Miksi lihaville tehdään rumia säkkivaatteita?
Turhaan ihmettelette, että meillä läskeillä on vaan mustat kaavut päällä kun meille ei edes tehdä naisellisia, tissejä ja peppua korostavia vaatteita.
Kommentit (45)
Minä etsin säkkivaatteita, mutta en löydä. Haluaisin ruhoni piiloon, mutta löytyy vain pinkeää teinikampetta.
Minä tilaankin vaatteita bravissimosta. Curvyä on kolmea eri lajia, ja otan super curvyn. Ei oo säkkejä, vaan kerrankin tissitkin mahtuu ja vyötärö ei lepata.
Terv. 100-80-102
Koska monet haluavat nimeenomaan peittäviä vaatteita.
Kehopositiivisuus on melko pienen piirin asia.
Kysynnän ja tarjonnan laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ihmetyttää, että miksi "isojen tyttöjen" vaatteet suunnitellaan lyhyille sen lisäksi, että ovat mallia teltta. Itse olen 180cm ja kokoa 46-48 ja jos löydän esimerkiksi vyötäröltä nätisti istuvan mekon, on se auttamatta lyhyt ja hihat ovat lyhyet.
No eiköhän hoikilla 180-senttisillä ole ihan sama ongelma.
No luulis et kokoa isompi olis edes vähän pidempi, mutta pituus pysyy samana.
No sitten se ei istu vyötäröltä?
Mutta sitä voi ottaa sisään.
Ei kokojen M ja XXL hihojen pituudessa ole paljon mitään eroa. Aikuisten vaatteet tehdään noin 165 senttiselle ja isompi koko=leveämpi kaavoitus.
EI OLE MIKÄÄN MALJA ! POIKANI ON STILLER KOKO NIMELTÄÄN PETRI AUTI STILLER.
ALLEKIRJOITTANUT ON SAANUT KASTEESSA NIMEN RITU
HUONOIN:KALAT
Koska läskeille ei sovi makkaroita korostavat, tiukat vaatteet. Näyttää tyrkyltä ja rumalta.
Ehkä et ole vielä löytänyt omaa tyyliäsi?
Nähty on isokokoisia ja hyvin pukeutuneita.
Vierailija kirjoitti:
Koska halutaan mahdollisimman paljon myyntiä. Läski kertyy jokaiselle eri paikkaan, joten säkkivaatteet sopivat kaikille päälle. Jos taas esim. vyötäröstä tehtäisiin kapeampi, niin osalle ei vaate enää mahtuisikaan päälle.
Tähän ongelmaan auttaa vyö, jolla vaatteen voi kuroa kapealle uumalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ihmetyttää, että miksi "isojen tyttöjen" vaatteet suunnitellaan lyhyille sen lisäksi, että ovat mallia teltta. Itse olen 180cm ja kokoa 46-48 ja jos löydän esimerkiksi vyötäröltä nätisti istuvan mekon, on se auttamatta lyhyt ja hihat ovat lyhyet.
Koska sen vaatteen oletetaan ostavan keskipituinen nainen.
Näinpä juuri. Itse kun olen 160 cm pitkä plussa, housujen lahkeet ovat aina liian pitkät. Turhauttavaa, mutta minkäs teet.
Moni onkin jo todennut, että lihavat ovat eri paikoista paksuja. Oma ongelmani on leveä lantio ja takamus + kapeat reidet. Housuissa joihin lantio mahtuu jää reisien kohtaan kangasta läpättämään pussihousujen tapaan.
Läskeillä ei mitkään vaatteet näytä hyvältä. Itse läskinä tiedän sen. Surkuhupaisia pyöreitä palloja ihroineen olemme. Laihduttakaa, se on helppoa. Itse jätin hiilarit pois ja läskiä on lähtenyt 13g/6vk. Rupean jo näyttämään ihmiseltä, vaikka matkaa on vielä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen vaate olisi sellainen, joka korostaisi tissejä ja peppua, mutta häivyttäisi niiden välissä olevan ison mahan?
T. Utelias pienesti paksu nainen
Jokin sellainen A-linjainen (?), vähän tunikamainen yläosa, jossa kapein kohta on hieman rintojen alapuolella. Tämä luo illuusion kapeammasta vyötäröstä ja korostaa oikeita kohtia.
Minä läskinä jätin hiilarit pois ja verensokeri sekä verenpaine laskivat normaaleihin lukemiin. Paino tippui nopeasti. Olo on kevyt, eikä tarvitse hikoilla kuin sika. Jaksaa jopa kävellä puuskuttamatta.
En halua käyttää naisellisia ja tissejä korostavia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Läskeillä ei mitkään vaatteet näytä hyvältä. Itse läskinä tiedän sen. Surkuhupaisia pyöreitä palloja ihroineen olemme. Laihduttakaa, se on helppoa. Itse jätin hiilarit pois ja läskiä on lähtenyt 13g/6vk. Rupean jo näyttämään ihmiseltä, vaikka matkaa on vielä.
Sulkapallo on tarkka vaaka jos saat 13 g läskin vähennyksen mitattua. En tosin usko sen mitenkään näkyvän.
Ei mua se muodottomuus vaivaa, koska en haluakaan korostaa mitään ruumiinosaa. Mutta mikä se on että ne kuosit on isokokoisissa vaatteissa niin hirveitä? Miksei voi tehdä samoista kankaista isoja vaatteita kuin pieniäkin - isoihin kaivellaan aina jotain ihmeen jättikukkakuvioita tai muuta yöpaitakuosia!
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin säkkivaatteita, mutta en löydä. Haluaisin ruhoni piiloon, mutta löytyy vain pinkeää teinikampetta.
Älä käy ostoksilla teinikaupoissa.
Mua ärsyttää värivalikoima. Mustaa kyllä löytyy joka sävyssä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo "isojen tyttöjen"-vaatteet on muutenkin mitoitukseltaan omituisia tai siis tehty ainoastaan perseville päärynöille. Suurimalla osalla sitä extraa on kuitenkin mahassa(kin).
Sen sijaan ns. normivaatteissa ongelma on mun mielestä nimenomaan hihojen/lahkeiden pituus (vink vink, kädet ei kasva pituutta vaikka vartalonympärys kasvaisikin) ja se, että vaate ei istu vaan on sanalla sanoen kuin säkki päällä. Esim takkia on melkoisen mahdoton löytää, jos haluaa että siinä on edes hieman liikkumavaraa niin silloin se roikkuukin päällä hartioista ja hihat on sen 15cm liian pitkät. Nätisti hartioista istuva ja sopivilla hihoilla oleva ei-teltta on sitten kaikkialta muualta aivan liian pieni.
161/84
Siis mistä saa persevien päärynöiden vaatteita? Ainakin nämä ruotsalaisketjujen isot mallistot on tehty mahakkaille tikkujaloille ja -käsivarsille.
Mutta sitä voi ottaa sisään.