Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvää ja halpaa käsisaippuaa?

Vierailija
03.02.2019 |

Olen ostanut niitä isoja täyttöpöniköitä Prismasta ja lidlistä, mutta ne on todella tunkkaisia, hajuttomia ja huonosti vaahdottuvia. Olisiko ehdottaa jotain täyttöpulloa, joka olisi parempaa kuin nämä? Ei jaksaisi noita uusia pumppupullojakaan olla jatkuvasti ostamassa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä Cien käsisaippua. Monia hyviä tuoksuja. Tässä mun lempparit.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTd058caVoFod0eY…

https://www.opinioni.it/Uploads/Opinions/140862/WIN_20170526_16_52_56_P…

Välillä on tarjouksena litran täyttöpusseissakin.

Siis alempi oli tämä:

https://www.google.com/search?q=cien+handwash&tbm=isch&ved=2ahUKEwjDr-D…

Vierailija
22/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras käsisaippua on mielestäni Prisman perus palasaippua. Maksaa 75 senttiä kolmelta palalta.

Palasaippua on pumppupulloa ekologisempi ja pesee mielestäni paremmin - käsiin jää pehmeä tuntuma. Vuosia käytin pumppupulloja mutta nyt olen siirtynyt noihin paloihin, ovat kaikin tavoin parempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Lidlin Cienille täältäkin!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
24/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras käsisaippua on mielestäni Prisman perus palasaippua. Maksaa 75 senttiä kolmelta palalta.

Palasaippua on pumppupulloa ekologisempi ja pesee mielestäni paremmin - käsiin jää pehmeä tuntuma. Vuosia käytin pumppupulloja mutta nyt olen siirtynyt noihin paloihin, ovat kaikin tavoin parempia.

Myös mun iho pitää palasaippuasta, mutta ei siedä nestemäisiä. Syynä natriumlauryylisulfaatti (SLS), joka on liian pesevää ja aiheuttaa iho-oireita (kuivumista, pistelyä, ihottumaa, kuivaa hilsettä). Mikä autuus, kun ei tarvitse rasvailla suihkun jälkeen..!

Vierailija
25/31 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dove:n saippuat. Ei kuivata ihoa yhtä paljon kuin muut. Ei halvimmasta päästä nuo täyttöpussit, mutta ei suoranaisesti kallistakaan. Cittarissa on joskus tarjouksessa ja silloin ostan varastoon.

Vierailija
26/31 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän myös xtra saippuaa. On ihan paras. Tuoksuu hyvälle ja on riittoisaa!!

Vierailija
27/31 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän myös xtra saippuaa. On ihan paras. Tuoksuu hyvälle ja on riittoisaa!!

Vierailija
28/31 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi hygieniamielessä. Huom en sano ettei voisi käyttää.

Vierailija
29/31 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meyerin iso vaaleanpunainen täyttöpussi nestesaippuaa meillä käytössä, ei ole mikään huippunestesaippua mutta parempi minusta kuin ne halpis kanisterinestesaippuat. Prismasta ostan.

Vierailija
31/31 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meyerin iso vaaleanpunainen täyttöpussi nestesaippuaa meillä käytössä, ei ole mikään huippunestesaippua mutta parempi minusta kuin ne halpis kanisterinestesaippuat. Prismasta ostan.

samaan aikaan näemmä postasin tuon linkin samaan tuotteeseen :-) tätä käytän myös minä.