Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilyttääkö muitakin tuo Robinin kansainvälinen ura?

Vierailija
03.02.2019 |

Uraa on suunniteltu jo monta vuotta, ja satoja biisejäkin jo tehty. Onkohan jo vähän liiankin suunnitelmallista?

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin, että Robin tulis jo kohta ihan omalla suullaan kertomaan tästä kaikesta radioihin tai televisioon. Tosta pelkästä hesarin haastiksesta ja managerin sanoista jää vaan kylmä fiilis. Tosi moni fani on yhä hämmentyny kaikesta muutoksesta.

Robin on alkanu ylimieliseks eikä sitä kiinnosta mitä sen suomifanit tuntee.

Antakaa sille nyt hetki aikaa tulla omin sanoin ääneen kertomaan asioista ennen kuin annatte managerien lausuntojen ja median sanakäänteiden muokata noin näkemystä.

Ei oikeastaan edes kiinnosta enää. Suomalaiset ovat kuulemma omistushaluisia. 😀

No tuo on täysin totta kun tätä keskustelua seuraa. Tiedostaa itse, että osa hänelle haluaa nyt kääntää selkänsä, koska Robin jättää suomenkieliset teinibiisinsä. Sallittakoon se toki heille.

Vierailija
182/184 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista katsoa vierestä, kun Robin todennäköisesti pilaa uransa tällä. Ei ikinä tule kasvamaan ulkomailla sellaiseksi nimeksi, että hän saisi ikinä kokea sellaista omistautuneisuutta faneilta kuin täällä Suomessa. Ja vaikka Suomeen tulisi keikkaa niin se on vain vaisua, kun kaikki entiset biisit ja suomen kieli on hylätty.

Mä haluaisin uskoa, että hän ja tiiminsä tietävät mitä tekevät, mutta mä en nää kuin Robinin uran alkavan tuhon tällä. No, jos Robin yhä halua ja on valmis pyörtämään päätöksensä niin ehkä joku päivä on mahis lämmitellä uraa myöhemmin suomeksi täällä.

Ymmärrän, että jos jatkaisi uraa vain Suomessa niin suuri osa vanhoista biiseistä olisi pitänyt jättää keikoilla, ja tehdä uusia pian niin paljon, että se olisi ollut mahdollista. Tietenkään aikuinen mies laulamassa varhaisteinivuosiensa hittejä ei olisi enää kovin uskottavaa pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kielikysymys yllättävän iso melkeen 2020-luvun Suomessa. Nurinaa ja narinaa kuinka kielen takia kaikki nyt pilalla ja Robin nyt tästä syystä myös eri ihminen ja pissiä kupolissa. Ei kai siinä sitten.

Vierailija
184/184 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kielikysymys yllättävän iso melkeen 2020-luvun Suomessa. Nurinaa ja narinaa kuinka kielen takia kaikki nyt pilalla ja Robin nyt tästä syystä myös eri ihminen ja pissiä kupolissa. Ei kai siinä sitten.

No minä en ainakaan epäile Robinia missään nimessä kusipäiseksi vaan lähinnä luulen, että on haukattu liian iso pala purtavaksi. En tiedä sitten pitäisikö tässä luottoa sitten enempi olla, kun kansainväliseen meininkiin Sunrise Avenuen taustalla tottunut management tätä ajaa eteen päin ja Saksan päästäkin kuitenkin levy-yhtiö mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi