Hyvää ja halpaa käsisaippuaa?
Olen ostanut niitä isoja täyttöpöniköitä Prismasta ja lidlistä, mutta ne on todella tunkkaisia, hajuttomia ja huonosti vaahdottuvia. Olisiko ehdottaa jotain täyttöpulloa, joka olisi parempaa kuin nämä? Ei jaksaisi noita uusia pumppupullojakaan olla jatkuvasti ostamassa.
Kommentit (31)
Paras käsisaippua on mielestäni Prisman perus palasaippua. Maksaa 75 senttiä kolmelta palalta.
Palasaippua on pumppupulloa ekologisempi ja pesee mielestäni paremmin - käsiin jää pehmeä tuntuma. Vuosia käytin pumppupulloja mutta nyt olen siirtynyt noihin paloihin, ovat kaikin tavoin parempia.
Ääni Lidlin Cienille täältäkin!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Paras käsisaippua on mielestäni Prisman perus palasaippua. Maksaa 75 senttiä kolmelta palalta.
Palasaippua on pumppupulloa ekologisempi ja pesee mielestäni paremmin - käsiin jää pehmeä tuntuma. Vuosia käytin pumppupulloja mutta nyt olen siirtynyt noihin paloihin, ovat kaikin tavoin parempia.
Myös mun iho pitää palasaippuasta, mutta ei siedä nestemäisiä. Syynä natriumlauryylisulfaatti (SLS), joka on liian pesevää ja aiheuttaa iho-oireita (kuivumista, pistelyä, ihottumaa, kuivaa hilsettä). Mikä autuus, kun ei tarvitse rasvailla suihkun jälkeen..!
Dove:n saippuat. Ei kuivata ihoa yhtä paljon kuin muut. Ei halvimmasta päästä nuo täyttöpussit, mutta ei suoranaisesti kallistakaan. Cittarissa on joskus tarjouksessa ja silloin ostan varastoon.
Käytän myös xtra saippuaa. On ihan paras. Tuoksuu hyvälle ja on riittoisaa!!
Käytän myös xtra saippuaa. On ihan paras. Tuoksuu hyvälle ja on riittoisaa!!
Vierailija kirjoitti:
Paitsi hygieniamielessä. Huom en sano ettei voisi käyttää.
Meyerin iso vaaleanpunainen täyttöpussi nestesaippuaa meillä käytössä, ei ole mikään huippunestesaippua mutta parempi minusta kuin ne halpis kanisterinestesaippuat. Prismasta ostan.
Vierailija kirjoitti:
Meyerin iso vaaleanpunainen täyttöpussi nestesaippuaa meillä käytössä, ei ole mikään huippunestesaippua mutta parempi minusta kuin ne halpis kanisterinestesaippuat. Prismasta ostan.
samaan aikaan näemmä postasin tuon linkin samaan tuotteeseen :-) tätä käytän myös minä.
Siis alempi oli tämä:
https://www.google.com/search?q=cien+handwash&tbm=isch&ved=2ahUKEwjDr-D…