Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haalarivaihto

16.05.2006 |

Hei!

Minulla olisi käyttämätön haalari, hattu, töppöset ja hanskat äitiyspakkauksesta 2003. Haluaisin vaihtaa ne vuoden 2006 vastaaviin.

Tuo 2003 pakkauksessa tullut on se liila/valkoinen ja on aika tyttömäinen. Tytölle en sitä käyttänyt (oli ekana talvena liian iso ja tokana liian pieni...) ja nyt olisi kiva saada tuo uusi poikamaisempi haalari ensi talveksi tälle uudelle tulokkaalle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme siis pääkaupunkiseudulla, mutta ei kai tuo vaihto niin kalliiksi postinakaan tule.

Vierailija
2/2 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut vaihtokaupasta. Pakkaus ei ole vielä saapunut, mutta päätöksen olen saanut Kelasta, ja se oli tehty vajaa viikko sitten. En asu pääkaupunkiseudulla, mutta seuraavan kerran olen tulossa Helsinkiin käymään 6.-8.6. Ja luulen, että kyllä meidän pakkaus tuohon mennessä varmasti jo tulee. Eli mahdollisesti voitais vaihtaa haalarit ilman postikuluja.

Jos olet edelleen kiinnostunut, niin laitatko minulle sähköpostia osoitteeseen pihlajanmarja80 at luukku.com

Käyn nimittäin täällä palstalla tosi harvoin, joten muuten voi mennä sun viestit ohitse=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla