Olin lähdössä töihin kun vapaana juossut koira ryntäsi luokseni ja omistaja vain hymyili, meinasin sanoa että jos tässä olisi kuule mieheni niin et paljon hymyilisi!
Mies kun pelkää koiria niin, että saattaa refleksinomaisesti potkaista, samalla tapaa kuin toiset huitovat ampiaista. Paniikki sumentaa ajattelukyvyn.
Kommentit (43)
Olisin vetänyt sitä koiraa saksarilla päähän ja linkkarilla silmään. Oppispahan olemaan hyökkäilemättä ihmisten kimppuun.
Minulla on aina taskussa halpaa hajuvettä spraypullossa, joten tuo koira olisi saanut silmilleen hajuveden ja lisäksi omistaja kuullut kauhunkiljahduksiani. Lääkärikeikka sille eläimelle, onneksi ei minulle.
Vierailija kirjoitti:
Aapeen mies on tyypillinen perzu. Pelkää kaikkea, mikä liikkuu kohti, jahtaa aseen kanssa kaikkea, mikä pakenee. Aivosähkökäyrä lähes suora viiva.
Idiot.
Ja jälleen kerran koiranvihaketju. Suurin osa ellei jopa kaikki tälläsistä koiravihaketjuista on provoja. Yritätte saada ihmisiä vihaamaan koiria, sepittämällä tälläsiä tarinoita. Niin ja tietenkin myös vihaamaan koirien omistajia. Koittakaa jo hankkia ELÄMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Olisin vetänyt sitä koiraa saksarilla päähän ja linkkarilla silmään. Oppispahan olemaan hyökkäilemättä ihmisten kimppuun.
Ei tämä hyökännyt ihmisen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen voi tietää hyökkääkö se vai tuleeko nuoleen*iimaisena sun *eräsuolta? Aina kun koira tulee päälle ilman omistajaa niin kannattaa *otkaista ja *uukottaa ennenkuin joutuu itse pureman uhriksi. Koirat ei saa missään, koskaan olla vapaana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen voi tietää hyökkääkö se vai tuleeko nuoleen*iimaisena sun *eräsuolta? Aina kun koira tulee päälle ilman omistajaa niin kannattaa *otkaista ja *uukottaa ennenkuin joutuu itse pureman uhriksi. Koirat ei saa missään, koskaan olla vapaana!
Kyllä sen vain tietää jollei ole velliperse 😊
Pyöräilen työmatkat ja täällä Helsingissä näkee viikottain koiria irrallaan ja valitettavasti myös sen, etteivät koirat todellakaan ole omistajansa hallinnassa. Omistaja sitten paniikissa yrittää kutsua Puppea luokseen kun näkee lähestyvän pyöräilijän. Ja vähintään puolet kerroista koira ei korvaansa lotkauta. En ihmettele yhtään, että jotkut laittavat myrkkylihapullia kävelyreiteille. Koiranomistajat saavat syyttää vain itseään ja typerää käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilen työmatkat ja täällä Helsingissä näkee viikottain koiria irrallaan ja valitettavasti myös sen, etteivät koirat todellakaan ole omistajansa hallinnassa. Omistaja sitten paniikissa yrittää kutsua Puppea luokseen kun näkee lähestyvän pyöräilijän. Ja vähintään puolet kerroista koira ei korvaansa lotkauta. En ihmettele yhtään, että jotkut laittavat myrkkylihapullia kävelyreiteille. Koiranomistajat saavat syyttää vain itseään ja typerää käytöstään.
Typerät koiranomistajat pilaavat kaikkien maineen.
Hyvin kasvatettu koira käyttäytyy hyvin, joten vika on siellä hihnan toisessa päässä. Eli koiran omistajassa.
Pidän koirista, mutta lapsuudessani minulle aiheutui vuosien pelot leikkiä yksin omakotitalon pihalla, kun tulin kahdesti - eri koirien - rajun leikkimielisen jahtaamisen kohteeksi. Vain vanhempien väliintulo sai tilanteet loppumaan. Nämä koirat, setteri ja ajokoira, olivat tuntemattomia koiria, jotka tulivat yhtäkkiä pihallemme. Omistajaa ei näkynyt missään. Ihan sylettää lukea alueen fb ryhmää, että yhä tänäkin päivänä lähistöllä asuu koiranomistajia, joiden lemmikki ottaa pikkuisen turhan usein hatkat. Ajatelkaa lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kaikki tykkää fifeistä ja juuri se minun fifi on maailman ihanin. Koiranomistajien mielestä.
Ja minua taas ihan ärsyttää meidän 9kk kultsupojan kanssa kun ihmiset ei kertakaikkiaan pääse hänen ohi lässyttämättä ja paijailematta. Muuten hän on reipas lenkkikaveri mutta joku kun käy lässyttämään ja paijailemaan niin hänhän lyö itsensä selälleen tyyliin että rapsuta tosta. Lapsetkaan ei osaa yhtään varoa vaan yhtäkkiä kohdalla hyökätään suunilleen kaulaan kiinni. Ja vanhemmat päästää vielä taaperotkin siihen horjumaan vaikka näkee että koira on jo isosisaren käsittelystä villinä. Ehkä se on toi rotu. Vaikea uskoa että ihmiset käyttäytyis samallalialla vaikka vierasta rotikkaa tai sussaria kohtaan.
Voi voi, teiltä jäi nyt monta paikkaa vielä käyttämättä missä olisi voinut käyttää väärin hän pronominia. Koetapa asetella tuo tekstisi niin että saat sen vielä vähintään viiteen väliin väännettyä.
Joo. Puolin ja toisin pitäisi pysyä poissa toisen iholta. Mä en koskaan päästä koiraani haistelemaan tuntemattomia. Mutta koiran iholle on tultu. Naapurin taapero on esimerkiksi juossut halaamaan koiraani. Onneksi koira ei purrut. Pidin äidille puhuttelun siitä miten koskaan ei saa laskea lasta vieraan koiran luo lupaa kysymättä.
Ai että kuinka monta kertaa olenkaan kuullut "Ei tämä mitään tee!". Siihen tokaisen takasin, että tämäpä koira tekee. Eivät usko, joten antavat koiransa tulla luokse ja sitten ollaanki ihmeissän ku rähinä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Aika kova luu sun mies. Respektii!
Ja vielä refleksi! Taitaa olla vihreä baretti tai vastaava.
Ihan kuin exäni. Uhkaili moneen otteeseen tap paa ystäväni koiran, kun tämä haukkui häntä. Luoja että minua nolotti se naama punaisena meuhkaaminen, kuinka hän inhoaa tuota koiraa ja potkaisee sitä ja taittaa niskat nurin. Pieni pystykorva, jonka tehtävänä oli toimia vahtikoirana ja ymmärrettävästi haukkui vieraan ihmisen saavuttua pihalle. Koiran silmiin tuijottaminen ja huutaminen ei tainnut asiaa parantaa.
Aina pitää potkaista, kun näkee koiran irrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkiiko sun miehes suakin?
Luultavasti potkisi, jos konttaisin turkki päällä kohti.
Ap
Kannattaa kouluttaa se paremmin. Ei potkivia miehiä suvaita kadulla sen enempää kuin purevia koiriakaan. Ehkä sidot sen jalat ja kädet yhteen ja kuskaat sitä vaikka pyörätuolilla jos se ei tahdo muuten oppia. Tuollainen potkiva mies ei ole yleisellä kadulla turvallinen muuten kuin vaarattomaksi tehtynä.
Ilmoita naiselle ettei koiria saa pitää vapaana. Että teet ilmoituksen.
Ota kuva puhelimen kameralla todisteeksi.