Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein äsken jotain vähän epätavallista

Vierailija
04.02.2019 |

Olen aina inhonnut puisia astioita ja keittiövälineitä yms. Niitä on kuitenkin lahjoiksi saatuina kaappeihin kertynyt ja tein äsken jotain radikaalia. Siivosin kaapeista pois kaikki puiset kauhat ja kapuskat, leikkuulaudat, tarjoilulautaset yms. Miehen Lapista ostetun kuksan säästin. Ja...poltin ne kaikki takassa, saaden niistä hetkessä enemmän iloa ja lämpöä, kun vuosikausia (jopa -kymmeniä) kaapeissa säilyttämällä. Vähän rikollinen olo ja huono omatunto tuhoamisesta, mutta samalla hyvä fiilis, enää ei tarvitse siirrellä niitä kaapeissa syrjään kun ottaa astioita ja välineitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä, että en kierrättänyt siksi, kun mieheni on niitä kuitenkin vähän käyttänyt, niin ei ollut mielestäni riittävän siistejä kierrätettäväksi.

Vierailija
2/6 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas päinvastoin, eli pidän eniten puisista keittiövälineistä. Muovisista en pidä yhtään, niitä olen yrittänyt pikkuhiljaa korvata puisilla ja metallisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapit kannattaisi järjestellä niin, että astiat joita ei käytä on takana. Silloin ei tarvi turhaan siirrellä niitä pois tieltä.

t. Mari Kontio

Vierailija
4/6 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau.

Vierailija
5/6 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Ootko tiennyt, että puu on antibakteerista? Esim. muoviseen leikkuulautaan jää uriin bakteereja lihasta, mutta puu putsaa itseään. Mäkään en tykännyt puisista välineistä oikein ennen tuota tietoa.

Vierailija
6/6 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttänyt ja ei ole käytetty...