Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en tajunnut iskeä kiinni? Eilen baarissa...

Vierailija
02.02.2019 |

Osu katseen pariin kertaan erittäin kauniin naisen kanssa. Ehkä elämäni nainen!

No ehdin unohtaa tämän hetkeksi. Räpläsin kännykkää parin metrin päästä tiskiltä niin tämä nainen tulee tosi iloisesti kysymään että kumpi meistä oli ensin jonossa. Sanoin häkeltyneenä että mene vaan, tilaan myöhemmin.

Kohta tulee tilattuaan vielä uudestaan sanomaan, että "anteeksi kun etuili mua" ja olin vaan että "ei se mitään" ja annoin se mennä tiehensä... Vasta jälkeenpäin tajusin, että olisikohan tossa pitänyt alkaa jotai juttua vääntämään...

M25

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse olisi tulkinnut tuollaista muuksi kuin perus ystävällisyydeksi.

Vierailija
2/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lohduttautua sillä, että potentiaalisia "elämäsi naisia" ei ole vain yksi vaan ihan tosi monta ja joku kerta joku niistä tulee taas antamaan tilaisuuden ja sillä kertaa et ole yhtä tyhmä kuin viimeksi.

Vierailija
4/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltttim kirjoitti:

En kyllä itse olisi tulkinnut tuollaista muuksi kuin perus ystävällisyydeksi.

Niin tulkitsinkin. Silti siinä oli mahdollisuus yrittää...

Ap

Vierailija
5/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä voisin naisena kuvitella että toi ois voinu olla ujo aloiteyritys siltä naiselta, ois kannattanut yrittää jutella, vaikka eihän tää enää nyt mitään auta. Ens kerralla sit!

Vierailija
6/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

omg

Vierailija
7/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aloiteyritys. Muuten ei olisi tullut enää uudestaan pahoittelemaan. :)

Vierailija
8/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

viuh

Vierailija
9/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi pitää aloitteena.

Vierailija
10/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit lohduttautua sillä, että potentiaalisia "elämäsi naisia" ei ole vain yksi vaan ihan tosi monta ja joku kerta joku niistä tulee taas antamaan tilaisuuden ja sillä kertaa et ole yhtä tyhmä kuin viimeksi.

Väärin, valitettavasti ainakin minun kohdallani. Olen jo 40 vuotta tehnyt samat virheet aina uudelleen. Jälkeenpäin on helppo aina viisastella, miten tulee jatkossa toimimaan, mutta ei sitä kuitenkaan muuksi muutu.

Vierailija
11/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä ei ollut tarkoitettu yhteen. Itse naisena tuossa tilanteessa olisin ollut määrätietoisempi, ja tunkenut kännykkäsi ohi. Jos kiinnostusta siis olisi ollut.

Vierailija
12/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ollut mela pystyssä heti.

Vierailija
13/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN MINÄ SITÄ TARKOITTANUT ETTÄ SE VÄLTTÄMÄTTÄ OLISI OLLUT ALOITE NAISELTA. Tinderissä joka 50. nainen tekee aloitteen mutta jos teen itse aloitteen niin 90% lämpeää. Pointti oli siinä, että tässä olisi ollut erittäin hyväksyttävää, helppoa ja suoraviivaista tehdä ITSE aloite.

Ap

Vierailija
14/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää miksi niin aikaansaavat, viisaat, ja kaikin puolin voimaantuneet naiset ei saa niitä aloitteita kuitenkaan tehtyä..

Vierailija
15/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluat olla ylläpitämässä sitä asetelmaa jossa kaikki vetovastuu on miehen harteilla?

Vierailija
16/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein meni. Koska muuten metoo.

Vierailija
17/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen meille vai teille toimii näissä aina osoittamaan sen mihin melaansa suunnata!

Vierailija
18/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap haluat olla ylläpitämässä sitä asetelmaa jossa kaikki vetovastuu on miehen harteilla?

Koska naisilla ei ole tarpeeksi testosteronia olla himoikkaita ja aloitteellisia. Olen oppinut, että jos on itse aloteellinen, johtaa se melkeen varmasti myönteiseen vuorovaikutukseen.

Ap

Vierailija
19/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osu katseen pariin kertaan erittäin kauniin naisen kanssa. Ehkä elämäni nainen!

No ehdin unohtaa tämän hetkeksi. Räpläsin kännykkää parin metrin päästä tiskiltä niin tämä nainen tulee tosi iloisesti kysymään että kumpi meistä oli ensin jonossa. Sanoin häkeltyneenä että mene vaan, tilaan myöhemmin.

Kohta tulee tilattuaan vielä uudestaan sanomaan, että "anteeksi kun etuili mua" ja olin vaan että "ei se mitään" ja annoin se mennä tiehensä... Vasta jälkeenpäin tajusin, että olisikohan tossa pitänyt alkaa jotai juttua vääntämään...

M25

Olit parin metrin päässä tiskiltä? Siis et missään jonossa? Ja tämä tulee kysymään, kumpi oli ensin jonossa? Vaikuttaa aika tyhmältä ihmiseltä. Eihän tuollaisen kanssa kestä elämää, kun kaikki pitää vääntää rautalangasta. Kun jotain elämän juttua tuossa näet.

Vierailija
20/33 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kiima tuoksuu tänne peräkamariin asti! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä