Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla mielenterveys on järkkynyt hallituksen päätösten myötä?

Vierailija
17.04.2024 |

Koko viikko saikulla, jatkuu vielä ainakin viikon. En kestä näitä päätöksiä😓

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun mielenterveytes on ollu järkkyny jo ennen hallituksen päätöksiä.. turha hallituksen niskaan sitä kaataa..

Vierailija
2/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Ei kukaan ole noin idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta vitrankasti. Itselläni on ok tulot, ei tämä suoranaisesti kosketa niin pahasti, mutta huono-osaiset, opiskelijat, vanhukset

Vierailija
4/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Ei kukaan ole noin idiootti.

Missä on lääkäri, joka myöntää sairaslomaa hallituksen vuoksi.

Vierailija
5/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänkö me sitä monen tälläkin palstalla odottamaa itsemurhien tuplautumista? Varmaan siitäkin pidettäisiin sitten toimenpidepalaveri kuten kouluampumisesta. Suomessa pitää aina kuolla useampia ihmisiä ennenkuin voidaan mitään muuttaa.

Vierailija
6/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hallituksen vuoksi päässä viiraa? No tuskin. Mutta on toi trollailukin yksi varsinainen sairaus. 

Vierailija
7/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kyssin paikka nyt olis.

Vierailija
8/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa hakea muutakin apua kuin vain saikkua. Tilanne on erittäin ikävä ja monet kärsivät taloudellisesti todella merkittävästi. Kahden viikon saikku ei kuitenkaan muuta juurisyytä (poliittisia päätöksiä). Nyt tehdyt kehitysriihen päätökset eivät kuitenkaan tule heti voimaan. Sinun tilanteessa tarvitaan toimia, jotka lisäävät pystyvyyden tunnettasi (=tunnetta että tästä selvitään). 

Vierailija
9/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meni kokonaan toivo kaikesta. Olin osa-aikatyössä ja opiskelin juuri toista ammattia. Lähti lapsikorotukset, suoja-osa sekä asumistukeen leikkaukset. Olen todella allapäin sillä kokoaikatyötä ei löydy. 

Vierailija
10/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mieli maassa. Eläke 925 e. Lääkkeet, ym. elämä av korotusten myötä pahenee, oli ym. tk maksut nousee. Raha ei riitä elämiseen. En ole ainut. Miksi tähän ei kukaan puutu. Köyhyysraja nykyään on 1300e. Miksi en saa edes sitä. 

Vierailija
11/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat on loppu. AP

Vierailija
12/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaa kyllä koska jo aiemmin on pitänyt pärjätä tiukalla budjetilla ja nyt pitäisi jostain vielä vähentää vaikkei mitään vähennettävää enää edes ole. 

Vierailija
13/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noi leikkaukset, yms vaikuttaa. Olen mt kuntoutuja, ahdistus on ollut voimakkaampaa lääkityksestä huolimatta ja stressitasot myös heittelee. Uupumuksen jälkeen stressinsietokyky on mennyt vissiin täysin.. kieltämättä tulee olo että hallitus kirjaimellisesti vihaa meitä joilla ei ole ollut niin kiva, helppo ja menestynyt elämä. 

Vierailija
14/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juonut enemmän hallituksen ansiosta, kiitos vaan tyhjästä

Vierailija
15/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika toivoton olo. Erityisnuoren vanhempana huolettaa esimerkiksi erityissairaanhoidon maksujen nousu, lääkkeiden omavastuun nousu, lääkkeiden hinnannousu ja kuntoutustuen leikkaaminen. Nuorella on vakava fyysinen sairaus, joka vaatii paljon poliklinikkakäyntejä ja sairaalaa. Oma tulevaisuus pätkätöissä huolettaa myös. Kaikki kulut nousevat koko ajan niin paljon. 

Vierailija
16/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on järkkynyt mielenterveys jo ajat sitten, joten aika karaistunut olen. Vähän meinasi eilen iskeä paniikki, etten kykenekään opiskelemaan ja siten yrittämään nousta sairaus-pitkäaikaistyöttömyys-köyhyysloukusta, mutta sitten rauhoituin, istuin alas ja tein vähän laskelmia. Pienellä riskillä lainan suhteen saattaa kuitenkin onnistua. Aion ainakin yrittää.

Vierailija
17/17 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan mielenterveys on parantunut! työinto tosin eilen vähän laski kun hyvätuloisten veroja kiristettään!

Tässä tilanteessa en suostu verojen korotukseen, sitten kun tuhlaaminen on loppu ja velkojen maksu alkaa niin hyväksyn pienen veronkorotuksen. Nyt menee veronkorutukset samaan tuhlaamiseen eikä velkaantuminen lopu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan