Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihaville tehdään rumia säkkivaatteita?

Vierailija
04.02.2019 |

Turhaan ihmettelette, että meillä läskeillä on vaan mustat kaavut päällä kun meille ei edes tehdä naisellisia, tissejä ja peppua korostavia vaatteita.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lihavat ovat erilaisia. Minulla on koon 44 rinnat ja koon 38 peppu. Toisella on koon 44 peppu ja koon 38 rinnat. Joten koosta 44 tulee väistämättä molemmille säkki, koska meille ei kannata tehdä henkilökohtaisella mitotuksella vaatteita.

Vierailija
2/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokoa 44 ja mikään ei näytä mun päällä kivalta. Aivan yksi lysti onko säkki vai vähemmän säkki ja varsinkin, koska sama vaate näyttää normikokoisella hyvältä niin vika ei kyllä ole vaatteessa vaan mun kropassa.  :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä ja peppua ei saa isokokoiset korostaa, muuten alkaa pikkutissiset- ja peppuiset huutelee heruttamisesta kun tissit vilkkuu.

Vierailija
4/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne ajattelee, että lihavia pitää vtuttaa ne vaatteet niin paljon, että alkavat laihduttaa.

Vierailija
5/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RITU64 kirjoitti:

MINULLA EI OLE ONNEKSI TÄTÄ ONGELMAA, PUKEUTUISIN MUUTENKIN SÄKKIIN PIRKAN 200LITRAINEN ON PARAS !

KERRAN KYLLÄ SAPETTI KUN POIKANI PETRI OLI ASKARRELLUT ALUSVAATTEISTANI ITSELLEEN MIELIKUVITUSYSTÄVÄN GEBETON. SIINÄ AAMURAIPELISSA PETRI SAI KOHTAUKSEN KUN HUOMASI ETTÄ GEBETTO OLIKIN MEIKÄLÄISEN PÄÄLLÄ.

TÄMÄ LIENEE SYYNÄ ETTÄ POIKANI PETRIN JO VUONNA 1988 ALOITTAMA RUPIIKIN KUUTIO EI OLE VIELÄKÄÄN VALMIS

Onko teidän sukunimenne Malja?

Vierailija
6/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halutaan mahdollisimman paljon myyntiä. Läski kertyy jokaiselle eri paikkaan, joten säkkivaatteet sopivat kaikille päälle. Jos taas esim. vyötäröstä tehtäisiin kapeampi, niin osalle ei vaate enää mahtuisikaan päälle.

Vierailija
7/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin pukeudun hieman löysempään asuun, kuin makkarankuoreen. Toki suunnittelijat voisivat panostaa erilasilla leikkauksilla ja laskoksillae vaatteen istuvuutta, mutta kun meitä isoja leidejä on eri mallisia. Kaikille ei löydy valmistuotannosta sopivia vaatteita. Esim. lantion/ vyötärön alueella toiset tarvitsevat enemmän, toiset vähemmän tilavuutta.

Itse olen joutunut ottamaan, joistain kohdista, vähän saumoista sisään, kun muuten koko asu on muodoton säkki. Siksi ostan isompaa kokoa, että on tarvittaessa pelivaraa.

Mikäli itse ette osaa ommella, voitte kääntyä ammattitaitoissen ompelijan puoleen. Näin saatte asuista istuvamman ja omalle keholle sopivan. Eikä tarvitse luopua mieleisestä asusta, vain huonon istuvuuden takia. Toki tämä maksaa, mutta niinhän elämässä aina käy.  :)

Vierailija
8/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen vaate olisi sellainen, joka korostaisi tissejä ja peppua, mutta häivyttäisi niiden välissä olevan ison mahan?

T. Utelias pienesti paksu nainen

Vierailija
9/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumille rumaa ;)

Tietenkin, mutta miksi miehille tehdään hyvännäköisiä vaatteita?

Heistä noin 85 prosenttia on vaatimattoman näköisiä ja/635tai lihavia.

Vierailija
10/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen vaate olisi sellainen, joka korostaisi tissejä ja peppua, mutta häivyttäisi niiden välissä olevan ison mahan?

T. Utelias pienesti paksu nainen

Upouusi keksintö: korsetti.

Vierailija
11/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.asos.com/women/curve-plus-size/cat/?cid=9577&nlid=ww|clothi…

Ap:lla oikein keksitty ongelma. Nämä eivät kyllä kauhean säkeiltä näytä.

Vierailija
12/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavista ajatellaan ettei ne kuitenkaan välitä itsestään niin huippusuunnittelijoita ei erityisesti kiinnosta kosiskella heitä.

Vierailija
13/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monella meistä plösöistä ei ole erityisemmin mitään upeita tissejä tai peppua mitä korostaa. Sen sijaan on iso kaljamaha siinä välissä, mikä pitäisi jollain säkillä peittää. 

Vierailija
14/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ihmetyttää, että miksi "isojen tyttöjen" vaatteet suunnitellaan lyhyille sen lisäksi, että ovat mallia teltta. Itse olen 180cm ja kokoa 46-48 ja jos löydän esimerkiksi vyötäröltä nätisti istuvan mekon, on se auttamatta lyhyt ja hihat ovat lyhyet.

Vierailija
15/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ihmetyttää, että miksi "isojen tyttöjen" vaatteet suunnitellaan lyhyille sen lisäksi, että ovat mallia teltta. Itse olen 180cm ja kokoa 46-48 ja jos löydän esimerkiksi vyötäröltä nätisti istuvan mekon, on se auttamatta lyhyt ja hihat ovat lyhyet.

No eiköhän hoikilla 180-senttisillä ole ihan sama ongelma.

Vierailija
16/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luulis et kokoa isompi olis edes vähän pidempi, mutta pituus pysyy samana.

Vierailija
17/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No luulis et kokoa isompi olis edes vähän pidempi, mutta pituus pysyy samana.

No sitten se ei istu vyötäröltä?

Vierailija
18/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sen vaatteen oletetaan ostavan keskipituinen nainen.

Vierailija
19/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaate on peittää kaljamahan kiristämättä niin se on teltta, mutta jos se peittää sen se kiristää ja läski ei pidä vaatetta koska se kiristää. 

Vierailija
20/45 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo "isojen tyttöjen"-vaatteet on muutenkin mitoitukseltaan omituisia tai siis tehty ainoastaan perseville päärynöille. Suurimalla osalla sitä extraa on kuitenkin mahassa(kin).

Sen sijaan ns. normivaatteissa ongelma on mun mielestä nimenomaan hihojen/lahkeiden pituus (vink vink, kädet ei kasva pituutta vaikka vartalonympärys kasvaisikin) ja se, että vaate ei istu vaan on sanalla sanoen kuin säkki päällä. Esim takkia on melkoisen mahdoton löytää, jos haluaa että siinä on edes hieman liikkumavaraa niin silloin se roikkuukin päällä hartioista ja hihat on sen 15cm liian pitkät. Nätisti hartioista istuva ja sopivilla hihoilla oleva ei-teltta on sitten kaikkialta muualta aivan liian pieni.

161/84

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä