Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttui uimahallissa- ei olisi saanut ohittaa häntä

Vierailija
03.02.2019 |

Olemme 37v aviopari. Olimme tänään uimassa .
Vaimo ei ole mikään himoliikkuja, mutta halusi kokeilla uimista. 15 minuutin altaassa olon jälkeen hän hermostui, kun joku häntä reippaasti nuorempi nainen ui hänen ohitseen jatkuvasti.Hän oli ilmeisesti mustasukkainen tuolle naiselle siitä, että tuo nainen ui samaa vauhtia kanssani. Nainen oli samalla radalla siis vaimoni kanssa ja minä viereisellä. ( emme mahtuneet vaimon kanssa sanalle radalle, koska siinä oli paljon ihmisiä)
Olen jotenkin hämilläni tuosta tilanteesta. En ajatellut, että joku suuttuisi ja tulisi mustasukkaiseksi tuollaisesta. Kyllähän jotkut ihmiset uivat samaa tahtia väistämättäkin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei tämä nyt iso juttu ollut, niin heräsi kysymys, että onko liitollamme tulevaisuutta tämmöisten ylidramatisoitujen mustasukkaisuuskohtauksien jälkeen ? Juttelin frendin kanssa tästä , vakkkei miehet nyt yleensä puhu näistä. Frendilläkin loksahti suu auki ja kysyi, mikä vaimoani vaivaa.

Ap

Vierailija
22/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lahna, ryhävalas ja katkarapu uivat kilpaa...

Päivän paras. :D :D :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän huonoin kommentti :DD mä oon niin vitsikäs..

Vierailija
24/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei tämä nyt iso juttu ollut, niin heräsi kysymys, että onko liitollamme tulevaisuutta tämmöisten ylidramatisoitujen mustasukkaisuuskohtauksien jälkeen ? Juttelin frendin kanssa tästä , vakkkei miehet nyt yleensä puhu näistä. Frendilläkin loksahti suu auki ja kysyi, mikä vaimoani vaivaa.Ap

Voi olla muutakin jäänyt vaivaamaan ja nyt jostain syystä tuli ulos näin, toki vähän hölmösti. Tai jostain syystä pahemmat pms-oireet yhtäkkiä niin ettei itsekään tunnista niitä, väsymys, mikä vaan. Luulisi, kun naimisissa ihan ollaan, että tuosta voisi nyt asiallisesti jälkeenpäin keskustella. Miksi pitää lähteä samalle linjalle, alkaa miettiä eroa yms. naurettavaa. "Kulta, tiedäthän sinä, että olet mielestäni kaunein ja seksikkäin nainen maailmassa?", vaikka vähän ärsyttäisikin, tilanne voisi olla jo ohi. Eri asia jos kilahduksia alkaa tulla enemmänkin...

Vierailija
25/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän turhin. :D 

Vierailija
26/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei tämä nyt iso juttu ollut, niin heräsi kysymys, että onko liitollamme tulevaisuutta tämmöisten ylidramatisoitujen mustasukkaisuuskohtauksien jälkeen ? Juttelin frendin kanssa tästä , vakkkei miehet nyt yleensä puhu näistä. Frendilläkin loksahti suu auki ja kysyi, mikä vaimoani vaivaa.Ap

Voi olla muutakin jäänyt vaivaamaan ja nyt jostain syystä tuli ulos näin, toki vähän hölmösti. Tai jostain syystä pahemmat pms-oireet yhtäkkiä niin ettei itsekään tunnista niitä, väsymys, mikä vaan. Luulisi, kun naimisissa ihan ollaan, että tuosta voisi nyt asiallisesti jälkeenpäin keskustella. Miksi pitää lähteä samalle linjalle, alkaa miettiä eroa yms. naurettavaa. "Kulta, tiedäthän sinä, että olet mielestäni kaunein ja seksikkäin nainen maailmassa?", vaikka vähän ärsyttäisikin, tilanne voisi olla jo ohi. Eri asia jos kilahduksia alkaa tulla enemmänkin...

No näitä tämmöisiä sattuu jatkuvasti. Ei puhuminen ole auttanut. Tämä tapaus oli vaan oikea hännänhuippu. Mitä muutakaan voi?

Vierailija
27/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih mä nauran, mulla on hauskaa. Ei hyvää päivää! Aikuinen ihminen!

Toinen ihmettelevä

Vierailija
28/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih mä nauran, mulla on hauskaa. Ei hyvää päivää! Aikuinen ihminen!

Toinen ihmettelevä

Tämä! Joku luulee olevansa vitsikäs. Kikattaa törkeille kommenteille. Ei ole aikuisten käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän