Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies inhoaa koiria - outoa?

Vierailija
02.02.2019 |

En tiedä onko taustalla jokin negatiivinen kokemus koirien kanssa, asiasta ei ole vielä puhuttu.
Silti tuntuu jotenkin oudolta, että toinen ihan inhoaa koiria sanojensa mukaan. Tykkää kuitenkin muista eläimistä.
Onko tämä outoa vai ihmettelenkö turhaan?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies tykkää kissoista.

Vierailija
2/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan outoa. Pidän outoina ihmisiä, joilla on koiria pl. esim. opaskoirat, poliisikoirat, metsästyskoirat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt kenestäkin on outoa. Olen lukenut, että diktaattorit ja itsevaltiaat eivät yleensä ole pitäneet kissoista. Ilmeisesti tapailemallasi miehellä ei sitten ole ainakaan sellaisia haaveita.

Vierailija
4/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt kenestäkin on outoa. Olen lukenut, että diktaattorit ja itsevaltiaat eivät yleensä ole pitäneet kissoista. Ilmeisesti tapailemallasi miehellä ei sitten ole ainakaan sellaisia haaveita.

puhuttiin koirista eli peneistä, ei kissoista eli kateista.

Vierailija
5/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelläs se Blondi-niminen koira olikaan?

Vierailija
6/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatu tykkäs koirista, inhos kissoja.

Vierailija
7/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja?

Vierailija
8/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenttini aadolfista poistettiin koska sukunimi on tabu

Vierailija
9/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja?

Puhuit ite Blondista, joka oli koiransa nimi.

Vierailija
10/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten irtoaminen on minusta aina outoa. Kaikesta ei tarvitse pitää, mutta kun on koirasta kyse, inho on aika voimakas termi.

Jos jotain kannattaa inhota, niin koirien mänttejä omistajia, jotka ovat 100 %:sesti kaikkien koiraongelmien takana.

Vierailija
11/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä koirista, kissoista kylläkin. On monta muutakin eläinlajia joista en pidä, mm. Apinat.

Koirista on huonoja kokemuksia

Vierailija
12/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti oikeasti pelkää koiria mutta sellaistahan ei tosimies tunnusta.

Vierailija
13/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi mies tykkää kissoista.

Tästä olen kyllä samaa mieltä! Miehellä on ollut kissa. Ap

Vierailija
14/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan outoa. Itse en pidä mistään eläimistä ja olen kokenut koiran (käytöshäiröisen sellaisen) erittäin epämiellyttävä suhteessa, jonka lopetin. En pystyisi asumaan taloudessa, jossa on eläimiä. Nykyinen puolisoni on samaa mieltä kuin minä.

Vierailija
15/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku ikävä kokemus tai sitten vanhemmat opettaneet inhoamaan. Kissoja moni inhoaa, jostain kumman syystä.

Vierailija
16/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ja koirat ovat ärsyttäviä, ja nekin kuuluisi vapauteen. Te muka eläinrakkaat aiheutatte kärsimytä eläimille. Lemmikeitä tuotetaan ja ta.p.e.t.a.an ympäri maailman teidän omahyväisyyden takia. Kun niin suureen ääneen moni vauhkoaa että suomi näyttää vihreässä politiikassa esimerkkiä, miksi se esimerkki ei päde teidän henkilökähtaisissa valinnoissa. Miksi rääkkäätte eläimiä ja aiheutatte turhaa kärsimystä?

Vierailija
17/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisessä joka ei lähtökohtaisesti pidä koirista ( saati mistään eläimistä) on jotain vinksallaan. Oman kokemukseni mukaan ovat jotenkin kylmiä tyyppejä aina. En mäkään jaksa mitään koirafanaatikoita, joille ne on koko elämä, mutta.. Koirat on yleensä hyväntahtoisia ja kilttejä eläimiä, jotka haluaa vieläpä miellyttää ihmistä. Jos joku inhoaa tuollaisia viattomia luontokappaleita, hän on luultavasti jotenkin häriöinen tyyppi. Sori vaan, mutta näin koen itse.

Vierailija
18/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisessä joka ei lähtökohtaisesti pidä koirista ( saati mistään eläimistä) on jotain vinksallaan. Oman kokemukseni mukaan ovat jotenkin kylmiä tyyppejä aina. En mäkään jaksa mitään koirafanaatikoita, joille ne on koko elämä, mutta.. Koirat on yleensä hyväntahtoisia ja kilttejä eläimiä, jotka haluaa vieläpä miellyttää ihmistä. Jos joku inhoaa tuollaisia viattomia luontokappaleita, hän on luultavasti jotenkin häriöinen tyyppi. Sori vaan, mutta näin koen itse.

Minustakin inho eläintä kohtaan on arvelluttavaa. Varmastihan kyse on jostain huonosta kokemuksesta tai oudosta päähän iskostetusta uskomuksesta, jos inho kohdistuu yhteen eläimeen.

Vierailija
19/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi outoa? Ei elukoista ole pakko pitää jos ei halua.

Vierailija
20/41 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vinkki. Tarkkaile miehen empatiakykyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan