Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eutanasia pitäis saada laillistettua!!

Yrittäjä
03.02.2019 |

Olen 57vuotias yksityisyrittäjä ikäni painanut kovaan duunia. Viimeiset vuoden olleet yhtä tuskaa kun selkä ja jalat finaalissa, särkylääkeiden voimalla saan juuri työt tehdyksi. Kävin viimevuona lääkärissä lääkäri totesi liian nuori olet eläkkeelle jäämään.(ois pitännyt ensin ollaan vuosi sairaslomalla ja sitten ois arvottu jossakin kelan ylläpitämässä vakuutus lääkäreiden bileissä päästetäänkö eläkkeelle näkemättä koko henkilöä) Sehän tarkoittaisi minun osalta sitä että ajaisin oman pien yrityksen alas ja sitten en pääsiskään eläkkeelle, pitäis mennä lakki kourassa työkkäriin jossa en tähän ikään ole koskaan käynyt, saatikka koskaan päivä rahoja kuitannut. Miettinyt että paljon olen maksanut yrittäjä eläkemaksuja työkyvyttömyyseläke olis minulla noin 2800e... Ihmisille pitäis olla toinenkin keino työkyvyttömyyselääkeen rinnalle se ois eutanasia, vaikka mahdollista saada se 55vuoden ikäisenä. Kun monella kovaa työtä tehneellä jo paljon sairauksia sen ikäisenä. Sais kunniakkaasti täältä lähteä kitumasta, kun ei enään pysty töihin ja työkyvyttömyyseläkeele nuori ja hyväkuntoinen. Säästyisi ne yrittäjä eläke maksut vaikka jollekin pummille joka koko elämänsä venkoillut tekemättä työtä. (eutanasialla saatais sitten eläkeläisiä vähemäksi) VAALIT EDESSÄ TEKIS NYT JOKU PUOLUE VAALI LUPAUKSEN EUTANASIAN LAILLISTAMISEKSI

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä sua hankkimasta jätesäkkiä ja heliumpulloa.

Eutanasia pitää saada pääasiallisesti laillistettua niitä ihmisiä varten, joilta ei onnistu itsenäisesti. Toki siitä voisi olla iloa myös niille, jotka eivät itse osaa googlata miten henki lähtee kivuttomasti.

Vierailija
2/3 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla yrittäjäkaveria, joka voisi ottaa sinut isolla palkalla vuodeksi töihin? Maksaisit tiskin alla puolet takaisin käteisenä. Vuoden päästä saisit potkut ja siirtyisit ansiosidonnaiselle. Sitten olisitkin varmaan jo työkyvyttömyyseläkeikäinen.

ps. en ole lakimies tai kokenut kieroilija, joten tarvitaan muitten palstalaisten panosta idean kehittelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla yrittäjäkaveria, joka voisi ottaa sinut isolla palkalla vuodeksi töihin? Maksaisit tiskin alla puolet takaisin käteisenä. Vuoden päästä saisit potkut ja siirtyisit ansiosidonnaiselle. Sitten olisitkin varmaan jo työkyvyttömyyseläkeikäinen.

ps. en ole lakimies tai kokenut kieroilija, joten tarvitaan muitten palstalaisten panosta idean kehittelyyn.

En koskaan ole tuolaista hyväksynyt, mutta itelä kyllä nyt vituttaa tämä koko paska järjestelmä, voisin tehdä tuon. Kiitos neuvosta ei oo tuollainen käynyt mielessäkään, minulla on sellasia kavereita jotka samalla alalla urakoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme