Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana hääpari Saija-Annika ja Joonas.. Ihanaa eikö?

Pappi
04.02.2019 |

Aivan IHANA pari

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harvinaisen söpö pappi..

Eniten mietityttää, että onko tää unelmahäät -tuotanto ostanut ikuiset oikeudet tähän Enyan kipaleeseen...

Vierailija
62/114 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jakso haukuttiin aikoinaan - kun se esitettiin eka kerran - aivan paskaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä he olivat keränneet omaisuutensa, multa meni ohi.

Vierailija
64/114 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää saija on tunteeton psykopaatti

Vierailija
65/114 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappor betalar...molemmat rikkaista perheistä kuulema 🙄

Vierailija
66/114 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmapalloissa säästettiin: Ne tilattiin Kiinasta.

Vierailija
67/114 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä satun tietämään, että Saija ja Joonas ovat lähtöisin ihan tavis perheistä.  

Vierailija
68/114 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on pahin suomalaisten kansansairaus, se tekee ihmisistä ilkeitä ja pahansuopia toisia kohtaan. Saija ja Joonas ovat hyvä esimerkki siitä mitä voi saada, kun asettaa tavoitteen ja tekee töitä sen eteen. Saija on ihana, hyvinkäyttäyvä tyttö, jonka sanavarastosta puuttuu se v-alkuine sana. Saijan perheen elämää varjosti Saijan pikkuveljen sairaus yli 20 vuotta, joten ei se elämä ole ollut aina ruusuilla tanssimista. Toivon Saijalle ja Joonakselle ihanaa loppuelämää!

Vierailija
69/114 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus on pahin suomalaisten kansansairaus, se tekee ihmisistä ilkeitä ja pahansuopia toisia kohtaan. Saija ja Joonas ovat hyvä esimerkki siitä mitä voi saada, kun asettaa tavoitteen ja tekee töitä sen eteen. Saija on ihana, hyvinkäyttäyvä tyttö, jonka sanavarastosta puuttuu se v-alkuine sana. Saijan perheen elämää varjosti Saijan pikkuveljen sairaus yli 20 vuotta, joten ei se elämä ole ollut aina ruusuilla tanssimista. Toivon Saijalle ja Joonakselle ihanaa loppuelämää!

😂😂😂 älä nyt viitsi

Vierailija
70/114 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole kyse pahansuopuudesta vaan siitä miten käyttäytyvät. Esitellään kaikki mahdollinen omaisuus ja tavarat niin kuin ne olisivat maailman tärkeimpiä. Puhutaan sijoitusasunnoista, miksi? Puhutaan että aina asuvat sviitissä, miksi? Puhutaan että aina halutaan vain parasta, leveillään kelloilla ja autoilla ja merinäköalalla jota ei ole, miksi? Vaikea ymmärtää. Jos nämä leveilyt olisi jätetty pois niin varmastikin olisivat ihan mukavia. Itselläkin sijoitusasunto mutta eipä siitä kukaan tiedä. Miksi pitäisi? Onko heitä kuitenkin huono itsetunto jota pitää pönkittää tavaroilla ja näyttää että raha riittää?

Vierailija
71/114 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää, että kun rahaa tuntui olevan (molemmat lienevät

rikkaista perheistä), niin miksi, oi miksi, halusivat häänsä telkkariin?

Julkisuutta hei!

Vierailija
72/114 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi he halusivat häänsä telkkariin, mutta minun mielestä oli todella kiva katsoa niitä, kun en ollut itse paikalla :). Mielestäni kumpikaan heistä ei leveile tavaroilla tai omaisuudellaan. He vain ovat sellaisia ihmisiä, jotka arvostavat laatua yms. , joten he elävät oman näköistä elämäänsä. Miten se on teiltä toisilta pois? Itse asun vuokra-asunnossa ja teen osa-aikaisesti töitä, mutta minua ei tippaakaan häiritse toisten omaisuus tai tyyli elää elämäänsä. 

Vierailija
73/114 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi he halusivat häänsä telkkariin, mutta minun mielestä oli todella kiva katsoa niitä, kun en ollut itse paikalla :). Mielestäni kumpikaan heistä ei leveile tavaroilla tai omaisuudellaan. He vain ovat sellaisia ihmisiä, jotka arvostavat laatua yms. , joten he elävät oman näköistä elämäänsä. Miten se on teiltä toisilta pois? Itse asun vuokra-asunnossa ja teen osa-aikaisesti töitä, mutta minua ei tippaakaan häiritse toisten omaisuus tai tyyli elää elämäänsä. 

Ei mua toisten omaisuus haittaa, mutta jotain junttia on siinä tavassa esitellä terassia että tässä on 20 neliötä, merinäköala ja katossa lämmittimet. Ihan joka käänteessä esitellään jotain merkkiä tai vuokrattua autoa. Muistinko mainita että käytän mittatilauspaitoja? Mittatilauspuku näytti typerältä, mutta mies kuvitteli olevansa kun James Bond.

Vierailija
74/114 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko itse ollenkaan, miten kateus kuultaa läpi sinun kirjoittelusta?! Olisiko ollut parempi, jos he koko ajan olisivat hokeneet: "tämä on vaan tälläinen". Sehän on tutumpaa suomalaisille :)

Vierailija
75/114 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä jankkasi siitä kälysestä mittatilauspuvusta kuin olisi ollut ostamassa Munsalan kansallispukua.

Itse en ko. ohjelmaa nähnyt, mutta tuo yllä oleva kommentti nauratti mua niin että aamukahvit oli purskahtaa suusta!

Vierailija
76/114 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä IHANAA.

Alko itseäkin jossain kohtaa ohjelmaa ärsyttää kun kaikki on IHANAA. Kun ois tajunnu alusta alkaen laskea monesti se muija sen sanoi 😂

Mietin itsekkn miksi olivat hakeneet ohjelmaan. Rikkaille jupeille vaikutti.

...Minä laskin, 45min ohjelmassa kaikki oli 26 kertaa IHANAA!

Vierailija
77/114 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän tarvitsisi uusia t-paitoja, vaikka mittatilauksena. Oli halvasta ohuesta kankaasta tehtyjä t-paitoja aina shortsien kanssa ohjelmassa. Paksumpaa kangasta jos kroppa ei ole mallia adonis.

Vierailija
78/114 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saija on tosi kaunis mutta mitä tuo jatkuva silmien räpsyttely on? Miksi joku räpsyttelee noin usein? Luulin että se on vaan joku tyttömäisen naisen stereotypia mutta ainakin tässä näyttää olevan ihan todellisuutta. Onko hänellä kuivat silmät vai onkohan hän vain opetellut tuollaisen tavan? Tämä on ainoa asia joka jäi vaivaamaan jaksosta :D

Vierailija
79/114 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulhanen oikeesti ekonomi.

Vai puhuiko ekonomisti talousala.

Ei löytynyt linkedin KTM tietoa.

Ja ei oikein näyttänyt korkeakouluihmiseltä.

Kivoja ystävällisiä nuoria kuiteskin.

Vierailija
80/114 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ohjelmassa morsian murehti että löytyyköhän sieltä Kuopiosta sitten kampaajaa hänelle! 

Insta muuten paljastaa (kummankin tili julkinen), että heillä on oikein VILLA rakenteilla Westendiin :D Voi luoja..