Ex-mieheni haki takaisin antamiaan vaatteita jotta voisi antaa ne uudelle vaimolle
Kyseessä siis talvitakki, tekoturkis ja saappaat. Mitä mieltä tällaisesta menettelystä? Siis annoin ihan vapaasti ottaa kun mulle kyllä sopii että kaikki hänestä muistuttava häipyy kodistani mutta jotenkin aika noloa. Yhteisen omaisuuden jonka on ostanut kuten sohvan, telkkarin jne. ymmärtää että hakee pois mutta lahjaksi annetut vaatteet jotta antaisi uudelle vaimolle niin wtf?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä haki korun jonka oli mulle antanut. Nykyisensä käyttää sitä nyt.
Miksi annoit?
Jos et tykännyt, niin olisit myynyt eteenpäin.
Olisin ottanut itsestäni valokuvia ne vaatteet päällä ja laittanut instaan. Nyksä saa sillä tavalla tietää mistä vaatteet ovat haettu. Mies tuskin on kertonut (Kato kulta, siskolle ei enää mahtuneet nämä, tykkäätkö sä?).
Tai sitten vaatteille olisi tapahtunut joku hirvee vahinko, ohhoh ku maalia roiskui päälle tai kamala palkeenkieli, ihanku olis sakset osuneet.
Todennäköisesti olisin vain nauranut, että haistaviulu, myin ne jo kirppiksellä.
Kirjoittaisin niihen nimeni isoin tikkukirjaimin kuin lastenvaatteisiin
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin se uusi vaimo, en todellakaan huolis mitään eksän vaatteita, vaikka kuinka paljon mies olisi niihin rahaansa pistänyt. Kyseinen mies on kyllä melkoinen otus, hyvä että pääsit eroon.
Ehkäpä uusi vaimo ei tiedä mistä vaatteet ovat.
Hitto miten tyhmä ja pihi mies. Onkohan uusi vaimo pyytänyt itselleen noita vaatteita, vai onko kyseessä miehen oma idea? Järkyttävän junttia joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin se uusi vaimo, en todellakaan huolis mitään eksän vaatteita, vaikka kuinka paljon mies olisi niihin rahaansa pistänyt. Kyseinen mies on kyllä melkoinen otus, hyvä että pääsit eroon.
Ehkäpä uusi vaimo ei tiedä mistä vaatteet ovat.
Jos ei tiedä, alkaa varmaan hyvin pian kysellä ja ihmetellä, mistä vaatteet ovat peräisin. Kyllähän sen huomaa, jos vaatteet ovat käytettyjä: laput puuttuvat jne. Siinä sitten onkin miehellä selittelemistä.
mua vit. kun miehen ex vaimo käyttää mieheni antamaa korua, ihan julkisetsti esim,instakuvassa...
Minunkin mies vaati korut,kännykän ja rannekellon takaisin :D itse annoin entisen pitää ostamani lahjat.
Vierailija kirjoitti:
mua vit. kun miehen ex vaimo käyttää mieheni antamaa korua, ihan julkisetsti esim,instakuvassa...
Mitä ihmettä? Miksi vit?
Pelottavaa ja jotenkin pervoa.
Miettikää että Ex haluaa että uusi nainen pukeutuu samoin kuin entinen vaimo. Onko teillä muutenkin samoja ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa ja jotenkin pervoa.
Miettikää että Ex haluaa että uusi nainen pukeutuu samoin kuin entinen vaimo. Onko teillä muutenkin samoja ominaisuuksia.
Eikös tuollainen elokuva ole tehty... Ap hoksannut siitä provolle aiheen?
Lain mukaan lahjoja ei tarvi antaa takas.
polttaisin kyseiset vaatteet hänen silmiensä edessä mielummin. ne on mun omaisuutta, voin tehdä niille mitä haluan :)