Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia Amsterdamista?
16.05.2006 |
Hyviä ja huonoja puolia?Millainen hintataso?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Saman hintaista kuin Helsingissä, ja eurot käytössä. No asuminen on jopa kalliimpaa, mutta et vissiin ollut asuntoa ostamassa?