Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan rakastanut niin paljon

Vierailija
16.08.2023 |

että olet luopunut jostakin henkilöstä vapaaehtoisesti ennenkuin suhdetta on edes syntynyt?
Tarkoitan, että olisit kunnioittanut ja arvostanut niin paljon, ettet halua kahlita itseesi..?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi rakastaa noin paljon. Miehen "rakkaus" on itsekästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästin nuorempana rakkauden menemään koska en kokenut saavani yhtä paljon takaisin mitä annoin, rakastin kylläkin tätä miestä todella paljon. saattaa olla että oli elämäni pahin virhe

Vierailija
4/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ilmoitin miehelle ihan suoraan, että minua häiritsee hänen varakkuutensa. Että en ole ihan varma, kuinka kiinnostunut olen hänestä itsestään. Kirjoitin pitkän sähköpostin.

En kuullut hänestä enää.

Vierailija
5/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ketään voi rakastaa liikaa? Alkuhullaantuminen on eri asia, mutta arjessa jokaisesta paljastuu epämiellyttävyyksiä. Minulla on toisinpäin: Kuinka jaksan rakastaa jotain monia vuosia.

Vierailija
6/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele pystyväni kahlitsemaan toista itseeni, toinen valitsee ihan itse vapaaehtoisesti, haluaako olla kanssani. Sen sijaan olen jättänyt tutustumatta, koska en halunnut altistaa toista itselleni ja ajattelin, että tämä ansaitsi parempaa.

Vierailija
7/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihan tarpeeksi rakkautta ole se, että ylipäänsä pysyy suhteessa. Elää arkea, joskus käy lomalla ja välillä juhlii. Pysyy niin kauan yhdessä, että päästään samaan hautaan asti. Sepä olisikin saavutus.

Vierailija
8/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ketään voi rakastaa liikaa? Alkuhullaantuminen on eri asia, mutta arjessa jokaisesta paljastuu epämiellyttävyyksiä. Minulla on toisinpäin: Kuinka jaksan rakastaa jotain monia vuosia.

Ennemminkin: Kuinka jaksaa ihmistä epämiellyttävyyksistä huolimatta. Olla huomaamatta jättimäistä roskaa silmässä.

Omat asunnot olisi yksi vaihtoehto.

Vierailija
9/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakastaa niin paljon että sielu irtaantuu ruumiista.kun rakastaan ei enää saa

Vierailija
10/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin todella rakastunut lukiossa yhteen poikaan ja hän minuun, mutta tiesin hänen uskonnollisesta perhetaustastaan että jos aletaan oikeasti seurustelemaan niin olen lukioikäisenä kihloissa, naimisissa heti lukion jälkeen ja seuraavaksi edessä on pikkulapsiarki. En ollut millään tasolla valmis moiseen vaikka rakastinkin.

Vierailija
11/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi rakastaa niin paljon että sielu irtaantuu ruumiista.kun rakastaan ei enää saa

Kuvittele, että olet rakkaasi omaishoitaja. Kun hän makaa sängyssä, vaihdat vaipat ja korjaat oksennukset. Siinä on todellista rakkautta.

Sanat ovat halpoja.

Vierailija
12/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei itse koe olevansa rakastamisen arvoinen, voi kääntää asian näin...

Vierailija
13/13 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuulostaa selittelyltä, kun oikea syy on se, ettei kyseinen henkilö yksinkertaisesti kiinnosta tarpeeksi. En usko että kukaan heittää menemään ihmistä jota aidosti rakastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä