Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emättimen suulla haava

Vierailija
03.02.2019 |

Harrastin seksiä takaapäin "seisten" niin, että kädet oli maassa. Tämä oli uusi asento minulle ja sattuikin aluksi paljon kunnes en enää huomannut kipua. Jälkeenpäin huomasin todella aran haavan joka sijaitsee alapään suulla ns. Alhaalla ja siihen sattuu aina kun joutuu vähänkin enemmän ponnistamaan eli kakalla käydessä😂. Mistäköhän tämä kipu alussa ja asennosta aiheutunut haava voisi johtua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti? Hiiva?

Vierailija
2/6 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pillu voi ratketa ulkoo tai sisältä, mulle käynyt molemmat. Iho vaan hankautui just noin ja veri lensi. Kesti pitkään parantuu auzzz.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkea karva jää väliin  mula kanssa kerran oli pitkään kipeä mutta voihansitä harrastaa mutakin samoilla tienoilla kuin vaginaa

Vierailija
4/6 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paksu kalu tai muuten vain joutuu välilihan puoli kovaan paineeseen, niin iho hankautuu helposti rikki. Tämä varsinkin jos on etupillu, silloin tuossa asennossa tulee poikkeuksellisen paljon vääntöä ja painetta pillun alareunaan välilihan puolelle. Siksi oma vaimoni ei tuosta asennosta pidä, ei edes takaa nelinkontin. Ei kuulemma tunnu hyvältä ja nirhaumia tullut joskus harvoin kun olen saanut noissa asennoissa naida. Silloinkin olen nainut varovasti.

Vierailija
5/6 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin suun kautta otettavan hiivakuurin. Kipeytyminen normaalia, haavauma ei.

Vierailija
6/6 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin että joku katsoisi sitä oikein. Tai ottaisi valokuvan, joskus kuvasta näkee paremmin.

Itse voi olla vaikea nähdä. Kun vika tiedetään, niin sitten hoitaminen.

Lääkäriin voit tietysti mennä, se voi olla kuitenkin se lopullinen ratkaisu.

Jos siellä on haava, se kyllä paranee, mutta helposti voi tulehtua, eikä sitten parane.

Pevisone voide voi auttaa, mutta siihen tarvitaan lääkärin resepti.

Lääkärillä voi olla omat ajatukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän