Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnytkö tavaroihisi, jos niin mihin tavaroihin?

Vierailija
01.02.2019 |

Itse olen kiintynyt Nokian 3310 puhelimeeni. Kaikki toitottavat että hanki nyt jo hyvä ihminen älypuhelin mutta minä en halua. Vanhan puhelimeni sydän murtuisi :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämän asian kanssa täällä taistelen keskenäni. Haluaisin luopua melkein kaikesta ja pitäisikin sillä haluan myydä tämän asunnon ja muuttaa muualle, pienempään ehkä. Mutta kun alan tavaroita käymään läpi; kirppikselle, lahjoitukseen, myyntiin jne, niin jokaisen kohdalla iskee ajatus "en halua vielä luopua, arvo voi kasvaa 10 vuodessa, tää on niin ihana, tästä vois vielä tuunata jotain (eikä koskaan saa kuitenkaan aikaiseksi sitä)". Miten näistä ajatuksista pääsee eroon? Edes se ei ole auttanut että on jotain vienyt kirppikselle, saanut myytyä ja pian todennut että en sitä yhtään kaipaakaan. Kyseessä siis pääasiassa astiat, keräilytuotteet, käsityötarvikkeet, jotkin kirjat, tekstiilit. Ihan toivoton tapaus. Lisäksi myymisessä menee aivan liian kauan. Kun vielä on luonteeltaan pihi, eli vanhoista verhoista saa vielä vaikka mitä ommeltua ja onhan ne jo 20v ollut eikä ole miksikään menneet :D Konmarittamis-idealla olen yrittänyt hävittää tavaraa, mutta kun kaikki tuottaa iloa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan