Tähdet tähdet 2019 Official
Kommentit (2378)
Hyvä Kyösti ensimmäinen esitys, josta pystyi nauttimaan.
Kyösti on jäykkä ja sellaisena näyttää pysyvän.
Pitkä mies frakissa, Kyösti näytti upealta!
Rakastan Kyöstiä! Aivan ihana esiintyjä. Kyöstin ei tarvitse olla muuta kuin Kyösti.
Mua on alkanut epäilyttää koko Kyösti. Luin lehdestä että sillä oli joku kolmiodraama vaimonsa selän takana... ehkä se tosiaan on sellainen naistennaurattaja kuin täällä epäiltiinkin. Jotenkin feikki.
Kyllä Ilta paras on. Luonnollinen esitys.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Kyöstiä! Aivan ihana esiintyjä. Kyöstin ei tarvitse olla muuta kuin Kyösti.
Sama täällä. Tuo upea ääni ja miehekkään rauhallinen esiintyminen ja tyyli. Täydellistä!
Kyösti oli paras, hienostunut esitys, joka sisälsi myös huumoria. Komeasti lauloi tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut epäilyttää koko Kyösti. Luin lehdestä että sillä oli joku kolmiodraama vaimonsa selän takana... ehkä se tosiaan on sellainen naistennaurattaja kuin täällä epäiltiinkin. Jotenkin feikki.
Ja kun Seiska on sellaista kertonut, niin totta kai se on totta, juttuhan on vuodelta 2015
Pari viikkoa sitten Seiska uutisoi Mäkimattilan ja Radio Iskelmän iltapäiviä juontavan Emilia Howellsin romanssista.
Suhdeväite lienee nostanut tunteita myös Kyöstin kotipuolessa?
– Ihan mukavaa, että herätän intohimoja, mutta ei minusta kohuja saa. Olen tylsä tyyppi. Ihan onnellisesti asun edelleen täällä samassa osoitteessa vaimon ja lasten kanssa. Perhetilanne on entisellään, laulaja sanoo.
– Kahvilla olen Emilian kanssa käynyt useita kertoja, ei kummempaa. Hän on yhteyshenkilöni Radio Iskelmässä.
Izmo tekee kaikkensa ettei taas haukkuisi Jussia.
En vain pidä Jussin määkivästä laulutavasta.
Onks tää joku Neon 2:sen tai Ressun biisi??? Jussihan on täysin mukavuusalueellaan. Missä heittäytyminen?
Tuo Jussin ääni on kyllä korvia raastava, kova ja ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää joku Neon 2:sen tai Ressun biisi??? Jussihan on täysin mukavuusalueellaan. Missä heittäytyminen?
Ei ne osaa tällaisia säveltää.
Vierailija kirjoitti:
Ressun biisihän se "Kato mitä sä teit".
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jussin ääni on kyllä korvia raastava, kova ja ärsyttävä.
Samoin kuin Iltan.
Onko tuo Maria joku asiantuntija.
Katsotaan vaan, jos Kyösti laulaisi hyvän kappaleen täysin paikallaan niin tuomaristo haukkuu sitä tylsäksi. Väärin.
Vau! Hienostunut on oikea sana kuvaamaan tätä Kyöstin esitystä. Laulaa hyvin ja on oppinut vähän liikkumaankin. Kaikki lavalla sopi biisin tyyliin tosi hyvin. Rakastan muuten Kyöstin itseironiaa, joka tulee esiin joka jaksossa.