Tähdet tähdet 2019 Official
Kommentit (2378)
Mitä tuo Maria horisee. Suihkuverhossaan.
Ismo, toksinen maskuliinisuus????
Vierailija kirjoitti:
Ilta on erisnimi. Taipuu Iltan.
Voi taipua myös Illan. Sen päättää henkilö itse. Mehän emme tiedä miten Ilta nimensä taivuttaa, joten aivan turha tarttua tuollaisiin epäolennaisuuksiin.
Izmo ei tykkää kyl yhtään Jussi Rainiosta.
Vierailija kirjoitti:
Ismo, toksinen maskuliinisuus????
Ja Marialla toksista feminiinisyyttä..... eiku kyllä se Mariallakin menee maskuliinisuuden puolelle. :)
Leppis on kyllä harvinaisen tympeä tänään. :/ Paha energia huokuu.
Mitenkähän Ilta nimensä taivuttaa.
Sanoiko lapsena: tämä on Illan mekko. :))
Vierailija kirjoitti:
Ilta on erisnimi. Taipuu Iltan.
Tuollaista "sääntöä" ei ole olemassa.
Leppilammen piti nyt paiskata mikki nurin, kuten teki 2 viikkoa sitten kännipäissään, hetkeä ennen kuin kaatui selälleen.
Mitä on toksinen maskuliinisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasta tulee mieleen, että vapiskaa eveliinat , ellinoorat, sannit ja jennit. Hänestä kai leivotaan uutta tykkiä.
Et taida tietää, ettei pelkkä teknisesti hyvä laulaminen tee kenestäkään suosittua tähteä. Muutenhan Saara Aalto olisi Suomen ykkösartisti. Sama juttu Iltalla: karisma ja omaperäisyys puuttuvat eikä omaa musiikkiakaan taida itse tehdä.
Onhan Iltalla karismaa.
Joo yhtä paljon kuin minun villasukassa.
Sillloin kun Izmon kommenteista tajuaa jotain niin hän on aika ilkeä. Haukkui Jussia määkyjäksi.
Tuomarit eivät arvosta oikeita laulajia! Huutajia kylläkin. Jonna ja Ilta pahimmasta päästä. Petra vielä tulossa. Mitä pahemmin huutaa, sen paremmat kommentit tuomareilta saa. Toivon, että ohjelman oikeat laulajat, ymmärtävät, että heillä on tulevaisuus ja heitä tullaan kuuntelemaan. Musiikinystävät arvostavat heitä. Huutajien tulevaisuutta en lähde arvioimaan.
Onko Mikko loman tarpeessä? Vaikuttaa vähän ylirasittuneelta, se ehkä näkyy pahantuulisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasta tulee mieleen, että vapiskaa eveliinat , ellinoorat, sannit ja jennit. Hänestä kai leivotaan uutta tykkiä.
Et taida tietää, ettei pelkkä teknisesti hyvä laulaminen tee kenestäkään suosittua tähteä. Muutenhan Saara Aalto olisi Suomen ykkösartisti. Sama juttu Iltalla: karisma ja omaperäisyys puuttuvat eikä omaa musiikkiakaan taida itse tehdä.
Onhan Iltalla karismaa.
Joo yhtä paljon kuin minun villasukassa.
Noniin villasukkamammat. Uskotaan, että ette pidä Illasta/Iltasta, mutta antakaa muiden pitää.
Vierailija kirjoitti:
Izmo ei tykkää kyl yhtään Jussi Rainiosta.
Onkohan kateellinen?
Petran määintä on kyllä karmeaa kuultavaa.
Kuningas on kuningas kirjoitti:
Tuomarit eivät arvosta oikeita laulajia! Huutajia kylläkin. Jonna ja Ilta pahimmasta päästä. Petra vielä tulossa. Mitä pahemmin huutaa, sen paremmat kommentit tuomareilta saa. Toivon, että ohjelman oikeat laulajat, ymmärtävät, että heillä on tulevaisuus ja heitä tullaan kuuntelemaan. Musiikinystävät arvostavat heitä. Huutajien tulevaisuutta en lähde arvioimaan.
No. Tota. Sinä et ainakaan tiedä laulamisesta paljoakaan. Oikein hyvillä laulajilla on laaja skaala käytössään, myös dynamiikassa. Etenkin Jonna osoitti tämän tällä kertaa. Ilta on aiemmin näyttänyt sävyjään myös.
Niin mitä sitten. Kuulostaa vaan kamalammalta kuin Illan. Ei ollut kyse oikeinkirjoituksesta.