Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mokata vai eikö mokata?

Vierailija
03.02.2019 |

Millaisia huonoja seurauksia voi olla sillä, että soitan Henkilön mukavalta vaikuttavalle sukulaistädille ja kysyn häneltä Henkilön seurustelutilanteesta? Epäilen tätä kymppiplussan mokaksi asteikolla 0-10 ja uskon, että yksikään sukulaistäti ei pysty pitämään tällaista temppua omana tietonaan. Tunnustaako joku tehneensä näin? Kertokaa minulle, että ei kannata!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suunnitelman kaikki muut itsestäänselvät heikkoudet sivuuttaen ota huomioon myös se, että sukulaistäti ei välttämättä tiedä henkilön seurustelutilanteesta tuon taivaallista.

Vierailija
2/2 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan suunnitelman kaikki muut itsestäänselvät heikkoudet sivuuttaen ota huomioon myös se, että sukulaistäti ei välttämättä tiedä henkilön seurustelutilanteesta tuon taivaallista.

Kiitos kommentista. Ole kiltti ja kerro nuo itsestäänselvät heikkoudet; minä nimittäin tarvitsen selvät sanat ja mustaa valkoisella. Omakin järki kyllä kertoo kaikenlaista, mutta jokin aivolohko sabotoi. Ja tuo täti kyllä tietää, koska ovat läheisiä ja melkein samanikäisiäkin. Minua täti ei tunne, mutta jos kerron nimeni, hän löytää minut Henkilön FB-kavereista. Ja kyllähän minä nimeni kerron automaattisesti, tapojeni orja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla