Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikilaihduttaja! Mikä oli viimeinen niitti, millä sait painosi putoamaan?

Vierailija
02.02.2019 |

Oliko se jonkun tietyn asian sisäistäminen vai mikä?

Kaapista löytyy useammat ruokavalio-ohjeet ja kuntosaliohjelmat.

BMI on 30 ja silti en saa aikaiseksi toimia ohjeiden mukaan.

Tai viimeistään kahden viikon jälkeen palaan puputtamaan leipää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikilaihduttajana olen onnellinen että olen löytänyt vhh dieetin. Nyt olen raskaana ja paino nousee tietysti jonkin verran mutta nyt tiedän miten saan kilot taas hallintaan, kun vauva syntyy. Joten kertyvät kilot eivät aiheuta suurta ahdistusta tälläiselle ikilaihduttajalle kun tiedän minulle toimivan laihdutuskeinon!

Vierailija
22/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoinnin aloitus uudelleen ja ihastuminen! :) Ne toimii, ei tarvi viimeistä niittiä. Syyskuu joulukuu välillä paino laski 105->88kg.

En uskalla lopettaa tupakointia, sehän se aikoinaan laittoi minut lihomaan.

Minä kun lopetin tupakanpolton laihduin kun ei ruoka enään maistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa läski ihmiset kun heillä ei ole yhtään itsekuria.

Inhottaa sun laiset ihmiset, jotka kuvittelevat, että laihtumiseen tarvitaan itsekuria.

Vierailija
24/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tajusin, että ruokaa pitää saada syödä riittävästi. Jos söin 5krt päivässä, oli koko ajan pieni nälkä ja teki mieli naposteltavaa. Nyt syön 2-3krt päivässä ja voin kerralla syödä vatsan täyteen. Saan henkisen tyydytyksen, ei jää se herkuttelun tarve päälle.

Syön siis tukevan lounaan, kevyen illallisen ja joskus aamupalan. Näin mennyt jo yli 5v ja paino laskenut lähes 40kg ja pysynyt. Liikunta on lähes pelkkää hyötyliikuntaa, lumitöitä, ulkoleikkejä lasten kanssa, kävelyä ja pyöräilyä.

Vierailija
25/25 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vuosia tuloksetta laihduttaa vhh:lla. Maha meni kerta kerralta enemman tukkoon ja sekaisin, lihoin supernopeaa takaisin ja ylikin. Kun viimein opettelin uudelleen syomaan leipaa (tummaa ja taysjyvaa, Ei vehnaa) alkoi tulla tuloksia! Viimein maha toimii ja jaksaa treenata hiilarien voimalla! 103kg - > 71kg, yha laskee vaan. Olen Siis nainen ja Olen 173cm pitka. Ei se vhh Siis kaikille sovi!

Lisaksi Olen nyt todella, todella hyvassa kunnossa, naytan hyvalle, en ole sellainen 'laiha laski' mikä joskus nuorempana olin. Naaman kukkiminenkin loppui ja menkkaongelmat :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi