Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Teen sit lomalla." Suuri prokrastinaatioketju eli viivyttelijät jonoon!

Vierailija
25.11.2023 |

Tai no. Jos on kovin paha vitkutus päällä, tuskin tähän ketjuun tulee yhtään vastausta. No mutta, koska on hauskempaa suunnitella kuin tehdä, listataanpa surkeimmat viivyttelyviritykset. Meikä aloittaa:

- piti opetella rennosti omaan tahtiin saksaa Duolingosta. Tulos: yhden päivän aherrus ja siinä se. Rahat säästyi. 

- aiemmassa vuokra-asunnossa piti ottaa käyttöön astianpesukone. Tulos: 15 vuotta käsin tiskaamista, koska ei "viitsi" nyt selata ohjekirjaa ja muutenkin koneen täyttö on NIIN vaivalloista. 

- tuossa on siistissä pinossa elokuusta asti tulleet paikallislehdet, jotka ovat ilmaisjakelussa ja joita en ole saanut aikaiseksi perua. Jopa "ei ilmaisjakeluita" -kyltti odottaa edelleen askartelemistansa. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon prokrastinaation äiti, mutta pakko sanoa, että eilen join 2 kuppia kahvia ja sen päällä 0,5 l:n pullon Pepsi Maxia, niin jopa alkoi hihat heilua ja kotityöt onnistua. Sori nyt, että tarjoilin päinvastaisen esimerkin, mutta oon aivan fiilareissa.

Vierailija
2/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pitänyt ainakin kaksi vuotta mennä adhd-tutkimuksiin.

En ole saanut aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siirtänyt siivousta joka päivä lauantaihin, koska se on siivouspäivä. No nyt kun on lauantai dataan vaan kännykällä eikä puhettakaan siivouksesta.

Vierailija
4/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon siirtänyt siivousta joka päivä lauantaihin, koska se on siivouspäivä. No nyt kun on lauantai dataan vaan kännykällä eikä puhettakaan siivouksesta.

Aina on ens viikon lauantai. 

Vierailija
5/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri - edellisestä kerrasta ehkä 7 vuotta, en muista tarkalleen.

Tavaroiden myynti - en jaksa. Saatan ottaa kuvat ja siihen jää.

Vaatteiden osto - käytän vanhat loppuun ensin ja nyt taitaa olla yhdet hyvät housut jäljellä (nekin vähän niin ja näin). Ei koske niinkään paitoja, enemmän just housuja.

T. Tyhmä, laiska ja saamaton

Vierailija
6/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaan pyykin vuori ylettää takkahuoneen sohvalla kattoon asti, viikkaan sitten kun on vapaapäivä.

Tytär muutti kotoa neljä vuotta sitten ja antoi minulle tehtäväksi myydä vanha koulupöytänsä pois. En ole saanut aikaiseksi.

Siivouspäivä on lauantaina, paitsi jos silloin on työpäivä, ja aika usein on. Raivaan kyllä pahimpia lähes päivittäin, ettei kokonaan pashaan hukuta ja että edes elintarvikehygienia on hyvällä tasolla..

Vierailija
7/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin hitto vie maksamaan kirjastosakkoja monta kymppiä, koska olin liian saamaton tekemään kirjastoreissun (ei oo kaukana). Ja sitten olin liian saamaton uusimaan lainoja verkossa. Tästä ansaitsisi jo mitalin! 

Vierailija
8/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Meillä on vaatehuoneessa odottanut noin 5 vuotta useampi säkki vaatetta uffin laatikkoon vientiä. 

-Talo valmistui 2007, eteisestä puuttuu ulko-oven kynnyksen edestä jalkalista. 

-Mökillä jäi syksyllä piha-aidan portin rakentamisen jäljiltä laudanpätkiä maahan lojumaan. Ehkä sitten ens vuonna alkukesästä tulee korjattua pois kun pitää ajaa siitä nurtsi. 

-Tuossa lasikuistilla on ollut pesun jäljiltä kuivumassa koiran alustana käytetty vanha täkki, se on levitetty ruokailuryhmän tuolin selkänojien päälle joskus elokuun lopussa. Onkohan se jo kuiva🤔

-Olkkarin sohvapöydästä ja tv-tasosta sekä meidän makkarin yöpöydistä puuttuu laatikoiden/ovien vetimet. Ne on ostettu silloin 2007 kun muutettiin tähän ja vetimet on valmiina odottamassa joka huonekalun sisällä. 

Vierailija
9/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin Wilman salasanan eikä järjestelmä antanut vaihtaa sitä ilman koululla käyntiä. Siitä on aikaa n. 5 vuotta.

Puolisolla Wilma on kuulemma toiminut.

Vierailija
10/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon prokrastinaation äiti, mutta pakko sanoa, että eilen join 2 kuppia kahvia ja sen päällä 0,5 l:n pullon Pepsi Maxia, niin jopa alkoi hihat heilua ja kotityöt onnistua. Sori nyt, että tarjoilin päinvastaisen esimerkin, mutta oon aivan fiilareissa.

Liian helposti laitetaan kaikki pnaation alle. Tuollainen energianpuute ei ole pnaatiota. Kun saat energiapiikin/sokerihumalan/vastaavan, niin saat tehtyä.

Vierailija
11/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ottaa palan teippiä ja kirjoittaa siihen "ei ilmaisjakelua". Ei sen tarvitse olla mikään taideteos.

Vierailija
12/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ottaa palan teippiä ja kirjoittaa siihen "ei ilmaisjakelua". Ei sen tarvitse olla mikään taideteos.

En nyt tiedä ymmärsitkö tämän ketjun idean?

Vierailija
13/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap duolingoa voi käyttää ilmaseks

Vierailija
14/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap duolingoa voi käyttää ilmaseks

Hmm? Jouduin laittamaan maksukortin tiedot, tarjolla oli muistaakseni 30 päivän free trial. Mutta voi olla, että erehdyn. Kas kun en jaksanut oikein lukea niitä ehtoja ja mitälie. 

Vierailija
15/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään saa aikaiseksi blokata av:tä tästä puhelimeni nettiselaimelta, vaikka läppärin selaimelta blokkasin sen vuosia sitten työtehon lisäämiseksi.

Vierailija
16/16 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viistoista vuotta(!) sitten hajosi vessan käsisuihku. Uusi ostettiin hetimiten, mutta vaihto tapahtui vasta tänä syksynä. Menihän siihen jopa 15 sekuntia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi