Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo suuttui uimahallissa- ei olisi saanut ohittaa häntä

Vierailija
03.02.2019 |

Olemme 37v aviopari. Olimme tänään uimassa .
Vaimo ei ole mikään himoliikkuja, mutta halusi kokeilla uimista. 15 minuutin altaassa olon jälkeen hän hermostui, kun joku häntä reippaasti nuorempi nainen ui hänen ohitseen jatkuvasti.Hän oli ilmeisesti mustasukkainen tuolle naiselle siitä, että tuo nainen ui samaa vauhtia kanssani. Nainen oli samalla radalla siis vaimoni kanssa ja minä viereisellä. ( emme mahtuneet vaimon kanssa sanalle radalle, koska siinä oli paljon ihmisiä)
Olen jotenkin hämilläni tuosta tilanteesta. En ajatellut, että joku suuttuisi ja tulisi mustasukkaiseksi tuollaisesta. Kyllähän jotkut ihmiset uivat samaa tahtia väistämättäkin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko se nainen sulle jotain?

Vierailija
2/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko se nainen sulle jotain?

Ei sanonut. Miten niin?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juttelitko matkalla tämän muikkelin kanssa?

Vierailija
4/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin hänet. Ei tuollaisesta yleensä suututa. 37 v aikuinen ihminen suuttuu , kun joku ohittaa hänet tai ui samaa tahtia miehesi kanssa. Herää nyt!

Vierailija
5/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lahna, ryhävalas ja katkarapu uivat kilpaa...

Vierailija
6/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla 17, eikä 37. Mee nukkuu.

Vierailija
7/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvänen aika. En tietenkään. Enhän minä edes kiinnittänyt huomiota oliko mies vai nainen. Vaimoni oli kuulema seurannut tarkkaa minunkin puolesta tilannetta ja tiesi kertoa, että olin uinut samaa vauhtia naisen kanssa. Ei minulla ole tapana tuijotella ihmisiä, vaan keskityn uintiin.

Ap

Vierailija
8/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei Voi olla totta! Siis miten 37-vuotias ihminen voi suuttua tuollaisesta? Etsi nyt hyvä mies itsellesi ihminen, joka käyttäytyy niin kuin aikuisen ihmisen kuuluukin.

Vierailija
9/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla 17, eikä 37. Mee nukkuu.

Veikkaan, että ikä on 57. Siinä vaiheessa se luulotauti alkaa, kun muistisairaudet lähestyy. Milloin yrittää iskeä kassaneiti, milloin hölkkääjänainen. Nyt uimari.

Vierailija
10/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvänen aika. En tietenkään. Enhän minä edes kiinnittänyt huomiota oliko mies vai nainen. Vaimoni oli kuulema seurannut tarkkaa minunkin puolesta tilannetta ja tiesi kertoa, että olin uinut samaa vauhtia naisen kanssa. Ei minulla ole tapana tuijotella ihmisiä, vaan keskityn uintiin.

Ap

Ehkä se nainen sitten yritti saada sinuun kontakia ja vaimosi huomasi tämän. No, kaappaat nyt vain vaimosi kainaloon ja kehut häntä. Kyllä se siitä:)

Vierailija
11/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään käsitä tätä tilannetta. Ei edes tullut mieleen, että minun täytyisi katsoa, kuka ui vierelläni. Eipä käynyt mielessäkään. En usko, että kyseinen nainenkaan arvasi, että vaimoni suuttuisi ohittamisesta. Varmaan tuo nainen olisi ihmeissään myös.

Ap

Vierailija
12/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista p*ska apina.

Vierailija
13/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä se nainen sitten yritti saada sinuun kontakia ja vaimosi huomasi tämän. No, kaappaat nyt vain vaimosi kainaloon ja kehut häntä. Kyllä se siitä:)

No ei varmasti yrittänyt. Mistä vedät näitä johtopäätöksiä? Eiköhän 99% ihmisistä keskity treeniin eikä kenenkään iskemiseen. Kappaan kainaloon ? Ai, että minun täytyisi nyt sitten ruveta vakuuttelemaan vaimolle, että kukaan ei ole häntä parempi eikä kukaan ole iskenyt ketään? Jos aikuinen ihminen kuvittelee, että samaa tahtia uiminen on iskemistä , niin voi vapaasti elää siinä luulossa. Minun ei todellakaan tarvitse ruveta pyytelemään anteeksi, että olen uinut jonkun tuntemattoman ihmisen vieressä tietämättä onko kyseessä mies vai nainen. Eihän kukaan tule tuollaisesta mustasukkaiseksi yleensä. Haloo!

Vierailija
14/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haista p*ska apina.

Noniin! Olipa tasokasta. Keksitkö muuta yhtä tasokasta?

Ap

Vierailija
15/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haista p*ska apina.

Pakkohan se on, kun sieltäpäin tulee. :)

Ap

Vierailija
16/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä kaikki hyvin provokatiiviset aiheet on kirjoitettu kuin samasta muotista.

Vierailija
17/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, onhan se miehen vika tämäkin tapaus. Ap:n olisi täytynyt ymmärtää, että nainen yrittää iskeä. No tottakai yrittää! Eihän tuo nainen muuten voisi uida samaa vauhtia. Miten he kehtaavat oikein! Kovasti on yrittänyt iskeä, kun ei ap ole edes huomannut koko ihmistä. Ei hyvää päivää! Nyt jotain tolkkua näihin!

Vierailija
18/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukisu kirjoitti:

Miksi nämä kaikki hyvin provokatiiviset aiheet on kirjoitettu kuin samasta muotista.

Jospa joku ei oikein tule toimeen vaimonsa kanssa ja sitä nyt vatvoo av-palstalla maanisesti. 

Vierailija
19/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se nyt mitenkään mustasukkainen oli, mutta onhan se ärsyttävää, jos joku samalla radalla koko ajan tunkee läheltä ohi. Sitä varten siellä on eri ratoja, että valitaan hidas tai nopea rata, jotta voidaan mennä suht samaa vauhtia muiden saman radan käyttäjien kanssa.

Vierailija
20/28 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se nyt mitenkään mustasukkainen oli, mutta onhan se ärsyttävää, jos joku samalla radalla koko ajan tunkee läheltä ohi. Sitä varten siellä on eri ratoja, että valitaan hidas tai nopea rata, jotta voidaan mennä suht samaa vauhtia muiden saman radan käyttäjien kanssa.

Vaimo itse meni tuohon radalle. Eihän se kenenkään muun vika ole, jos ihminen menee nopeiden radalle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän