Perheenäiti ahdistui kehossaan ja kirjoitti päiväkirjaan, ettei voi olla enää nainen – nyt Susi Nousiainen on lapsilleen isä
Kommentit (69)
Okei. Mitäs siitä? Oma elämänsä, mikäpä minä sitä olen arvostelemaan. Hyvä jos on nyt tyytyväinen itseensä, niin voi olla myös hyvä vanhempi lapsilleen.
Muuttuuko äiti isäksi jos vaihtaa sukupuoltaan? Eikö lapsen synnyttänyt henkilö ole aina äiti? Vai pitäisikö kaikkia vanhempia kutsua vain vanhemmiksi eikä äideiksi ja iseksi?
En nyt keksi mitään muuta negatiivista kuin että kauniista naisesta tuli hyypän näköinen mies.
Vaivaa että artikkeleissa ei koskaan kerrota, ottavatko he sukupuolenvaihdosleikkauksen myös vai eivät. Suomessa muut eivät saa edes pientä kosmeettista iholeikkausta, gynekologia, kunnon hammashoitoa tai keuhkokuvaa, jos joku sitä kysyisi, ellei yksityiselle ole varaa.
Aika osuvan nimen valitsi Toisena nimenä varmaan Ruma
Vielä piti tämäkin nähdä vanhoilla päivillään
Voi lapsiparat. Ensin äiti on äiti, sitten äiti onkin isä. Ei varmasti tee hyvää lasten psyykelle.
Vierailija kirjoitti:
Aika osuvan nimen valitsi Toisena nimenä varmaan Ruma
Kolmas nimi Kamala.
Aikoinaan oli kirjailija Väinö Kirstinä ota sitten
selvää miten päin on oikein
Voi lapsia, menettivät äitinsä. Ovat siis orpoja nykyään. :(
Surullista. Lasten kannalta ja "Susin" itsensä kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsia, menettivät äitinsä. Ovat siis orpoja nykyään. :(
En voi ymmärtää.:(
Tämä on aihepiiri, jota mun on todella vaikea ymmärtää. Henkilö on kuitenkin ollut raskaana ja synnyttänyt. Miksi on ryhtynyt noin voimakkaasti naiselliseen juttuun, jos on kokenut olevansa mies? Vai tuliko tämä mies-ajatus vasta raskauden aikana/jälkeen?
Susi