Tapailemani mies inhoaa koiria - outoa?
En tiedä onko taustalla jokin negatiivinen kokemus koirien kanssa, asiasta ei ole vielä puhuttu.
Silti tuntuu jotenkin oudolta, että toinen ihan inhoaa koiria sanojensa mukaan. Tykkää kuitenkin muista eläimistä.
Onko tämä outoa vai ihmettelenkö turhaan?
Kommentit (41)
Koirat haisee, sotkee ja tuhoaa paikkoja. Ovat arvaamattomia agressiivisuudessaan, joten niiden suhteen on syytäkin olla varuillaan.
Ihmiset jotka muuten vaan vihaa eläimiä, niin heissä on yleensä jotain vikaa. Heillä ei ole juurikaan empatiakykyä, kuten joku täällä vihjasikin. Ja jos empatiakyky on heikko niin millainen kumppani/ vanhempi/ ystävä hän on? Jos taas on huono kokemus eläimestä, sen ymmärtää.
Pahat ja/ tai " kovat" ihmiset ei pidä koirista. Halveksivat koirien vilpitöntä olemusta ja halua miellyttää. Oma kokemukseni.
Pitäisin häiriintyneenä sellaista miestä, joka ihan vihaa koiria, kissoja yms. Jotain epävakautta taustalla, mt-ongelmaa tai persoonallisuushäiriö. Ei kiitos.
Jos ei VÄLITÄ koirista, se on ok tunne, mutta inhoaminen on sellainen asia, jonka takia laittaisin välit poikki. Minusta miehellä yksi parhaista ominaisuuksista on juuri se, että pitää koirista ja koiran omistava mies saa aina siitä minulta pisteet. Se kertoo empatiakyvystä ja myös kyvystä kumppanuuteen sekä huolehtivaisuudesta. Kissan kanssa sama juttu.
Hevosmiehet on vähän toinen juttu, siinä on usein takana rahan ansaitseminen, mutta yleensä nämäkin kyllä on eläinystävällisiä tyyppejä.
Takana voi tietysti olla pelko, eli se mitä mies sanoo inhoksi, onkin pelkoa. Se on kuitenkin voitettavissa, koska koirassa on se hyvä puoli, että se tulee aina vastaan, kun ihminen vaan osoittaa ystävällisyyttä. Tietysti onhan niitä luonnehäiriöisiä koiriakin, mutta yleensä tavallinen kotikoira on kiltti ja ihmisystävällinen.
Miksi koirista pitäisi pitää? Harva eläin osaa olla yhtä ärsyttävä ja päällekäyvä.
Haluan kodin ilman karvoja, kuolaa ja kusta lattialla. Siksi iso ei varsinkin koirille.
Itse en inhoa koiria mutta en välitä niistä tippaakaan eikä koirat ole meille tervetulleita. Empatiani kohdistan ihmisiin enkä koiriin. Sen sijaan olen huomannut, että koirafanaatikoilla ei sitä empatiaa riitä mihinkään muuhun kuin koiriin. Erittäin arveluttava ja vastenmielinen piirre ihmisessä.
On varmaan ikäviä kokemuksia koirista hänellä. Koira pitää osata opettaa käyttäytymään, nuuten haukkuu ja räksyttää, pomppii vieraiden ihmisten päälle ja voi purra.
Vierailija kirjoitti:
Itse en inhoa koiria mutta en välitä niistä tippaakaan eikä koirat ole meille tervetulleita. Empatiani kohdistan ihmisiin enkä koiriin. Sen sijaan olen huomannut, että koirafanaatikoilla ei sitä empatiaa riitä mihinkään muuhun kuin koiriin. Erittäin arveluttava ja vastenmielinen piirre ihmisessä.
Koirista pitämätön ihminen on näiden mielestä kummallinen ja sairas, mutta itse saattavat julistaa inhoavansa jotain ihmisryhmää, yleensä lapsia.
Muha metin uskoiset inhoavat koiria.
Kukaan kelvollinen ihminen ei vihaa koiria. Luultavasti sosiopaatti.
Itse olen allerginen, mutta silti rakastan koiria.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko taustalla jokin negatiivinen kokemus koirien kanssa, asiasta ei ole vielä puhuttu.
Silti tuntuu jotenkin oudolta, että toinen ihan inhoaa koiria sanojensa mukaan. Tykkää kuitenkin muista eläimistä.
Onko tämä outoa vai ihmettelenkö turhaan?
No aika oudolta kuulostaa ettei muka tykkää koirista. Tosi outoa.
Kysy mieheltä, onko kiduttanut eläimiä lapsena. Repinyt siipiä hyönteisiltä, pistellyt nuppineuloja sammakonpoikasiin tai hukuttanut kissanpentuja..
Jätä se sika
Ihminen on epäilyttävä jos ei tykkää koirista tai jos koirat ei tykkää hänestä.
En haluais olla sellasen miehen kanssa joka ei pidä eläimistä, varsinkaan koirista. Epäilyttävä tyyppi.
Minä inhoan ihmisiä jotka inhoavat eläimiä.
Arvostan ihmisiä jotka pitävät eläimistä.
Jos ihminen kohtelee eläimiä huonosti, niin hän on auttamattomasti eläintä alempi olio minun silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Minä inhoan ihmisiä jotka inhoavat eläimiä.
Arvostan ihmisiä jotka pitävät eläimistä.
Jos ihminen kohtelee eläimiä huonosti, niin hän on auttamattomasti eläintä alempi olio minun silmissäni.
Sanoo hän, joka juoksisi kirkuen karkuun kun olalle heitettäisiin esim. karvainen tarantella tai kesy kuristajakäärme.
Suurin osa koirista on huonosti koulutettuja, louskuttavia, koheltavia, kuolaavia ja pahalta haisevia rakkeja, jotka kusevat ja paskantavat ympäristön.
Juu tiedän, ettei ole koiran itsensä syytä, mutta siitä huolimatta näistä syistä en erityisemmin koirista pidä. Joitakin suorastaan inhoan.
En lainkaan ihmettele, että koiria myrkytetään; koiranomistajat tässä kohden katsokoot peiliin - ja toisiaan. Mikä ihme saa ihmisen ajattelemaan, ettei meidän Mustin ulvonta/ haukunta/ kusilammikot/ paskakasat nyt ketään haittaa..??
Inho on outoa.Se jos ei pidä on normaalia.Miten reagoi koiran nähdessään?