Elokuvanäytöksissä yhä enemmän älypuhelimien kajastusta siellä täällä, koska Some 24/7!
On se niin vaikeaa keskittyä elokuvan katsomiseen?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se todella häiritsee, koska pimeässä ne välkkyvät näytöt häikäisee niitä, jotka katsoo elokuvaa.
Jääkää nettiaddiktit kotiin! Pysyvästi. Ääliöitten takia ei enää viitsi käydä elokuvissa.
Eihän somesukupolvelle ole niinkään tärkeää käydä elokuvissa sen elokuvan takia, vaan siksi että saa päivittää someen olevansa elokuvissa :) Ei ne kotiin jää, vaan metsästää hyviä tilaisuuksia saada näyttää että elää jännittävää ja täyttä elämää.
Jokin nykyihmisen psyykeessä lienee peruuttamattomasti muuttunut.
Hahhaha sanotko tämän somesukupolvelaisen kokemuksella? Taitaa siellä joku Pirkko tai Pekka tuntea yleemmyyttä somesukupolveen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Se todella häiritsee, koska pimeässä ne välkkyvät näytöt häikäisee niitä, jotka katsoo elokuvaa.
Jääkää nettiaddiktit kotiin! Pysyvästi. Ääliöitten takia ei enää viitsi käydä elokuvissa.
Mä ainakin keskityn elokuvaan, ei siinä ehdi muitten kännyköistä hermostua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pelkää huomauttaa ihmisille, jotka useampaan otteeseen räpläävät puhelintaan leffan aikana. Paheksun asiaa aina niin suureen ääneen, että muutkin kuulevat.
Yleensä tosin käyn leffassa iltapäivisin, kun olen melkein ainoa katsoja. Ei haittaa, jos jollain toisella penkkirivillä joku on kännynsä orja.
Hahahah eli olet sellainen keski-ikäinen säälittävä siellä sanomassa ”on kyllä niiiin typerää käyttää puhelinta elokuvissa!!! Nykynuoret!!!”
Vierailija kirjoitti:
Minä en pelkää huomauttaa ihmisille, jotka useampaan otteeseen räpläävät puhelintaan leffan aikana. Paheksun asiaa aina niin suureen ääneen, että muutkin kuulevat.
Yleensä tosin käyn leffassa iltapäivisin, kun olen melkein ainoa katsoja. Ei haittaa, jos jollain toisella penkkirivillä joku on kännynsä orja.
Nii mikähän häiritsee enemmän, jonkun kännykkä vai sun kovaääniset valitukset?
Voisitko ap kirjoittaa lauseen kokonaan?
Erityisesti naisia viehättää tämä loputon puhelimen tuijotus.
Kyllähän leffassa saa puhelinta katsoa.
Se puhelinlokerikko pitäisi olla lukittava boksi, kuten vaikka kuntosalin vaatekaapit mutta pieni lokero seinällä. Jokaiselle oma eli tyyliin pari sataa lokerikkoa siihen teatterin sivuseinään josta tullaan sinne.
Muutenhan ei tietenkään rauhassa pystyisi leffaa katsomaan, jos pitäisi pelätä milloin se puhelin lähtee kävelemään siitä.
Tietysti tällaista lokerikkoa ei ikinä tule tulemaan Suomen teattereihin.