Mitä pelimiehelle kannttaa tehdä?
Niin, paljastu sitten että mies pyörittelee useampaa naista yhtäaikaa. Merkkejä on toki ollut ilmassa aiemminkin mutta nyt sain siihen varmistuksen.
Mitä tällaiselle playerille kannattaa tehdä? Emme ole olleet viikkoon yhteydessä ja mä lupasin olla häneen yhteydessä. Jätänkö vaan tylysti ottamatta häneen yhteyttä ja jättää hänet ihmettelemään miksi en ole yhteydessä vai pitäiskö suoraan sanoa että tiedän millainen hän on miehiään? Joka tapauksessa tuo äijä jää historiaan hyvin nopeesti.
Kommentit (63)
Kun tapaan pelimiehen, annan sen ymmärtää, että olen tosi ihastunut ja kiltti ja kunnollinen. Että seksiä on saatavilla, kunhan hän pistää parastaan iskeäkseen minut viattoman. Sitten nautin siitä hurmaamisesta ja iskemisestä. Koskaan en ihan rohkene edetä seksiin asti, mutta torjunnan jälkeen pitää antaa uudestaan ymmärtää, että mahkuja olisi sittenkin. Näin voi onnistua jatkamaan vuosia ja saa nauttia ammattimaisesta, erittäin taitavasta viettelystä.
T. Pelinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos olen tahditon, mutta kiinnostaisi kuulla että ehditkö kuitenkin jo harrastaa sitä kauneinta tuon playan kanssa?
EN onneksi sinne asti ehtinyt, melkein, mutta ei onneksi kuitenkaan. Luojan kiitos. T. AP
Uskoni naisiin parantui hieman. Huom hieman..
T: Kiltti mies
Koko naissukupuolen puolesta haluan sinua kiittää, sillä sinun hyväksyntää olemmekin kaivanneet jo vuosikausia.
Haluan uskoa hyvää naisista näinä pimeinäkin aikoina vaikka se ei ole aina helppoa. Ota kädestäni kiinni ja istu viereeni ole hyvä. Tarjoan kättäni vain kerran.
Ei sun tarvi olla häneen enää yhteydessä. Toki voit katsoo onko hän suhun yhteydessä. Jos hän ei millään tavalla kaipaa niin hänen puheet välittämisestä on ollut täyttä paskaa. Tosin voi hän myös kaivata sua pelimiehen elkein, mutta joka tapauksessa älä sinä ole häneen ollenkaan yhteydessä enää.
Ole itsekkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sentään tapailuvaiheessa vielä tarvitse olla uskollinen toiselle, vaan silloin kumpikin voi vielä kartoittaa eri mahdollisuuksia. Vasta kun tapailu syventyy seurusteluksi ja sovitaan yhdessä, ettei enää etsitä muuta, niin sitten sopetetaan treffitilit ja muiden treffailut. t. tuore deittailija
Noin se menee naisten ja jännä miesten maailmassa, mutta me kiltti miehet tapailemme yhtä naista kerrallaan ja ihastumme sekä rakastumme hyvin nopeasti ja usein naisten vuoksi sydämmemme särkyvätkin yhtä nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kun tapaan pelimiehen, annan sen ymmärtää, että olen tosi ihastunut ja kiltti ja kunnollinen. Että seksiä on saatavilla, kunhan hän pistää parastaan iskeäkseen minut viattoman. Sitten nautin siitä hurmaamisesta ja iskemisestä. Koskaan en ihan rohkene edetä seksiin asti, mutta torjunnan jälkeen pitää antaa uudestaan ymmärtää, että mahkuja olisi sittenkin. Näin voi onnistua jatkamaan vuosia ja saa nauttia ammattimaisesta, erittäin taitavasta viettelystä.
T. Pelinainen
Ilman seksiä? Kuin söisi karkeista paperit.
T: vaimonainen
Vierailija kirjoitti:
T. Pelinainen
Eli pelimiehet ja pelinaiset sopivat yhteen. Kumpikin saa, mitä haluaa, eli pelata ja nauttia siitä jännityksestä ja huomiosta. Muille tulee vaan sydänsuruja. Ap:n kannattaa unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pane jos haluat ja unohda, ne on sitä varten.
En taida panna. Sitä hän ei kyllä ansaitse multa. Etsiköön jonkun muun. Ja varmasti on jo etsinytkin. T. AP
Mutta eikö tuo ole toisaalta hieman ristiriitaista? Eikö konsensus nykyisin ole se että pimpsa ei ole mikään palkinto? Eli tässä tavallaan asetetaan kuitenkin nainen ikään kuin jalustalle, palkinnoksi? Vai enkö vain ymmärrä? :o
En mä osaa sanoa. Itse en vaan halua panna miehiä jotka yrittää käyttää vaan seksiin ilman rakkautta, seksiä hän haki. Oon vähän vanhanaikainen. T. AP
You’re an unique woman! Säilytä toi! 💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pane jos haluat ja unohda, ne on sitä varten.
En taida panna. Sitä hän ei kyllä ansaitse multa. Etsiköön jonkun muun. Ja varmasti on jo etsinytkin. T. AP
Mutta eikö tuo ole toisaalta hieman ristiriitaista? Eikö konsensus nykyisin ole se että pimpsa ei ole mikään palkinto? Eli tässä tavallaan asetetaan kuitenkin nainen ikään kuin jalustalle, palkinnoksi? Vai enkö vain ymmärrä? :o
Riippuu naisesta. Itse nimenomaan panen pelimiehiä, koska silloin voin olla varma, että tässä ollaan samalla fiiliksellä asiassa. Eikä kenenkään sydän säry. Mutta mä olenkin reissunainen. Ap taas on toisenlainen yksilö. Hän haluaa sitoutumista, ja siinä tapauksessa hänen kannattaa etsiä sitoutuva mies. Ei se pipari ole mikään palkinto missään vaiheessa, mutta Ap menee rikki jos jakaa sitä arvottomille. Siksi Apn pitää olla tarkka siitä kenelle jakaa. Ei palkintona, vaan selviytyäkseen ehjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos olen tahditon, mutta kiinnostaisi kuulla että ehditkö kuitenkin jo harrastaa sitä kauneinta tuon playan kanssa?
EN onneksi sinne asti ehtinyt, melkein, mutta ei onneksi kuitenkaan. Luojan kiitos. T. AP
Uskoni naisiin parantui hieman. Huom hieman..
Koko naissukupuolen puolesta haluan sinua kiittää, sillä sinun hyväksyntää olemmekin kaivanneet jo vuosikausia.
Haluan uskoa hyvää naisista näinä pimeinäkin aikoina vaikka se ei ole aina helppoa. Ota kädestäni kiinni ja istu viereeni ole hyvä. Tarjoan kättäni vain kerran.
No mutta olipa kauniisti kirjotettu, mutta just tällä hetkellä ei kiinnosta löytää uutta miestä 😬 t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. PelinainenIlman seksiä? Kuin söisi karkeista paperit.
Kovan iskemisen kohteena oleminen on paljon parempaa kuin seksi. Jännityskin pysyy yllä käsinkosketeltavan kiihkeänä, kun ei koskaan mene loppuun asti. Seksi on siihen verrattuna yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi sitten sen fwb-miehen kanssa.
Vaikutat fiksulta, sydämmelliseltä, luotettavalta ja herttaiselta naiselta AP. Mies menettää paljon, eikä hän ansaitse sinua. Nokka pystyyn, pidä itsestäsi huolta ja jatka sitten elämää. Mies ei saanut sua sänkyyn, et halunnut seksiä ilman rakkautta - arvostan. Etsi itsellesi joskus hyvä mies. Niitä on olemassa ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: vaimonainenSeksi sitten sen fwb-miehen kanssa.
Aa, ok. No sitähän mäkin että jostain on saatava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaalia?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: vaimonainenSeksi sitten sen fwb-miehen kanssa.
Mulla seksiä aviomieheni kanssa. Peliä niiden pelimiesten kanssa.
T. Pelinainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: vaimonainenKovan iskemisen kohteena oleminen on paljon parempaa kuin seksi. Jännityskin pysyy yllä käsinkosketeltavan kiihkeänä, kun ei koskaan mene loppuun asti. Seksi on siihen verrattuna yliarvostettua.
Me ollaan sitten ihan erilaisia, mä nimittäin haluan juurikin sitä seksiä ja orgasmeja ja ilman mitään vetkutuksia. Kukin tyylillään.
Hyvä ettet harrastanut seksiä hänen kanssaan, vaikka varmasti sekin olisi ollut mahdollista jos häntä kohtaan sulla oli tunteita. Mutta koska et sitä tehnyt, et myöskään särkenyt itseäsi enempää. Kertoo siitä että olet hemmetin järkevä tapaus. Nyt itsetunto takaisin ja elämä jatkuu. Älä jää kaipaamaan tuollaista paskiaista. Tiedän että se satuttaa hetken ja anna sattua, mutta pääset kyllä yli. Ensi kerralla sitten taas olet hitusen viisaampi ja osaat tunnistaa tuollaiset jätkät paremmin ja pysyä heistä kaukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaalia?!
Ei, ei. Anaaliseksikin on seksiä. T. AP
En mä osaa sanoa. Itse en vaan halua panna miehiä jotka yrittää käyttää vaan seksiin ilman rakkautta, seksiä hän haki. Oon vähän vanhanaikainen. T. AP