Lähtikö muillakin "mopo ns käsistä" tipattoman jälkeen. Oli aika raju viikonloppu.
Vieläkin on rytmihäiriöitä ja hikoiluttaa.
Alkoholi on helluva drug.
Kommentit (32)
Hyvin huomaa miten nelikymppisenä ei enää jaksa samalla tavoin kuin nuorempana.
Kestää pitkään krapula ja tuntuu ettei muista mitään.
Ilmeisesti ne jotka tästä jatkaa kuolee nuorina ja tässä iässä on ihan hyvä lopetella käyttöä.
En viettänyt tammikuussa tipatonta, mutta viime loka-marraskuu meni tipattomalla ihan vahingossa. Tykkään juoda lasin viiniä tai olutta silloin tällöin. Toisinaan ei tee pitkään aikaan mieli alkoholia ja joskus vedän jopa perseet.
En ole ollut tipattomalla, viimeviikonloppuna tuli sit kiskastuu...
Nyt ollaan sit kuivinsuin jatkossa...maaliskuuhun.
Liskojen yöt kirjoitti:
Alkoholi on helluva drug.
Viikonlopun juopottelusta ei vielä kunnon tärinöitä ja hikeä edes esiin saa.
Vierailija kirjoitti:
Liskojen yöt kirjoitti:
Alkoholi on helluva drug.Viikonlopun juopottelusta ei vielä kunnon tärinöitä ja hikeä edes esiin saa.
Riippuu henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Liskojen yöt kirjoitti:
Alkoholi on helluva drug.Viikonlopun juopottelusta ei vielä kunnon tärinöitä ja hikeä edes esiin saa.
Mulla kyllä tulee jalkoihin hikoilua, jos on ottanut pe ja la iltana. Se on sunnuntain ja maanantain välinen yöuni pilalla.
Nyt selvisi että miksi maanantai on aina niin kamala ja yöunet on huonot.
Sitäkö se tarkoittaa kun on kylmä kalkkuna tai liskon yöt.
Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi tulee.
Oma valitettava ennätys on 6-7vk koko hereilläolo kännissä, aina pullo kouraan herätessa tai oksentamisen jälkeen.Ei ees tienny onko yö vai päivä, joutu ainaki kerran palaamaan kotiin kun meni keskellä yötä muka kaljaa hakemaan kaupasta.
Ja voin sanoa että tiedän mitä on krapula , ton putken jälkeen oli kuuma ja kylma ja tärinät aika kauan. Liskot toki useemman viikon.
Nyt tipaton kestänyt jo yli 3 vuotta, ja ei aikomusta alottaa uusiks juopottelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kun säilyttää kohtuuden, niin ei tarvitse kärvistellä tipatonta - Mustavalkoisuus on minusta yleisemminkin vähän tylsää. Mutta vielä tylsempää on se, että toisinaan kun ei tee mieli ottaa lasiin lainkaan alkoholillista vaihtoehtoa, niin joutuu selittelemään, että miksi näin tekee. (Sen sijaan, että jos jonkun tarvitsisi "selitellä" niin se olisi sen tehtävä, joka ottaa).
Ei tarvitse selitellä. Se on itsestäsi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule ei ole tuota(kaan) ongelmaa. Mitäs sanoin jo tammikuun alussa? Sanoin, että tipaton tammikuu ja hanapakkaukset ovat alkoholisteille.
Minulla ei lähde käsistä koskaan, ja juon kun haluan, eli kun tapaan ystävääni noin kerran kuussa lounaalla, nautin lasillisen viiniä ja jälkiruuan kanssa toisen. Tammikuussa tosin tapasin hänet monesti, join jopa puolikkaan samppanjapullollisen.
Noin minäkin uskoin. Kunnes laskin sormilla yli kolmenkymmenen vuoden alkoholin kohtuukäytön kokemuksella että en ole ollut koskaan yli viikkoa alkoholitta.
Oli muuten aika vaikeaa henkisesti. Sinäkin olet koukussa, lopeta teeskentely.
En oo tuo ketä lainasit, mutta itse oon välillä huomaamattani helposti kuukaudenkin juomatta yhtään mitään. Ei siis todellakaan tuota vaikeuksia olla viikko alkoholitta :D
Mulla alkoholin käyttö on ajoittainen saunasiideri tai ruoan kanssa lasillinen viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Oma valitettava ennätys on 6-7vk koko hereilläolo kännissä, aina pullo kouraan herätessa tai oksentamisen jälkeen.Ei ees tienny onko yö vai päivä, joutu ainaki kerran palaamaan kotiin kun meni keskellä yötä muka kaljaa hakemaan kaupasta.
Ja voin sanoa että tiedän mitä on krapula , ton putken jälkeen oli kuuma ja kylma ja tärinät aika kauan. Liskot toki useemman viikon.
Nyt tipaton kestänyt jo yli 3 vuotta, ja ei aikomusta alottaa uusiks juopottelua.
Jep. Itsellä ei noin pitkää aikaa ole kun olen 100% työssä käyvä, mutta tiedän että kun on vaikka vajaan viikon kännissä yötä päivää ja aamusta alkaen niin on kamalaa. Nukkuminen on aivan paskaa, herää aina väsyneenä koska aivot eivät saa lepoa yöllä eikä päivällä. Jos pitää dokata rankasti vielä niin aion pitää kurin, että eka kalja vasta klo 17-18 jälkeen. Pelkät iltatumut vaikka sitten joka päivä, mutta ei aamusta!
No voi että otahan tuosta mitali!!!