Onko 22€/h jo hyvä palkka,
Kun ei ole edes toisen asteen koulutusta ollenkaan? Vai otanko lopputilin ja koitan vaihtaa parempaan?
Kommentit (27)
Jos et tuhlaile, niin saatat tulla toimeen. Harkitsisin kyllä uutta työtä.
Ei ole kovin kummoinen. Ehkä tolla pärjäisi jos ei olisi asuntolainaa ja uutta autoa.
No ei ole uutta autoa, kun ei ole sellaiseen varaa. Asuntolaina on pienestä asunnosta.
-ap-
Tommosella summalla ei jaksaisi edes aamulla lähteä töihin, vaikka toimistoni on yläkerrassa.
No kun kukaan Suomessa ei saa alle 3000€/kk, niin ei tuo vielä kovin ihmeellinen palkka ole.
Jos on duunaritason tekijä niin ehkä sitten.
Vierailija kirjoitti:
En nousis aamulla sängystä tuolla
No siltä minustakin aina tuntuu. Toistaiseksi on ollut vaan pakko nousta. Tai sitten olen ottanu sairaslomaa.
On mun palkkaani verrattuna. 12,41/h
oikeasti vai sarkasmia?
täällä maisterintutkinto ja 2200e kk brutto.. ja ihan tärkeää työtä uskon tekeväni varhaiskasvatuksen opettajana, eskarinopettajana. Tasan ei mene palkat ja koulutuksen määrä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä *elvettiä? Paskaako sää lapioit jossain navetassa?
Mä työskentelin muutaman vuosi sitten museossa oppaana ja palkkani oli hieman reilu puolet tuosta. Ilta-ja viikonloppulisät auttoivat toki tilannetta.
Ihan hyvin silti tulin toimeen, mutta en mä mitään kulutusjuhlia viettänyt, ei ole lapsia, asuin vuokralla jne.
T. Parhaan lapsentekoikänsä sattuneesta syystä jo ohittanut
Ei se että tekee tärkeää työtä, vaan se että tekee TUOTTAVAA työtä työnantajalle... ja sun tapauksessa et tee.
Itse duunari ja anteeksi vaan, tienaan bruttona sun palkan ihan kahteen kertaan ja yli,. mutta olenkin yksityisellä puolella.
Toi on juuri paskamaisin liksa eli reilusti tarttis saada enemmän tai sitten jonkin verran vähemmän, tolla palkalla maksat veroja niin paljon, että käteen jää 18e tuntiliksalla saman verran.
Ja mikä on tämä ammatti (mikäli aloitus ei ollu trolli) mistä saa 22e tunnilta ilman koulutusta? Saan 12,50e tunnilta 7 vuoden jälkeen samassa työpaikassa. Kyllä, olen vaihtamassa alaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä *elvettiä? Paskaako sää lapioit jossain navetassa?
En ihan. Laitoshuoltaja julkisella.
Jos teet 160 tuntia kk, niin hyvä palkka on. Kelpais minulle, 2700 on kk palkka brutto.
Kouluttamattomalle aika hyväki palkka. Noin 3500€/kk. Ei ole edes kaukana insinöörien palkkamediaanista.
PS. Parempaa työtä voi hakeakseen ei tarvi irtisanoutua vanhasta työstään. Itrisanoutuminen tehdään vasta sitten kun on paremmasta työstä nimet sopparissa.
On se ihan hyvä perustuntipalkka.