Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihaville tehdään rumia säkkivaatteita?

Vierailija
04.02.2019 |

Turhaan ihmettelette, että meillä läskeillä on vaan mustat kaavut päällä kun meille ei edes tehdä naisellisia, tissejä ja peppua korostavia vaatteita.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lihavat ovat erilaisia. Minulla on koon 44 rinnat ja koon 38 peppu. Toisella on koon 44 peppu ja koon 38 rinnat. Joten koosta 44 tulee väistämättä molemmille säkki, koska meille ei kannata tehdä henkilökohtaisella mitotuksella vaatteita.

Ostat sen 44 koo ja kavennat/kavennutat sen 38 kohadan sopivaksi. Problem solved.

Vierailija
42/45 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas isot rinnat, reidet ja peppu, mutta suhteessa näihin kapea vyötärö. Housuista leggarit istuvat parhaiten ja yleensä käytän niiden kanssa mekkoa. Sukkahousut eivät pysy päällä. Paidoissa ongelmia tuottaa se, että rinnoista ja käsivarsista sopivat ovat harteista liian leveät. Kietaisumekot ja -paidat ovat pelastaneet monta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zizzi?

Vierailija
44/45 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan ihmettelette, että meillä läskeillä on vaan mustat kaavut päällä kun meille ei edes tehdä naisellisia, tissejä ja peppua korostavia vaatteita.

Osaatko yhtään kuvitella mistä on syntynyt sana mätisäkki?

Vierailija
45/45 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskeillä ei mitkään vaatteet näytä hyvältä. Itse läskinä tiedän sen. Surkuhupaisia pyöreitä palloja ihroineen olemme. Laihduttakaa, se on helppoa. Itse jätin hiilarit pois ja läskiä on lähtenyt 13g/6vk. Rupean jo näyttämään ihmiseltä, vaikka matkaa on vielä.

Sulkapallo on tarkka vaaka jos saat 13 g läskin vähennyksen mitattua. En tosin usko sen mitenkään näkyvän.

Joo. Sulkapallo on tosi tarkka vaaka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan