Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveen kiva tää automaattinen sivunselaustoiminto. Kiitos ylläpidolle!

Vierailija
01.02.2019 |

Ei aikaa kulu turhaan pitkää ketjua lukiessa, kun selain hyppääkin itsestään seuraavalle sivulle ennen kuin on kerennyt edes sivun puoleen väliin.

En mä olis tuota viisikko-ketjua halunnutkaan lukea, pitäkää tunkkinne. 🖕

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta sano! En pysty lukemaan puhelimella enää keskusteluja kunnolla, kun koko ajan sivu vaihtuu vaikka ei tekisi mitään :(

Vierailija
2/13 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siitäkö se johtuu? Ihmettelin jo onko puhelimessa vika kun on niin vaikea saada sivua pysymään.

Luulen kuitenkin ettei tässä ylläpidolla ole mitään tekoa, eiköhän joku teknojeppe ole suunnitellut sivun uudistuksen ja ei ole mennyt kuin Strömsössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jolla toimii kännykällä paremmin kuin aiemmin? Mulla ei hypi enää. Aiemmin hyppi ärsyttävästi, kun mainosten lataus kesti.

Vierailija
4/13 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi tällä palstalla pitää jatkuvasti yrittää keksiä pyörä uudelleen. Jos se ei ole rikki niin älä korjaa sitä, on vanha viisaus. Joka uudistuksen jälkeen menee vaan paskemmaksi ☹

Vierailija
5/13 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/13 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kännykällä toimii paskasti, miuten ihan hyvin. Miksi pitää uudistaa paskempaan suuntaan?!

Vierailija
7/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabletilla (ipad) pomppii myös. Perseestä ja syvältä sieltä tämä uudistus.

Vierailija
8/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hyppii edelliselle sivulle.

Vierailija
9/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jolla toimii kännykällä paremmin kuin aiemmin? Mulla ei hypi enää. Aiemmin hyppi ärsyttävästi, kun mainosten lataus kesti.

Tää päteen vähän kaikkeen, myös noihin yleisesti käytettääviin ohjelmiin, ammattiohjelmiin yms. Kun kaikki hyvät uudistukset on jo keksitty, aletaan keksiä väkisin uusia, että saadaan myydä uudempaa versiota, mutta kun parannuksia ei enää keksitä, pitää alkaa keksiä huononnuksia. Niin sitten voidaan joidenkin vuosien päästä keksiä parannuksia näihin huononnettuihin versioihin.

Olen kuitenkin kasvanut tietotekniikan parissa, opiskellut sitä 80-luvulta saakka ja osaan jonkin verran itsekin ohjelmoida, joten kyse ei ole muutosvastarinnasta. Joskus uudistukset ovat onnistuneet, ja vielä 10 vuotta sitten yleensä uusi versio oli entistä parempi, mutta nykyään tuntuu, että yhä useammin ei. Uusin kamaluus on uusi moodle oppilaitosympäristössä - teen avoimessa yliopistossa jotain kursseja aikani kuluksi. Entinen oli auttamattoman vanhanaikainen, mutta uusi on hirveän sekava. Nyt kun teen verkko-opintoja kahdessa eri yliopistossa, toisessa on se uusi ja toisessa vanha. Vanha on vanhanaikainen, mutta se on sentään selkeä. Voihan tämä olla tosin yliopistokohtaistakin, jos saavat enemmän itse vaikuttaa sisältöön. Toinen vaihtaa helmikuun lopussa, joten sitten näen, millaista siellä on. 

Vierailija
10/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin voi laittaa palautetta?

Vierailija
11/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puhelimissa ja tableteissa ole mitään asetusta, jolla voi estää kaikenlaiset automaattiset sivunpäivitysoperaatiot?

Vierailija
12/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallinen ihminen, mutta en silti ole voinut välttyä uutiselta, jonka mukaan yhä suurempi osa ihmisistä selaa nettiä mobiililaitteella ja yhä harvempi pöytäkoneella. Selkeä johtopäätös tästä on se, että sivujen toimivuus mobiililla on ihan ykkösasia. Mutta ei täällä. Missä tynnyrissä vauvan sivujen suunnittelija elää, kun ei näköjään ole tullut mieleenkään testata, miten sivusto toimii mobiililaitteella vai toimiiko ollenkaan????

Vierailija
13/13 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikkovihaaja, hanki elämä.