Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa jos kymmenenvuotta yhdessä ollut kolmekymppinen pariskunta viitsii viikonloppulomalla nähdä hirveän vaivan ja

Vierailija
01.02.2019 |

siirellä mökin huonekaluja että saavat sänkynsä yhteen parisängyksi? Oli siis erilliset makkarit missä sängyt ja ne oli retuutettava toiseen makkariin vaan että voivat nukkua vierekkäin. Luulis että pari yötä menis yksinkin piereskellessä. Jo 4vuotta naimisissakin. Nainen on kyllä paljon merillä hommissa että ehkä se yhteinenaika on sitten arvokkaampaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/10 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe asiassa mitään outoa. Sen sijaan on aika outoa että joku miettii tällaista niin paljon että viitsii tehdä asiasta aloituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Me tehtäisiin noin ja hotellissakin siirretään sängyt yhteen, jos sattuu erillisvuoteellinen huone. T pariskunta 54 ja 55 vuotta, yhdessäoloa 32 vuotta.

Vierailija
4/10 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Me tehtäisiin noin ja hotellissakin siirretään sängyt yhteen, jos sattuu erillisvuoteellinen huone. T pariskunta 54 ja 55 vuotta, yhdessäoloa 32 vuotta.

Miksi?

Vierailija
5/10 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Me tehtäisiin samalla tavalla. t. 21 vuotta naimisissa

Vierailija
6/10 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on AINA oma kerrossänky mukana. Se on normaalia.

Vierailija
7/10 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies voisi tehdä noin. Itse en kertakaikkiaan jaksa nähdä vaivaa yhden yön vuoksi.

Vierailija
8/10 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtäisiin noin ehdottomasti! Mitä järkeä olla yhdessä lomailemassa ja viettämässä laatuaikaa jos ei edes nukuta/halailla samassa sängyssä...mulle on hotellissa yks tärkeimpiä asioita se että on mahdollisuus nukkua vierekkäin samassa sängyssä. Ihanaa sekä nukahtaa ja aamulla herätä kun toinen on siinä ihan vieressä...Yhdessä 6 vuotta.

Vierailija
9/10 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Noin mekin tehdään. Mutta ne kaksi erillistä sänkyä yhteen siirrettynä on kyllä helvetin epämukavat nukkua.

Vierailija
10/10 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tuossa on? Juuri noin mekin tehdään, vaikka yhdessä oltu jo yli 40 vuotta. Miten siinä kapeassa sängyssä voi edes rakastella?