Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isojen luomurintojen näköiset rinnat implanteilla?

Vierailija
01.02.2019 |

Mulla on nyt tylsät, liian pienet, kiinteät rinnat (B75). Kukaan mies ei ole koskaan pitänyt niitä viehättävinä, vaan ovat harmitelleet sitä, kun en ole muodokkaampi rintavarustukseltani. En jaksa taistella tuulimyllyjä vastaan ja pidän itsekin isoja rimtoja seksikkäinä. Haluaisin noin D- tai E-kupin luomurintoja muistuttavat rinnat (siis hieman roikkuvat). Saako näin pienistä rinnoista sellaisia mitenkään?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laihduta ja jumppaa  timmi kroppa

Olen hoikka ja mulla on melko timmi kroppa jo valmiiksi. Mutta eipä siitä ole mitään iloa kumppanin löytämisessä, jos on miita vajavaisuuksia, kuten pienet rinnat.

T. Ap

Vierailija
22/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän trollilta kuulostaa. Mutta jos tissit oikeasti vaivaa niin voi hankkia uudet.

Vierailija
24/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki! Tsekkaa vaikka Tuksun nykyiset.

Vierailija
25/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tilanne ennen implantteja oli sama ku sulla, ap. Sit mulle laitettiin pisaran muotoiset 350-millilitraiset rintalihaksen päälle. Tuli tosi nätit, operaatiosta jo vuosia ja luulen et harva uskoo et mulla on implantit. En useinkaan enää itsekään niiden olemassaoloa juuri muista.

Vierailija
26/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa toki! Tsekkaa vaikka Tuksun nykyiset.

Nice! Kieltämättä hän on mennyt rintavarustukseltaan huomattavasti parempaan suuntaan vuosien varrella. Hänellä on niissä vanhoissa (sinänsä kasvoiltaan tosi näteissä) kuvissa aika pienet ja kiinteät rinnat. Haluaisin itse sellaisen Tuksu-muutoksen rinnoilleni.

Vierailija
27/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, nyt liivikoko 70E, en silti ole mikään povipommi vaan sopusuhtainen 165 cm, 60 kg.

25

Vierailija
28/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvansiirto taitaa olla ainut keino saada oikeasti aidonnäköiset tissit.

Vierailija
29/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvansiirto taitaa olla ainut keino saada oikeasti aidonnäköiset tissit.

Pysyyköhän se rasva siellä? Voisin kyllä lantiosta ja reisistä siirtää vaikka kaiken ylimääräisen rintoihin. :)

Vierailija
30/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatria sä tarttet, et isompia rintoja.

Vierailija
31/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂. Luomut isot kiinteät luomuriipparit mulla. Mammografioissa tarkastelevat tarkoin onko arpia😂 .XDDDDD miehiä kiinnostavat, itsekin tykkään!

Vierailija
32/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.ytimg.com/vi/zuz1Wk0JUTE/maxresdefault.jpg

Näyttäisi saavan.

Näyttää tuossa after-kuvassa kymmenen kiloa lihavammalta.

Vierailija
33/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän omaa rintaa sen luonnollisempi implanteilla. Käy konsultaatiossa siellähän se selviää.. jos ihan riipparit haluaa niin voi olla ettei kerralla pysty niin isoja implantteja laittaa, eli voi olla että tarvitset useamman leikkauksen. Mulla on 460ml implantit, kuppikoko n G75, mut ei mitkään riipparit ole, että uskon että implantit tarvii olla joku n700ml.

Vierailija
34/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tylsä elämä täytyy olla että tekeytyy netissä naiseksi joka haaveilee roikkurinnoista? Aloituksesta näkee ottallaankin että se on pervo-pertin kirjoittama.

Vierailija
35/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tylsä elämä täytyy olla että tekeytyy netissä naiseksi joka haaveilee roikkurinnoista? Aloituksesta näkee ottallaankin että se on pervo-pertin kirjoittama.

Elämäni on tylsää ehkä, mutta olen nainen. :)

T. Ap

Vierailija
36/36 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooo niit on pisaramallisia ja palloja...

mut isot rinnat tekee vanhemman näköseks ja myös tuhdimman.. itelläni on silikonit... ja rheellisesti olin ehkä parempikroppanen ku mul oli a-kuppi. :D

mut miehiä kiinnostaa rinnat , siis yksityiskohtana.

kokonaisuutena mun mielestä isot rinnat ei oo hyvä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi