Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai kamala miten noloa, naapuri näki kaupassa kun olin palauttamassa pulloja

Vierailija
02.02.2019 |

En yleensä kyllä palauttele, heitän roskiin. Nyt niitä oli kertynyt niin paljon että ajattelin palauttaa. Olin jo valmiina nolona pullon palautus pisteellä kassien kanssa, kun naapuri sattui kävelemään juuri ohi. Moikkasi vain ja nolona moikkasin takaisin. Koitamme antaa mieheni kanssa perheestämme kuvan, että olemme hyvin toimeen tulevia (niinkuin olemmekin), toivottavasti tämä naapuri ei ala juoruamaan asiasta. :|

Niin ja mulla ei ole mitään ihmisiä vastaan jotka palauttavat pulloja, mutta kyllä se antaa vähän sellaisen pennin venyttäjän kuvan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että noloa tuossa oli ennemminkin se jos joku luulee, että juotte paljon.

Vierailija
2/4 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin myös, että oli noloa, kun hän näki, miten paljon käytätte alkoholijuomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin myös, että oli noloa, kun hän näki, miten paljon käytätte alkoholijuomia.

Muistan ajan, kun join ihan liikaa ja käärin tyhjiä pulloja talouspaperiin tai sanomalehteen ja yritin asettaa roskapussin keskelle, ettei näy läpi. Muutossa tyhjiä pulloja löytyi mm. vaatehuoneen perimmäisestä nurkasta ym piilopaikoista. Voi kamala niitä viininhuuruisia vuosia. Onneksi pystyin lopettamaan.

Vierailija
4/4 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti myöskään kierrätä mitään roskia, koska onhan se noloa jos naapuri näkee että näet sellaiset vaivan etkä vain heitä kaikkea samaan roskikseen?