Eikö teitä nolota kun Jumala ja kaikki kuolleet sukulaiset näkevät kun olette paskalla?
Sieltä pilven reunalta katselevat kun väännätte torttua.
Kommentit (23)
Joskus on tullut mieleen pokea katsoessa ja masturboidessa, että näkeekö ne tämän.
Jos mä olisin ihanassa, upeimmassa paratiisissa mitä ei voi edes kuvitella, mä luulen, et mä katselisin vähän muita juttuja ku jotain sukulaista paskalla... en tiiä.
Sukulaiset ovat maan alla ja sitten tuomiopäivänä pyörivät jerusalemiin maan alla.
Mulla on Frank Zappan juliste pönttöä vastapäätä. Zappa on mun jumala ja sekin istuu pöntöllä. Jumalia me tässä kaikki ollaan.
Voi kuule, olen käynyt sukulaisteni kanssa ulkohuusissa paskalla jo heidän eläessään. Joten ei se ole heille mitään uutta. Ja ne joiden kanssa en ole käynyt, eiköhän paskantaminen heille ole ihan tuttu asia? Harvempipa sitä elämästään selviää koskaan paskalla käymättä.
Mitä Jumalaan tulee niin hänhän on koko paskannussysteemin luonut. Voi ihailla suunnitelmansa tulosta kun katselee.
Jos joku jumala olisi, niin sieltä katsoen kaikki täällä on joka tapauksessa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin ihanassa, upeimmassa paratiisissa mitä ei voi edes kuvitella, mä luulen, et mä katselisin vähän muita juttuja ku jotain sukulaista paskalla... en tiiä.
Porukka on siellä ikuisuuden, joten tulee varmaan kiusaus välillä katsoa "roskaviihdettäkin".
Muistan kun olin 5.luokalla, niin meidän opettaja teki itsemurhan. Sitten joku aika sen jälkeen suihkussa mietin, että katsookohan se mua nyt, voi apua... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukka on siellä ikuisuuden, joten tulee varmaan kiusaus välillä katsoa "roskaviihdettäkin".
Tarkoitat "paskaviihdettä".
Kuolleet ihmiset eivät ole täällä vaeltelemassa ja katselemassa vaan he odottavat lopullista säilömispaikkaansa muualla. Jumala sitten taas priorisoi mihin keskittyy. Jos ihminen ei tarvitse apua tortun vääntämiseen vaan suolisto on kunnossa, niin Jumalalla on varmasti muutakin tekemistä. Voihan sitä suolitukoksessa pyytää apua.
1. Jumala on sen paskasysteemin minulle suunnitellut, eiköhän kärsi nähdä toimitukseni.
2. Kuolleet sukulaiseni ovat itsekin paskalla käyneet, eivätköhän kärsi nähdä toimitukseni.
Oishan se kiva, jos lottokuponkia täyttäessä kuollut sukulainen olisi olan takana supattamassa oikeat numerot.
Siksi kietaisenkin aina suihkuverhon ympärille. Hih hih, siinäpähän kyyläävät.
Haaaa, joku muukin on ajatellut ihan samaa! Eli kun koko kuollut suku leijuu ektoplasmana katossa niin nehän näkevät minut myös mas....boimassa ja kakalla. Jumalallakin on aikaa seurata kaikkien kaikkia ajatuksia. On se metkaa.
Toinen juttu mitä olen miettinyt on se millaista on taivaassa/helevetissä. Ovatko kaikki siellä sen ikäisiä kuin ovat kuollessaan? Hirveästi dementikkoja ja vanhoja sairaita ihmisiä. Tylsää! Onko pakko mennä?
Olen kyllä monta kertaa miettinyt että näkevätkö ne. Ja jos näkevät, ei voi mitään.
Koetan kyllä suoriutua nopeasti, etteivät ehdi nähdä ihan kaikkea.
Joudun käyttämään kaikenlaisia suolistonvauhdittamisaineksia ja pellavansiemeniä että ei tarvitse kauaa istua tuijoteltavana.
Kyllä se on vaan niin noloa.
Nolottaa. Siksi en ole 35 vuoteen käynyt vessassa muuta kuin pesemässä kädet.