Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä(kin) tottunut seksittömään suhteeseen?

Vierailija
01.02.2019 |

Tällainen huomio 44 vuotiaalta mieheltä: viimeinen vuosi vaimon kanssa ollut hiljalleen vähentynyt seksielämä johtuen hänen haluttomuudestaan ja edellisestä seksikerrasta on nyt jo yli 2 kk. Ikinä en olisi tätä uskonut myöntäväni, mutta jotenkin tähänkin hiljalleen tottuu eikä se oikeastaan enää edes vituta. Koska joutuu torjutuksi 99 kertaa sadasta ei jaksa lopulta itse yrittääkään. Ja kyllähän tietysti oman vaimon haluttavuus kärsii siitä, että hän ei koskaan itse ole kiinnostunut seksistä. Tämäkin siis itsellä laskenut kiinnostusta asiaan ja sitä kautta laskenut myös vitutusta.

Onkohan muilla miehillä (miehiähän tämä ongelma yleensä aina koskee) samanalaisia fiiliksiä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen joutunut tottumaan kun valaan kokoinen naiseni ei halua harrastaa seksiä kanssani. Taidan etsiä hoikemman joka tykkää seksistä.

Vierailija
42/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä arjet elellään kuin kämppikset (lasten kanssa, jotka tosin jo isoja). Ei kosketusta, ei hellyyttä. Itse välillä yritän, mutta miestä ei kiinnosta, ei tule mitään vastakaikua eikä itse koskaan oma-aloitteisesti halaa, silitä tai suukota. En jaksa enää yksin olla aktiivinen, kun toinen ei selvästikään kosketusta kaipaa. Seksialoitteita en viikolla enää edes yritä. Aina ei ollut näin, vaan arki on viilennyt vuosien myötä (ollaan oltu yhdessä kohta neljännesvuosisata). Itsekään en mitään jatkuvaa hellittelyä kaipaa, mutta edes jotakin fyysistä kontaktia olisi puolisoon mukava olla arjessakin.

Lauantaiaamuisin mies sitten tarraa suoraan tissiin kiinni ja on työntää kättä alapäähän ilman mitään edeltävää koskettelua. En enää kykene olemaan ns. heti valmis seksiin, vaikka sitä kyllä haluankin ja siitä nautin, vaan kaipaisin edes hieman virittelyä ennen kuin ryntäisiin ja genitaaleihin tarrataan. Ikään kuin mies ei välittäisi siitä, että (ainakin tämän naisen) kiihottuminen aktiin asti vaatii yleensä edes vähän muutakin kuin yhtäkkistä ronskia roplausta. Jos en sitten oitis innostu, lopettaa mies samoin tein. Halutessaan hän osaa toimia toisinkin (ja nuorempana niin tekikin), mutta ei enää viitsi tai jaksa. Olen yrittänyt sanoa, että haluan kyllä seksiä, mutta vähän hitaammin hyvä tulee. Sillä ei kauheasti ole vaikutusta. En mitään massiivisia esileikin esileikkejä tms. kaipaa, mutta jotakin muutakin kuin suoraan asiaan käymistä. En yritä olla hankala tai pihdata ja itsekin teen aloitteita mutta aina vain vähemmän, koska mies sitten olettaa, että varsinkin silloin voidaan rynnätä suoraan aktiin, vaikka yritän itse hitaammin edetä, eikä hän sitäkään vähää vaivaudu koskemaan minua muualle kuin suoraan ns. strategisiin paikkoihin.

Onkin tullut olo, että miestä ei enää muuten kiinnosta läheisyys tai edes seksi kuin välittömänä tarpeen tyydytyksenä,. Ehkä tämä on luonnollinen asioiden kehitys, kun näinkin kauan ollaan oltu yhdessä. Se surettaa vain minua, koska aiemmin meillä oli varsin mielikuvituksekasta ja tyydyttävää seksiä. Vieläkin se on joskus sitä, mutta aina vain harvemmin.

Ties kuinka monennen kerran: Keskustelkaa avoimesti oikeilla termeillä suoraan ja selkokieltä käyttäen. Keskustellessanne ei ole mitään menetettävää mutta on mahdollista saavuttaa paluu kiihkeisiin tunnelmiin.

Niin ja ne vähemmän tai enemmän selkeät vihjailut kannattaa unohtaa miehen ja naisen välisestä viestinnästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tähän pikkuhiljaa alkaa turtua.

Vielä vähän aika sitten jaksoin yrittää pitää kipinää yllä, mutta jatkuva aiheen välttely ja huonoksi muuttunut seksi sai omatkin halut miestä kohtaan viimein sammumaan.

Mies on lihonut paljon, ja työstressi painaa jatkuvasti. Hän ei vaan enää jaksa panostaa mihinkään, kaiken pitäisi olla helppoa ja nopeaa. Ei siis enää mitään esileikkiä, ei hipelöintiä tai muuta kiihotusta, vaan vaatteet pois, liukkaria tai sylkäsy vehkeeseen ja sisään. Aktin aikana ajatukset harhailee ja homma alkaa tuntua puulta eikä kumpikaan meinaa tulla. 

Harmittaahan tämä, koska ennen meillä oli hyvää ja kokeellista, hauskaa seksiä. Pidän kyllä edelleen miestäni komeana ja seksikkäänä, jopa kiihottavana, mutta en pantavana. Nykyään mieluumin runkkaan kuin vonkaan.

Muutoin meillä menee suhteessa loistavasti, halaillaan ja pussaillaan, pidellään käsistä kiinni kun ollaan lähekkäin ja sanotaan ne kolme pientä sanaa päivittäin. Siksi en ainakaan toistaiseksi näe syytä erota.

Vierailija
44/47 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 kirjoitti:

M54 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä seksi muuttui likaiseksi ja iljettäväksi kun vaimo oli n. 40. .

Samansuuntainen havainto. Suuseksin antaminen ja vastaanottaminen on ollut jo pitkään historiaa, hänen genitaalialueen kosketteleminen sormilla on hänestä vastenmielistä, ilmeisesti jotenkin likaista. Hygieniassani ei ole vikaa. Kenties joku nainen voi vihjata miksi näin.

Eri ihmiset tykkäävät erilaisesta seksistä. Itse tykkään tavallisesta seksistä, eli siis perus emätinyhdynnästä eri asennoissa.  En halua suuseksiä, en anna miehelle suuseksiä enkä myöskään halua, että genitaalialueitani kosketellaan sormilla. Pidän varsinkin sitä sormilla koskettelemista likaisena ja iljettävänä, koska sormet harvemmin ovat puhtaat.

Haluan tavallista emätinyhdyntää yleensä noin 3-4 kertaa viikossa. Jos mies yrittäisi vongata suuseksiä, loppuisi tämä minun seksin haluaminen aika nopeasti. Onneksi minun mies ei ole kiinnostunut suuseksistä, eikä hänellä ole tarvetta roplata sormillaan alakertaani. On minulla kokemusta siitäkin, että alapäätäni on nuoltu, mutta se ei ole oikein tuntunut miltään. Lähinnä vain oli ällöttävää pussata miestä sen jälkeen kun se oli nuollut alapäätäni. 

Eli te joiden vaimot ei halua: Miettikää, pyydättekö jotain sellaista mistä vaimonne ei innostu.

N30+

Vierailija
45/47 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41 kirjoitti:

M54 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samansuuntainen havainto. Suuseksin antaminen ja vastaanottaminen on ollut jo pitkään historiaa, hänen genitaalialueen kosketteleminen sormilla on hänestä vastenmielistä, ilmeisesti jotenkin likaista. Hygieniassani ei ole vikaa. Kenties joku nainen voi vihjata miksi näin.

Eri ihmiset tykkäävät erilaisesta seksistä. Itse tykkään tavallisesta seksistä, eli siis perus emätinyhdynnästä eri asennoissa.  En halua suuseksiä, en anna miehelle suuseksiä enkä myöskään halua, että genitaalialueitani kosketellaan sormilla. Pidän varsinkin sitä sormilla koskettelemista likaisena ja iljettävänä, koska sormet harvemmin ovat puhtaat.

Haluan tavallista emätinyhdyntää yleensä noin 3-4 kertaa viikossa. Jos mies yrittäisi vongata suuseksiä, loppuisi tämä minun seksin haluaminen aika nopeasti. Onneksi minun mies ei ole kiinnostunut suuseksistä, eikä hänellä ole tarvetta roplata sormillaan alakertaani. On minulla kokemusta siitäkin, että alapäätäni on nuoltu, mutta se ei ole oikein tuntunut miltään. Lähinnä vain oli ällöttävää pussata miestä sen jälkeen kun se oli nuollut alapäätäni. 

Eli te joiden vaimot ei halua: Miettikää, pyydättekö jotain sellaista mistä vaimonne ei innostu.

N30+

No nyt oli kyllä vaniljaa. Ei siinä sinänsä mitään pahaa ole, mutta noilla mieltymyksillä ainakin uuteen suhteeseen ryhtyessä on kyllä hyvä tiedostaa, että valtaosalla ihmisistä on kyllä hieman laajemmat toiveet seksin sisällöstä... Jos tällainen asia tulee vasta myöhemmin suhteessa ilmi, niin ongelma ei kyllä todellakaan ole siinä, että mies ei ole miettinyt, pyytääkö jotain mistä vaimo ei innostu.

Jos minä en saisi edes koskettaa tai vaimoni ei minua haluaisi koskettaa, niin se ongelma ei todellakaan ratkeaisi sillä, että tajuaisin pyytää tai ehdottaa vain emätinyhdyntöjä (voi mikä sana), kun niistä vaimo innostuisi! Toivon, että sinulla on mies, jonka kanssa tuo toimii, mutta kyllä parisuhdeseksi minulle on sitä, että haluaa tehdä toiselle hyvää, eikä sitä että hakee sitä pienintä yhteistä nimittäjää, jossa ei ole itselle mitään vähääkään "epäsopivaa" tai uutta.

Jälleen yksi hyvä syy siihen, että seksistä pitäisi puhua paljon ja rehellisesti ja sitä kannattaa alkaa harrastaa melkolailla suhteen alkuvaiheessa...

Vierailija
46/47 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Itsellä näin menty vuosia ja mikään ei auta. Olen valmis lähtöön, vaimolle tilanne sopii mainiosti. Hänelle on ihan ok olla ilman ja että minä kärsin.

En olisi uskonut mutta alan ymmärtää sivusuhteiden tarkoituksen ja tarpeellisuuden. Olisipa upeaa tuntea itsensä halutuksi.

Tällaisista tapauksista tulee väistämättä mieleen myös parisuhteeseen sisältyvä vallankäyttö, jonka yksi väline voi olla seksi.

Vierailija
47/47 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41 kirjoitti:

M54 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30+

Melko kapealta ja vanilijaiselta kuulostaa meikäläisenkin makuun, mutta hienoa jos teidän suhteessa intressit kohtaavat. Kohtuullisen aktiivista vällyjen heiluttelua kuitenkin, onnittelut! Ilmeisesti likaisuuden ja tautien pelko ohjaa joidenkin seksielämää ja haluja merkittävästi.