Tähdet tähdet 2019 Official
Kommentit (2378)
Siis sanoiko Izmo, että Kyösti oli taas mukavuusalueellaan??? Toivottavasti kuulin tai ymmärsin väärin. Eihän se pidä ollenkaan paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut epäilyttää koko Kyösti. Luin lehdestä että sillä oli joku kolmiodraama vaimonsa selän takana... ehkä se tosiaan on sellainen naistennaurattaja kuin täällä epäiltiinkin. Jotenkin feikki.
Ja kun Seiska on sellaista kertonut, niin totta kai se on totta, juttuhan on vuodelta 2015
Pari viikkoa sitten Seiska uutisoi Mäkimattilan ja Radio Iskelmän iltapäiviä juontavan Emilia Howellsin romanssista.
Suhdeväite lienee nostanut tunteita myös Kyöstin kotipuolessa?
– Ihan mukavaa, että herätän intohimoja, mutta ei minusta kohuja saa. Olen tylsä tyyppi. Ihan onnellisesti asun edelleen täällä samassa osoitteessa vaimon ja lasten kanssa. Perhetilanne on entisellään, laulaja sanoo.
– Kahvilla olen Emilian kanssa käynyt useita kertoja, ei kummempaa. Hän on yhteyshenkilöni Radio Iskelmässä.
Jahas. Ei mun mies vaan käy useasti kahvilla naispuolisen yhteyshlönsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut epäilyttää koko Kyösti. Luin lehdestä että sillä oli joku kolmiodraama vaimonsa selän takana... ehkä se tosiaan on sellainen naistennaurattaja kuin täällä epäiltiinkin. Jotenkin feikki.
Ja kun Seiska on sellaista kertonut, niin totta kai se on totta, juttuhan on vuodelta 2015
Pari viikkoa sitten Seiska uutisoi Mäkimattilan ja Radio Iskelmän iltapäiviä juontavan Emilia Howellsin romanssista.
Suhdeväite lienee nostanut tunteita myös Kyöstin kotipuolessa?
– Ihan mukavaa, että herätän intohimoja, mutta ei minusta kohuja saa. Olen tylsä tyyppi. Ihan onnellisesti asun edelleen täällä samassa osoitteessa vaimon ja lasten kanssa. Perhetilanne on entisellään, laulaja sanoo.
– Kahvilla olen Emilian kanssa käynyt useita kertoja, ei kummempaa. Hän on yhteyshenkilöni Radio Iskelmässä.
Jahas. Ei mun mies vaan käy useasti kahvilla naispuolisen yhteyshlönsä kanssa.
Tuo kahvillakäyminenhän on ihan normaalia. Niin monissa työpaikoissa työasioita hoidellaan, kahvin yhteydessä.
Kauniisti ja herkästi Ilta laulaa.
Tuo Ilta on ärsyttävän ylimielisen oloinen.
Mistä kummasta nämä järkyttävät vaatteet ohjelmaan oikein haalitaan? Iltallakin taas ihan hirveät rytkyt päällä.
Iltan heikoin ilta. Väärät biisit. Ei nouse lentoon edes tämä. Mitäänsanomaton. Ei osaa kertoa tarinaa. Stailaus kauhea muttei Iltan syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yltänyt alkuperäisen tasolle.
Jussi ilmeisesti ylsi? Kun ei nähnyt tarpeelliseksi kommentoida tätä hänen esityksensä kohdalla.
Noh johtusko ehkä siitä, että This is me on yksi mun suosikki kappaleista. Kun taas se "Vieraamme" ei.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ilta on ärsyttävän ylimielisen oloinen.
Mitä pidemmälle ohjelmassa on menty, olen ruvennut ajattelemaan ihan samoin.
Ilta on tän ohjelman tähti <3
Arvostan vahvaa lauluääntä, mutta kun se ääni tulee alusta loppuun jostain todella syvältä, niin pidän sitä huutamisena. Oli pakko laittaa ääntä pienemmälle, ettei koko talo herää.
Esim Whitney Houston aikanaan osasi laulaa juuri vahvasti, ei huutaen.
Ei kai tuossa biisissä Ilta voinut revitellä.
Vaikka Maria sitä vaatimalla vaatikin.
Ei aukene tämä esijuttu näiden laulajien kohdalla. Ohjaaja...
Mikä juttu
Ilta vaikuttaa inhottavalta ihmiseltä.
Kyösti... Täällä ollaan sulaa vahaa.
Katupoika Kyösti. Huono laulu. Liian tavanomainen. Ei mitään vaikutusta.
Kyösti laulaa, Ilta huutaa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Katupoika Kyösti. Huono laulu. Liian tavanomainen. Ei mitään vaikutusta.
Chaplinin Smile huono, liian tavanomainen?? Heh.
Nyt oli löytynyt täydellinen biisi Kyöstille, jossa hänen upea äänensä pääsi täysin oikeuksiinsa. Ja myös sovitus oli todella hyvä. Tämä oli koko illan paras esitys, ylivoimaisesti.
Mahtavaa Kyösti!