Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomatonta, mitä taas näin! Eräs äiti osti tuubeja lapselle

Vierailija
01.02.2019 |

Ettekö osaa tehdä soseita itse? Kas kun banaanisose on maailman helpoin ja myös muut.
Perunasose tosi helppo ja yksinkertainen.
Ruokaakin voi tehdä kun ruoka laitetaan pienelle sopivaksi eli tarvitaan työvälineitä.
Ja kiire ei ole mikään syy.
Joka päivä tulee nälkä, se tiedetään etukäteen kyllä.
Tuskin osaat edes miettiä tuottamaasi jätettä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on sinusta uskomatonta, niin aika tylsää on elämäsi ollut. 

Vierailija
2/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta teepä se banaanisose autossa. Helpompi on tien päällä antaa Smoothie-tuubi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asukastalossa käydessäni jotkut syöttävät lapsille pelkkää lasipurkkiruokaa ja jättävät purkit toisten hoteisiin.

Eikö hoksa käy?

Samat ainekset voi hakea kaupasta eikä vaadi mitään ihmetaitoja jos keittelee porkkanat ja muut.

Vierailija
4/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äiti voi syöttää lapselleen niitä vain silloin, kun on pois kotoa.

Se äiti saattaa olla väsynyt eikä jaksa tehdä kaikkea itse, koska vauva valvottaa.

Se äiti saattaa kärsiä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta eikä jaksa tehdä kaikkea itse.

Vaikka tämä oli provo, niin ihan oikeasti. Vauva-aika on ihan älyttömän rankkaa jo ilman vieraiden kyyläystä ja arvostelua.

Vierailija
6/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta teepä se banaanisose autossa. Helpompi on tien päällä antaa Smoothie-tuubi.

Typerää. Mitenkäs ennen pärjättiin?

Tuliko mieleen että banaani on valmiiksi pehmeää syötäväksi?

Osaatko kuoria banaanin?

Vierailija
7/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se äiti voi syöttää lapselleen niitä vain silloin, kun on pois kotoa.

Se äiti saattaa olla väsynyt eikä jaksa tehdä kaikkea itse, koska vauva valvottaa.

Se äiti saattaa kärsiä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta eikä jaksa tehdä kaikkea itse.

Vaikka tämä oli provo, niin ihan oikeasti. Vauva-aika on ihan älyttömän rankkaa jo ilman vieraiden kyyläystä ja arvostelua.

No jossain välissä voi laittaa kattilan liedelle.

Vierailija
8/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään, lapsi sai ruokaa! Oliko edes suomalaisesta luomubanaanista tehty?

Vierailija
9/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kuoria banaanin?

Olen syntynyt 1971 ja jo silloin oli valmiita soseita (joskin itse rakastin kun suoraan banaanista tai omenan/päärynän puolikkaasta raaputettiin lusikalla sosetta). Sitä ennen lapset ei varmaan ihan hurjasti ruokailleet kodin ulkopuolella.

Vierailija
10/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kuoria banaanin?

Herran jestas monta banaania oikein syötät pienelle lapselle viikossa!?! Sen suoli räjähtää kohta ummetukseen minkä sinä aiheutit!

Vierailija
11/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton tuubeja? Hammastahnaa ja sinappiako se lapsi syö?

Vierailija
12/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syötän puuron tuubista, koska niin suositellaan ja se on parasta lapseni kannalta. Niissä on lisättyä rautaa, mitä lapseni ei saa, jos keitän kotona kaurapuuroa ja lisään siihen marjoja. Näin tein ennen, kuin sain lisätietoa.

Raudan saanti ruuasta on ensisijaisen tärkeää, kun pääosa ravinnosta tulee yhä rintamaidosta. 5-6kk vauvan sikiöaikaiset rautavarannot on käytetty ja rintamaidosta kun ei rautaa saa.

Vierailija
13/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka ehdotit kokonaista banaania matkaevääksi: Oletko nähnyt miltä näyttää rattaat ja lapsi, kun 7kuiselle vauvalle antaa banaanin palan käteen? Minä en, enkä haluakaan nähdä. 😁

Jo syöttötuolin, lattian ja lapsen näkeminen ja peseminen kotona banaani-aterian jälkeen riittää. Päättyyhän sitä osa suuhun, mutta muussaaminen ja heittely on niin paljon hauskempaa.

Vierailija
14/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman off topic, mutta meillä syö 14-vuotiaskin pilttejä tms. Toimivat hyvin mukaan otettavana välipalana nuo hedelmäsoseet ja smoothiet. Varsinkin niissä imettävissä tuubeissa, kun ei tarvitse ottaa mukaan lusikkaa. Kyllä tää tapaus osaa jo itse laittaa ruokaakin, mutta silti arvostaa helppoutta, jos on jossain kodin ulkopuolella ja tarvitsee evästä. Vaikka turnausreissulle pelien välissä syötäväksi.

Vierailija
15/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin syön vauvasmoothieita tai siis juon, matakalla yhdestä duunista toiseen.

T.70-mummeli

Vierailija
16/16 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on niin kiire aina jokapäivä ja yö. Kuten kaikilla äideillä  65 harrastusta ja vauvojen hoidot ja muut kuskaamiset ja vierailla pitää käydä vähintään tunnin välein