Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vantaan Hobby Hallin toiminta lopetetaan, 64 työntekijää irtisanotaan

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun laskutus siirrettiin erittäin pahamaineiselle perintäyhtiölle minä soitin Hobby hallin asiakaspalveluun ja sanoin etten aio enää tilata heiltä mitään ja että poistavat minut postituslistaltaan. Olin ollut kanta-asiakas vuosikymmeniä ja aina hoitanut laskut mallikkaasti. Olen ostanut sieltä isojakin ostoksia ja tuonut heille tuhansia ja tuhansia euroja vuosien aikana. Pelkäsin että jos kerrankin joku lasku epähuomiossa unohtuu maksaa eräpäivään mennessä niin perintäfirma on kimpussa ja saan merkinnän luottotietoihini. Sitä riskiä en suostunut ottamaan.

Melko naurettavaa hysteriaa tuollainen. Luottotietoihin ei tule merkintää ennen kuin lasku menee ulosottoon. Se ei tapahdu yhdestä eikä vielä kahdestakaan myöhästyneestä laskusta. Siihen tarvitaan laskun maksamattajättäminen useista huomautuksista huolimatta.

Kyse ei ole mistään hysteriasta, jos ei tykkää että perintäyhtiöltä alkaa tulla laskuja, jotka eivät ole perinnässä ts ulosotossa. Se vaan ei sovi monelle tunnolliselle laskunmaksajalle.

Uskon että meitä vanhoja asiakkaita menetettiin paljon juuri tämän takia. No omapa oli mokansa ja nyt näkivät mitä siitä seuraa.

Vierailija
22/24 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintäyhtiötä ei saisi koskaan liikaa tukea, tuon kun olisi Hobby Hall tajunnut niin olisi myyntikin varmaan pysynyt ennallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen myymälänsä lopettivat jo kauan sitten.

Vierailija
24/24 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo perintäyhtiö on?