Kuinka paljon nuorempi mies "on ok"?
Itse 28v ja pitkään ollut ihastunut 21v pojankoltiaiseen... Molemmilla lapsi edellisestä suhteesta ja elämänarvot samanlaiset. Vakityöt jne.
Jotenkin vaan tuo ikäero hirvittää... Onko muilla ollut "näin isoja" ikäeroja, miten suhde on toiminut?
Kommentit (29)
Tämä on jotenkin hassu kysymys. Naiset AINA murehtivat sitä, että mies onkin nuorempi..että voi kamala, mitä ihmiset ajattelevat....
Voitteko kuvitella, että joku 30-v mies murehtisi SITÄ, että tyttöystävä on nuorempi!!! Hän korkeintaan murehtii sitä, että ei löydy enää nuorempaa kuin 15-vuotiaita.... Hänelle vaan käy 13-14-vuotiaat..... Parikymppinen on aivan liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi niin sopiva yksi 32v mies ja hänkin vaikuttaisi kiinnostuneelta. Mutta kyllä pääkopassa takoo aika vahvasti että ei mitenkään voi olla, ainakaan vakavasti. Miksi ihmeessä ottaisi vanhan harpun kun on nuorempiakin tarjolla.
Niin ja itse olen siis 11 v vanhempi. Apua. Onko kellään toiminut tuommoinen ikäero?
Teillä on ihanteellinen ikäero. Eliniän odote huomioiden tuo 7 vuotta noin päin on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaapa lupaavalta, jos jo 21-vuotiaalla "pojankoltiaisella" on lapsi edellisestä suhteesta.
päästään varmaan taas siihe faktaan, että tyttö halunnu lapsen ja isäksi joutunu vahingossa... useimmiten näin kuitenki.
No vahingossa isäksi joutunut se hölmöin on. Eikö ole ikinä ehkäisystä kuullut? Eihän siinä, jokainen on joskus hölmö. Mutta parempi sellainen hölmö, joka myöntää virheensä kuin sellainen, joka syyttelee muita.
naisetkaan ei ilmeisesti ole kuulleet ehkäisystä, kun abortteja tehdään tuhansia vuosittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi niin sopiva yksi 32v mies ja hänkin vaikuttaisi kiinnostuneelta. Mutta kyllä pääkopassa takoo aika vahvasti että ei mitenkään voi olla, ainakaan vakavasti. Miksi ihmeessä ottaisi vanhan harpun kun on nuorempiakin tarjolla.
Niin ja itse olen siis 11 v vanhempi. Apua. Onko kellään toiminut tuommoinen ikäero?
Minä olin 37 ja mies 23 kun tavattiin vuonna 2001. Aluksi ajattelin ettei voi toimia kun vanhin tyttärenikin on häntä alle kymmenen vuotta nuorempi, ja yritettiin pitää juttu vain pelkkänä salaisena seksisuhteena. Ei se nyt vaan sellaisena pysynyt kun niin kovasti toisistamme tykättiin. Ja yhdessä ollaan edelleen.
Perinteinen laskukaava on oma ikä/2+7. Sun tapauksessa siis 21. Anna mennä vaan.
(Tämä pätee vain täysi-ikäisiin, huom!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin päin, että nainen vanhempi, ikäero yleensä alkaa enne pitkää tuottaa ongelmia, kun naiset rupsahtavat lähes aina nopeammin ja nuorempina kuin miehet. Sanoisin, että tuo voi teidän tapauksessanne toimia pari vuotta, mutta tuskin pidempään.
Itse asiassa totuus on juuri päin vastoin. On paljon enemmän timmejä viisikymppisiä naisia kuin miehiä. Seitsenkymppinen nainen voi olla täydessä terässä, mutta lähes kaikki miehet ovat silloin jo vanhoja. Ja kahdeksankymppisenä nainen on yksin. Joten vanhenemisen kannalta naisen pitäisi ottaa aina 10 v nuorempi puoliso.
Jostain syystä miehet eivät näe itsessään ikääntymisen merkkejä. Vaikkei ryppyjä olisikaan, niin takapuolen lihasten häviäminen on ensimmäinen vanhan miehen merkki. Onko miesten jotenkin vaikea treenata pakaroita vai mistä johtuu, että lähes kaikilla miehillä on tyhjyyttä lököttävät pöksyt. Tietynlainen kaljuuntuminen tuo myös todella pappamaisen vaikutelman. On pari kertaa käynyt itseään nuorekkaaksi kuvailleen miehen kanssa treffeillä ja olivat kyllä ikäistään jopa vanhemman näköisiä.
Mä olen 37v ja miesystävä 24v. Ikäeroa ei meistä kuulemma huomaa ulkoisesti ollenkaan, miehellä parta jne. Niin, ja tunnen 19v hyvin kypsän isän, on niitä kypsiä nuoria isejäkin.
Taidat olla mies? Mun ikäisissä ja nuoremmissakin miehissä on jo rupsahtaneisuutta näkyvissä, saati sitten yli kolmekymppisissä miehissä. Sitten taas on paljon yli 40-vuotiaita naisia, jotka ovat todella hyvin säilyneitä.
Se pian 28 täyttävä nainen