaan kaikki mun sijoitusasunnot". Ikinä ei ole yövytty muualla kuin sviitissä. Tämän kaiken jälkeen ei vaan tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Oi-oi miten noloa. Ja karaokea kirkossa mitä ihmettä. Voin vaan kuvitella, millaiset fb ja ig-profiilit näillä ihmisillä on. Poseerausta, kaikki on feikkiä. Aiempien jaksojen ihmiset ovat sentään olleet aitoja ihmisiä, mitä ovat. Mutta mitä näiden ihmisten elämä on? Voisiko elää elämää oikeastikin? Joonaksen ego ainakin nousee entisestään saijan puheista! Nainen pelkää, mies lohduttaa. Niin, mä oon vaan nainen, tuo on mies. Muuta ei tarvitse terrori-iskussakaan pohtia, kun että, mies lohduttaa. Hyvä homma. Siis mikä käsitys saijalla on miehistä! Kuka sanoisi tuollaisessa tilanteessa vaimolleen, että älä pillitä. Millaisia miehiä oikein olet tavannut? Homo-ystävä sanoi muuten, että ei mene pitkään, niin joonakseen törmää sen alan ravintoloissa:-) Sanoo, että homo-tutka valehtelee vaan harvoin! Hienot meikit oli miehellä, siihenpä se jäi minun mielestä. Tämä koko mielipide ei ole kateutta, vaan toivon, että viisastutte!

Helpottiko?

Vierailija
30/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpersonaltrainer 😁

Vierailija
31/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhanen on aika naismainen, mutta ehkä sopivat hyvin toisilleen, kuka ties..

Vierailija
32/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kanava vaihtaa.

Vierailija
33/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä jankkasi siitä kälysestä mittatilauspuvusta kuin olisi ollut ostamassa Munsalan kansallispukua.

Vierailija
34/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Mua nauratti tosi kovasti tämä jakso. Varsinkin kun näin sen siitä kohdasta missä ihmeteltiin kun ilmapalloissa ei pysy heliumi, ja syy tuntui selvinneen, ainakin minulle, kun morsian avasi suunsa, että sinne hänen kitusiin se heliumi oli tainnut kadota :D :D :D

Vierailija
35/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ohjelma siis totta eikä näyteltyä? En oo ikinä kattonu ko. ohjelmaa ja mietin, että onko näyteltyä, ei kai nuo oikeesti oo tommosia? Elääkö joku tuollasta tyhjää elämää? Ei voi olla totta, täytyy olla käsikirjoitettua näytelmää. Vai tarviiko joku noin kiihkeästi rahaa, että tekee itsestään täydellisen pellen?

Vierailija
36/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken katsoin ja oli niin hirveää pintaliitoa että en pystynyt katsomaan enempää.

Jos jotain positiivista niin pisteet toki siitä, että kerrankin taisi olla pariskunta jotka aidosti menivät vasta ensimmäistä kertaa naimisiin eikä ollut lapsia tai muita uusperhe yms. kuvioita.

Vierailija
37/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo mittatilausjaketti ole vähän liian pieni?  Näyttää jotenkin hassulta. 

Vierailija
38/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan tuli lainaa...kyllä tuohon vähän sponssaajia tarviki. Oliko morsio vielä opiskelija? Ja sulho joku puhelinmyyjä? 

Vierailija
39/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihan mun oma parisuhde mieleen tuosta hellyydestä, rakastuneisuudesta:) Tuli hyvä mieli ja menin heti pusimaan miestäni. Katsoin siis vain alun, mutta mun mielestä vaikuttivat molemmat mukavilta ja positiivisilta. Arvasin että tämmöinen keskustelu tänne syntyy :D oon kuullut tuota "aina se on alussa ihanaa, mutta odota vaan".

Mellä on neljä rakkaudentäyteistä vuotta takana. Sekin on jo pitkä aika ihmisen olla onnensa kukkuloilla, toivottavasti jatkuu mahdollisimman pitkään näin:)

Toivottavasti tekin löydätte vielä onnenne! <3

Vierailija
40/114 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia tommoset sössöttävät kimittäjänaiset