Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että naiset kehuvat kauniiksi aina vain sellaisia naisia, jotka eivät herätä heissä kateutta?

Vierailija
01.02.2019 |

Olen huomannut tämän pitävän aika usein paikkansa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua kehutaan. Ole hyvilläsi.

Vierailija
2/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kyllä mä pystyn myöntämään että Mintuu Räikkönen on nykyään nätti vaikka mä edelleen karehdin häntä aivan kamalasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kehuta, en ole somessa.

Ap

Vierailija
4/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Läheskään kaikki naiset eivät ole kateellisia toisten ulkonäöstä, ja voivat ihan vilpittömästi sanoa kohteliaisuuksia muille.

Vierailija
5/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se monesti noin menee. Kun nainen kehuu toisen naisen ulkonäköä, se useimmiten tarkoittaa "olet hyvä tyyppi". Kyllä oikeasti kauniitakin kehutaan, mutta harvemmin.

Vierailija
6/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen huomannut saman. Usein vähemmän viehättävät saa enemmän kommentteja semihyvästäkin kuvasta, ehkä tsemppausmielessä ja koska eivät ole uhka niin helpompi kehua.

Vierailija
7/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Olen kehunut myös niitä, joita kadehdin, nykyään en juuri harrasta ulkonäön kommentointia.

Vierailija
8/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta uskon olevan.

Vierailija
9/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen kehujen ulkopuolelle jäänyt. Aina ollut näin, myös somessa. Ihan aina.

Peilistä on aina katsonut ihan kivan näköinen nainen. En ole ylpeä enkä inhottava, ja osaan ja olen paljon kehunutkin muita, miehiä ja naisia.

Vierailija
10/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mennä sanomaan, kun minä en kadehdi juuri ketään ja jos kadehdin, kehtaan sanoa senkin.

Vierailija
11/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on näin, mutta varmaan joissakin tapauksissa pätee. Itse en voi kehua kauniiksi ihmistä joka on ilkeä tai inhottava, vaikka kuinka olisi kaunis. Harvoin olen kuitenkaan kateellinen kenellekään vaikka joskus tulee sellainen pieni alemmuuden tunne kun näkee tosi kauniin ihmisen, mutta se on eri asia kun kateus. 

En oo koskaan muuten tota kateuskorttia ymmärtänyt, onko ihmiset tavallisesti niin kateellisia luonteeltaan että täytyy esimerkiksi lytätä toisia alas? 

Vierailija
12/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa ei mun mielestä ole näin. Mun yks ystävä on todella kaunis nainen ja saa paljon kehuja ulkonäöstään toisilta naisilta.

Vierailija
13/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei oo saanu kehuja ja tuumii nyt, että kyllä sen on sitten niin oltava että muut naiset on vain kateellisia hänelle 😂😂

Vierailija
14/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Itse en kehu erikseen kenenkään ulkonäköä, kehun esim. hiuksia, jos ne on erikoisen kauniit, vaatteita, meikkiä yms. ja silloin itselleni on ihan sama onko se kehujen saaja ns. kaunis kokonaisuutena, koska kommentoin tuollaisia erillisiä asioita, jotka näyttää erityisen hyvältä.

Vierailija
15/25 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa ei mun mielestä ole näin. Mun yks ystävä on todella kaunis nainen ja saa paljon kehuja ulkonäöstään toisilta naisilta.

Samaa mieltä. Kyllä kaikkein kauneimpia kehutaan kaikkein eniten. Taviksetkin voivat saada kehuja, mikä on hyvä, mutta ne ovat ennemmin sellaisia ’ihana hymy’ kuin ’olet kaunis’-kehuja.

Vierailija
16/25 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten kauneimpia kehutaan? Eivätkö he tiedä olevansa täydellisiä jo ilmankin sitä?

Vierailija
17/25 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kehuta, en ole somessa.

Ap

Olet nytkin.

Vierailija
18/25 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eniten kehuja naisilta olen saanut lihomisen jälkeen. Miehiltä päinvastoin. :D

Vierailija
19/25 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että kun pidin hiukseni lyhyenä poikatukkana, naiset kehuivat vuolaasti tukkaani. Kuulin jopa sellaista, ettei minun kannattaisi ikinä kasvattaa pitkää tukkaa, kun lyhyet sopii niin hyvin. No kun myöhemmin kyllästyin ja annoin hiusteni kasvaa pitkiksi, kehut loppuivat siihen paikkaan. Varmaan arvaattekin, että miehiltä tuli paljon positiivista kommenttia pitkistä hiuksista, ei koskaan niistä lyhyistä...

Vierailija
20/25 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon monelle kauniille avoimen kateellinen ja myönnän sen ihan ääneen. Joko suoraan kyseiselle ihmiselle jos on joku jonka tunnen tai julkimoista vaan "oi kun oisin itse tuon näköinen".