Olen käyttänyt Cannabista yli 10v päivittäin. 15-vuotiaasta asti ja mielen terveyteni on ihan kunnossa. Itseasiassa kun opiskelin, sain 4-5 arvosanoja ammattikoulussa. Ja muut 2-3. Eli ei ainakaan minulla ole vaikuttanut älykkyyteen.
Kommentit (10)
Mulle tieekkö ihan vtun sama. Sitten oleen 50 vuottta tässä.
Millä olet rahoittanut päivittäisen käytön. Kasvatatko itse tai muuten tulee aika kalliiksi.
Selvästikkään aloittaja ei ole penaalin terävin kynä kun copy-pastaa aloituksen uudelleen.
Viimeksi sait kunnon jauhoituksen yhdyssanoista ja tyhmyydestä.
Tosi kiva juttu.
Kaikki tupakoivat ei saa keuhkosyöpää, kaikki lihavat ei oo diabeetikkoja, kaikki alkoholistit ei oo rantojen miehiä, kaikki kannabiksen käyttäjät ei oo laiskoja ja saamattomia. Se ei kai kuitenkaan tarkoita sitä, että niin ei voisi käydä. Toivottavasti saat vielä 10 tervettä vuotta lisää. Ehkä saat, ehkä et.
Linet lähtökohtaisesti kyvykkäämpi kuin muut. Ikäväksesi voin kuitenkin kertoa, että äo:si on laskenut ehkä kymmenen pinnaa, mikä ei tietysti vielä hirveästi näy. Kun jatkat polttamista, se laskee toisen kymmenen pinnaa ja sitten jo näkyy.
Tiedän mistä puhun, sillä olen alkoholisti, jonka kognitiiviset kyvyt ja älyllinen kapasiteetti on laskenut juopottelun seurauksena hurjasti. Olemme siis veljiä ja vertaisia.
Jos poltat sitä olet vaarassa saada kehkosyövän kuten tupakasta.
Vierailija kirjoitti:
Niitä vaaroja liioitellaan. Aivan liikaa.
Ammattikoululainen kertoo kaiken. Hahhaaaaaa. Siellähän on Suomen tyhmimmät.
CBD öljy on ihan laillista ja käytän sitä kipuun
Noin samoi aina edesmennyt juoppo setammekin. Kuoli sitten viinaan.