Ex-mieheni haki takaisin antamiaan vaatteita jotta voisi antaa ne uudelle vaimolle
Kyseessä siis talvitakki, tekoturkis ja saappaat. Mitä mieltä tällaisesta menettelystä? Siis annoin ihan vapaasti ottaa kun mulle kyllä sopii että kaikki hänestä muistuttava häipyy kodistani mutta jotenkin aika noloa. Yhteisen omaisuuden jonka on ostanut kuten sohvan, telkkarin jne. ymmärtää että hakee pois mutta lahjaksi annetut vaatteet jotta antaisi uudelle vaimolle niin wtf?
Kommentit (33)
Uskotko itsekään tuohon kirjoitukseesi
Vierailija kirjoitti:
Uskotko itsekään tuohon kirjoitukseesi
Uskon, mutta ymmärrän ettei uskota ellei itse ollut näkemässä.
Mitä mahtaa uusi vaimo tykätä käyttää entisen vanhoja rettuja ja vieläpä kenkiä, hyi helvetti :)
Taitaa olla miehesi jonkun muun kulttuurin edustaja, ei kellään suomalaisella tulisi tuollainen mieleenkään.
Jos olisin se uusi vaimo, en todellakaan huolis mitään eksän vaatteita, vaikka kuinka paljon mies olisi niihin rahaansa pistänyt. Kyseinen mies on kyllä melkoinen otus, hyvä että pääsit eroon.
Mä en päästä eksää mun kämppään. Ei ole pyrkinytkään. Ihme eksä sulla.
Eipä ole tällä palstalla kovin ekologista porukkaa. Enemmänkin egologista.
Taitaa olla köyhä uuspari. Onneksi pääsit moisesta pihistä miehestä eroon.
Valitsi uuden sitten koon perusteella, että samat kledjut käy. :D
Ja tietääköhän nyksä, että avokätinen siippa lahjoittaa exän vanhoja?
Olis kiva olla paikalla tuossa hetkessä. ;-)
kaverin mies otti lähes kaikki huonekalut, auton, tv, pesukoneen, sängyn sai vaimo pitää.
Tietenkin uskon tämänkin sadun.
Haukutaas miestä taas kuorossa.
Mitähän varten näitä avauksia ilmestyy aina sunnuntaisin, mutta ei juurikaan muina päivinä?
Uskon että on tuollaisia miehiä ja ihan supisuomalaisia. Minut saa nyt kivittää, mutta olen itse sotkeutunut tuollaisiin kultakimpaleisiin.
Joo tiedän että on typerää, mutta minulla oli kiusaamisen takia huono itsetunto ja uskoin olevani täysin arvoton ihminen jo ennen suhteeseen ryhtymistä.
Tuollaiset miehet ova ihan suomalaisia, mutta juntteja ja sivistymättömiä. Heillä voi olla joku koulutus, tai sitten ei mitään.
Heitä yhdistää sivistymätön sielunmaisema jossa nainen on miestä alempi olento.
kaverini pitäisi varmaan antaa vihkisormus uudelle, pitihän kihlata uusi pari kk seurustelun jälkeen
En tiedä olisinko antanut, ennemmin vaikka polttanut. Riippuen vielä jos ero olisi miehen tekojen takia hyvinkin ruma, olisin varmaan hionut kenkien pohjat liukkaiksi ja ommellu pari nastaa takin sisuksiin. Tämä siis jos uudella naisella olisi lusikkansa sopassa erossa, en tietenkään jos olisi syytön.
En olis itse antanut. Sinä olet ne lahjaksi saanut, ei niitä takaisin voi enää vaatia!
Mun eksä haki korun jonka oli mulle antanut. Nykyisensä käyttää sitä nyt.
Olisin konmarittanut köyhälle tyttöystävälle puoli komerollista vaatteita mukaan. Voi raasua.
Aika pihi mies. Hyvä, kun pääsit eroon.