Kuka on mielestänne kyllästyttävin julkkis? Eli liikaa esillä
Kenen naama on liikaa esillä lehdissä ja joka paikassa.
Kertokaa mielipiteenne. "Turha julkkis"
Kommentit (402)
moni on vastannu sara sieppi, minä en kyllä ole nähnyt sitä missään, joku missikö se oli, en oikeesti hahmota edes sen naamaa, että kuka se on?
joten riippuu varmaan mitä tv-kanavia katsoo ja mitä lehtiä lukee.
sara sieppi ei onneksi kuulu mun maailmaani.
vappu pimiä sitävastoin näkyy kaikkialla, vaikken edes kato sen ohjelmia enkä yleensä maikkariakaan. en ymmärrä, am''kaa nyt joku se.. vitsi... kröhm..
TODELLA ALKAA KYRPIÄ SEN PÄRSTÄ.
No kaikki joilla ei ole oikeita meriittejä jostain. Tosi tv tyrkyt, instatyrkyt, keskinkertaiset juontajat jne. Urheilijoistakaan ei kiinnosta muu kuin se urheilu.
Tuure Boelius. Itselläni ei ole mitään homoja vastaan, mutta hänen persoonansa on todella ärsyttävä. Tuntuu, että Tuure romuttaa monen homon kaapistatulon, kun ihmiset luulevat, että kaikki homot ovat stereotypisia, neitimäisiä ja ärsyttäviä, kuin edellämainittu henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Martti Aitolehmä. Miksi hän on julkkis? Mies joka pukeutuu folioon.
Ei mitään hajua kuka tämä on, joten en aio googlata hänen nimeään. Luulin oikeasti että tarkoitit vitsillä Martina Aitolehteä.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Belorf ja kielinainen-Sara.
Toinen on epäilty perseenjakelija rikkaille miehille dubaissa, vegasissa, lontoossa, espanjassa jne ja toinen lahjaton hu*miohuora joka väkisin yrittää pysyä relevanttina. Ihme että suomessa lehtiin pääsee tuollaisilla meriiteillä.
Taas ihan näkymättömiä minulle, joten todellakin riippuu ihan siitä, mitä medioita seuraa. Nämä ei näy mun maailmassani missään.
En edes tiedä kuka on sofia belorf, kielinaisen sentään tiedän, vaikkei sitä onneksi missään ole näkynyt viimeaikoina.
263
Täytyy tunnustaa, että edelleenkään ei Anu Hälvä jaksa kiinnostaa, vaikka oli nyt uusimmassa Eeva-lehdessä oikein poikansa kanssa kansikuvassa. Kuinka monta kertaa hän ehtii jättää julkisuuden? Kilpailee jo Maisa Torpan kanssa kerroista.
Vappu Pimiä. Ja miinuspisteitä Maria Veitolalle, oli yötä Nykäsillä ja teki kaikenkattavan persoonallisuusarvion isännästä yhden illan ja aamun perusteella. Muutenkin Veitolan ruma naama liikaa esillä.
Pankaa se tv kiinni ja hommakkaa lösöperseet elämä.
Ihan kaikki julkkikset. Suurin osa turhia.
Vierailija kirjoitti:
Pankaa se tv kiinni ja hommakkaa lösöperseet elämä.
XD
Koskahan tämä yksi ja ainoa todella sairas ihminen saadaan poistettua täältä palstalla Matti Nykästä herjaamasta? Etkö raukka keksi muuta tekemistä, kun kirjoittaa tänne lukuisia herjauksia. Noinko kovasti karehdit Maailman parasta mäkihyppääjää. Hae apua. Tämä palsta ei apua ahdinkoosi tuo vaikka miten yrittäisit täällä oloasi parantaa.
Juu. Ei kannata välittää tuosta yhdestä sairaasta vouhkaajasta täällä.
Menkää tuolle toiselle sivustolle jossa Matista on niin paljon kaikkea kaunista. "Mäkihyppylegenda Matti Nykänen on kuollut" sivut.
Tämä on oksettava sivusto
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ei kannata välittää tuosta yhdestä sairaasta vouhkaajasta täällä.
Menkää tuolle toiselle sivustolle jossa Matista on niin paljon kaikkea kaunista. "Mäkihyppylegenda Matti Nykänen on kuollut" sivut.
Tämä on oksettava sivusto
Siis tämä kyseinen sivu jota nyt luemme on oksettava. Kuka täältä saa hyvän mielen???
Sairasta.
Eikö saisi sanoa että Matti Nykänen oli väkivaltainen juoppo?
Sampo Kaulanen. Ei ihan aukee mulle miten ketään muka kiinnostaa ko. olmin tekemiset.