Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6kymppiset näyttää nykyään 4kymppisiltä ja 8kymppiset 6kymppisiltä, ootteko huomanneet?

Vierailija
01.02.2019 |

esim Heikki Salo 61v, menis ihan neljävitosesta.
Einö Grön 80v, menis ihan 60veestä.

jne jne jne. Nää nyt on tällä viikolla näkyneet paljon julkisuudessa, niin otin heidät esimerkiksi.
Mukavilta miehiltä vaikuttavat muuten molemmat.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, ett hieman vanhemmatkin misut saa hyrisemään tyytyväisinä, kun väittää niille, ett ne on ikäistään nuoremman näkösii.

Vierailija
42/47 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan taviksetkin näyttää sen 10-15 v nuoremmilta kuin ennen. Katsoin kerrattain Hittimittari-nimistä ohjelmaa Teemalta ja siinä näytettiin jokaisen osallistujan ikä. Kolmekymppiset näyttivät vahvasti keski-ikäisiltä. Hius-, vaate- ja silmälasimuoti vaikuttaa aika paljon. Hiuksia ei myöskään värjätty.

Olen itse nyt 50 v ja kun katson äitini 50-v kuvaa 80-luvulta, niin aivan taatusti näytän ainakin 10 v nuoremmalta. Siihen aikaa muuten viisikymppiset sai yleisesti lahjaksi esim. keinutuolin, kuten isänikin sai. 60-v sai kävelykepin! Vanhimmat sisarukseni ovat jo yli 60 v ja tuolla he huhkivat kuntosalilla ja lenkkipolulla, eikä kellään ole keinutuolia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kauneushoidot ovat parantuneet. Kaikki joilla on rahaa parantelee naamaansa, ja nekin joilla ei ole rahaa parantaa naamaansa velaksi. En todellakaan usko, että ihmiset syö niin terveellisesti ja plaaplaaplaa. Itse synnyin - 87 ja kotona ja perhepäivähoidossa oli monipuolista, melko lisäaineetonta ruokaa ja ulkoilimme tosi paljon. Aloin vanhentua n. 28v. ja tästä eteenpäin olen käyttänyt jos jonkinmoista vippaskonstia. En mä siitä puhu paljon muille kuin niille, joiden hoitoja olen kokeillut. Hirvittää rahanmeno ja se päivä, jolloin mahdollisesti olen köyhä.

Vierailija
44/47 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ikäluokat ja 50-luvulla syntyneet ovat terveempiä, varakkaampia ja paremmin syöneitä kuin edelliset sukupolvet. Tupakointi on vähentynyt, hampaat on hoidettu eivätkä ihmiset ole kuluttaneet itseään loppuun maatöissä. Pukeutumistyyli on nuorekas. Tosin täytyy sanoa että erot ovat valtavan suuria ja varsinkin alkoholilla saa itsensä etuajassa karmeaan kuntoon.

Vierailija
45/47 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, ett hieman vanhemmatkin misut saa hyrisemään tyytyväisinä, kun väittää niille, ett ne on ikäistään nuoremman näkösii.

Joo, ja sit ne on vielä niin tyhmiä että uskoo sen eivätkä tajua taka-ajatuksia.

Vierailija
46/47 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkut käy plastiikalla, kaikki, jopa Eikka.

Sori vaan, Eikka on kyllä takuulla täysin luomu .

Vierailija
47/47 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvia valikoimalla ja vähän käsittelemällä saa ihmeitä aikaan.

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…

https://www.magnumlive.fi/wp-content/uploads/2015/09/marita_taavitsaine…

Nyt ei puhutaan paperitähdistä, vaan elävistä ihmisistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan