Veikkauspelit huijausta..?
Lahjusautommaattina ebingot ja lottovoitot tietyille tahoille??
Samat nimimerkit aina voittamassa ja sadat miljoinat katoaa vain jonnekin.. Kukaan ei tunne suurvoittajia näin pienessä maassa.
Anyone?
Koska joku syväkurkkunlaulaa, kun omat palkkiot ei enää tyydytä..
Kommentit (41)
Pitkä veikkaukseen liittyvä aloitus ei mennyt sens uurisanalistalla läpi.
Koplinkeja on sanomalehtienkin tasolla.
Hyssss.
Missä suomalainen keltqliiviarmeija sanomassq, mitä mieltä ollaan heikompien sortamisesta vrt ilmaistyöpalkka armeija 500 000 sekä verorahoja omiin liiveihinsä pistävä poliittinen eliitti.
Paska maa paska kansa. Ahne ja välinpitämätön. Siksi hallintokin on mitä on. Eli mätä. Ja virkamiesmafia. Kukaan ei joudu kasvottomassa virkamiesmafiassa vastuuseen mistään.
Kansaa kuritetaan senkin edestä mielikuvituksellisinene vesi sähkö ja terveysmaksuineen. Hoito on välinpitämätöntä, jos sitä edes saa. Tutkimuksia ei saa kuin isolla rahalla. Kansa on sairastettu.
Pikavipi tetty, perintätoimet hallituksen luvilla kenties osakkaina rahakkaissa bisneksissä.. u losotto ottaa kolminkertaisena valtiolle vielä kansalaisten ahdinkoon ajetun tilan.. feikkaus bisnes ojentaa valheelliset pelinsä, johon köyhyyteen ajettu kansa tarrautuu ja häviää aina. Koska näin on ohjelmoitu jo kauan sitten.
Nerokasta.
Jos et ole eliittikahmintapiireissä, et voi voittaa.
Millään tasolla. Missään pelissä. Olet ryöstön kohteena valtion taholta joka tavalla.
Ei pidä unohtaa 500 000 palkatonta työarmeijaa eli pakkotyössä olevaa orjaa! Aktiivipallit jatkaa uuskieltään! Kaikille töitä, mutta ei palkkaa!! 100 % työllisyysaste.. 40 prosenttia saa palkkaa..
Olen alkantut ajattelemaan samaa. Kuka näissä voittaa? Itse olen pelannut elämäni aikana kymmeniätuhansia euroja peleihin ja suurin voitto ei ole edes 1500 euroa. Älkää pelatko hyvät ihmiset. Itse vähentänyt 95 %
Tein nimimerkin, joka muistutti b ottivoittajaa. Samantien näkyi sama nimimerkki pelissä. Rigged and controlled by p olice state much?
Sama taho arpoo ja valvoo muuten.. näin ainakin annettiin ymmärtää veikan aspassa..296
Taitaa olla..
Katsokaa pelkkää lottoarvonnan kuvausta.. edited much?
Veikkaus voittaa aina. Todennäköisyys voittaa joku isompi voitto on niin pieni, että kukaan laskutaitoinen ei laita rahojaan näihin peleihin.
Laittaa samat rahat vaikka säästöpossuun ja avaa säästäpossun 30 vuoden päästä. Siellä on se Lottovoitto odottamassa.
No siksihän ne veikkauapalkkiot on mitä on, että kukaan ei laulaisi. Vrt Sarekoski ja Nummikoski 30tonnia kuussa?!?! Ja mistä hyvästä?
Vaikenemisrahaa vai..
On ne.
Joskus siellä chat aikana joku kommentoi.. Sinä et tule koskaan voittamaan. Voitin matkimisnikillä. Ja sitten tulikin uudistus jossa kolminkertaistivat jollain ilveellä voittamismahdottomuuden. Eli varmaankin lisättiin b otteja.. ja joskus näki nimimerkkejä, jotka liittyvät pelaajien nimiin jne. Pol hal virkamafia duunaileee.. miettikää nyt. Miljardibisnes ja eikä rahalla saa, mitä haluaa. Vaikka ns ostetun valvonta koneiston..
Todennäköisyyslaskenta on vaikeita elämänkoululaiselle.
1:100 eli yksi voittaa sadasta.
1:1000 yksi voittomahdollisuus 1000
Vierailija kirjoitti:
Olen alkantut ajattelemaan samaa. Kuka näissä voittaa? Itse olen pelannut elämäni aikana kymmeniätuhansia euroja peleihin ja suurin voitto ei ole edes 1500 euroa. Älkää pelatko hyvät ihmiset. Itse vähentänyt 95 %
Sama täällä. Just sanoin irti etuasiakkuuteni eli veikkauskortti lakkasi toimimasta ja nettisivuille en enää pääse kirjautumaan. Pelasin varmaankin 10€ viikossa vuosikausia ja suurin voitto taisi olla 60€, siitäkin pari vuotta aikaa varmaan. Nyt uudistusten jälkeen ei koskaan senttiäkään vaikka lotossa olisi 3 oikein. Lisäksi aina kun liittyy nettipelaajaksi, ekalla kerralla voittaa joitakin kymppejä, sen jälkeen ei mitään. Näin kävi loton ja rayn pelien kanssa. Rayn kohdalla tiesin tämän ja pelasin pienellä rahalla ja heti kun voitin 30€, otin rahat pois ja lakkasin pelaamasta. Jäin siis voitolle. Nyt päätin että en pelaa enää ollenkaan, vaan jos tulee mieliteko kokeilla jotain, pistän kyseisen rahan säästöpossuun tai säästötilille. Vuoden päästä on satoja euroja rahaa jemmassa, voi vaikka lomamatkan tehdä. Kaikkea muutakin ostamista aion supistaa merkittävästi. Asunnonkin aion vaihtaa pienempään.
Supo pol hal alapeukutteleee..826
Parempi kaikkien leikata feikkakortin paloiksi ja lopettaa pelit. Jos pelaa joskus, niin ilman tunnistautumista lakki päässä r kioskilla.
Mitä muutoksia näin äkkiseltään esim. lotossa?
-lisätään yksi numero, todennäköisyys voittaa pienenee edelleen
-plussanumero: voitot 5 kertaisina paitsi päävoitto. Lisää muuttujien joiden pitää osua kohdalleen. Voit pelata plussattuna, mutta siltikään et voita koska plussanumero ei ole pelatun rivin päässä. Erittäin pieni mahdollisuus saada ensin se 4, 5 tai 6 oikein ja vielä oikea plusnumero.
-nyt on viikkokausia ollut jakamaton päävoitto. Lotto netonnut varmasti miljoonia pelattuja rivejä, mutta suurimmat jaetut voitot ovat olleet tyyliin 20 000 tai 40 000. Eikä potti ole jatkanut kasvamistaan kuin maltillisesti.
Ennen sentään joskus osui jotain kohdalle. Nykyään ei enää mitään.
Jöhöhöö... ja kuu_lennot ja ilmaston_muutos ja kaikki on huijausta jonka kapitalisti_eliitti ja ateistit on keksinyt!!
No eipä ole kukaan miljoonavoitoista huudelllut. Mokomat.
Elämme oligarkiassa ja diktatuurissa.
Äänestämällä et voi vaikuttaa, koska tuloksetkin manipuloidaan??